Ahoj, kolega si koupil čerstvě BMW R1150 r.v. 2005. Přešel na tuto motorku z F650 GS. Prodejce ho upozorňoval na cukání motorky zleva do prava v nízkých i vyšších otáčkách, zejména jak pustí spojku. Prý je to u tohoto typu motoru normální? Je toto normální?
Jasně,že je. Protože je to poctivý BMW.
A taky proto,že je motor uloženej podélně a ne příčně jako třeba u japonskejch čtyřválců. A tak se víc projevuje reakce motoru. Navíc myslím,že ještě nemá vyvažovák jako 1200ka.
Ale stále to nemá na MotoGuzzi. Tam přidáš a padáš doprava,ubereš a jdeš doleva...
Upravil BIGR dne 22.09.2011 08:55
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
trundis napsal:
Ahoj, kolega si koupil čerstvě BMW R1150 r.v. 2005. Přešel na tuto motorku z F650 GS. Prodejce ho upozorňoval na cukání motorky zleva do prava v nízkých i vyšších otáčkách, zejména jak pustí spojku. Prý je to u tohoto typu motoru normální? Je toto normální?
Když motorka stojí na místě, tak to je znát, ale za jízdy vůbec.
Auta s podélně uloženým motorem dělají ostatně to samé.
Ja to mozna nejvic citim, kdyz dojizdim ke krizovatce a podrazuju, mozna tim, jak mam malou doprednou rychlost a tim padem setrvacnost a vrknu si plynem.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
Jasně, mně se to třeba líbí. Nebo když si vrkneš i ve stoje na semafóru před rozjezdem, tak se to hezky voklepe. A když jsem měl BMW 1 s benzínem tak se mi při krátkym silnějšim vrknutí taky zavrtělo . Jinak největší extrém jsem s tim zažil při stíhání Vjetrníka, když sedlal Supertenerku a já jel za ním na jeho ADV. Musel jsem to držet tak na hraně, že když jsem podřazoval s meziplynem, tak jsem normálně cejtil, jak mně ten motor vždycky trochu roztancoval (fakt ta reakce motoru a ne brždění motorem), ale to už byl fakt extrém. Ale neujel....
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
Jasně, mně se to třeba líbí. Nebo když si vrkneš i ve stoje na semafóru před rozjezdem, tak se to hezky voklepe.
jj... je to vtipny
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
morabo napsal:
Jasně, mně se to třeba líbí. Nebo když si vrkneš i ve stoje na semafóru před rozjezdem, tak se to hezky voklepe.
jj... je to vtipny
Neplakej, az vyrostes, taky budes mit poradnou motorku.
jeste stesti, ze nepoznas poradnou motorku
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
morabo napsal:
Jasně, mně se to třeba líbí. Nebo když si vrkneš i ve stoje na semafóru před rozjezdem, tak se to hezky voklepe. A když jsem měl BMW 1 s benzínem tak se mi při krátkym silnějšim vrknutí taky zavrtělo . Jinak největší extrém jsem s tim zažil při stíhání Vjetrníka, když sedlal Supertenerku a já jel za ním na jeho ADV. Musel jsem to držet tak na hraně, že když jsem podřazoval s meziplynem, tak jsem normálně cejtil, jak mně ten motor vždycky trochu roztancoval (fakt ta reakce motoru a ne brždění motorem), ale to už byl fakt extrém. Ale neujel....
Ale bylo to tenkrát fajné svezení, což?
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Hicksi, mě je tě vždycky líto... ale teď si o to skoro až říkáš tím "jeste stesti, ze nepoznas poradnou motorku "
Upravil HonzaGS-SV dne 22.09.2011 15:46
morabo napsal:
Jasně, mně se to třeba líbí. Nebo když si vrkneš i ve stoje na semafóru před rozjezdem, tak se to hezky voklepe. A když jsem měl BMW 1 s benzínem tak se mi při krátkym silnějšim vrknutí taky zavrtělo . Jinak největší extrém jsem s tim zažil při stíhání Vjetrníka, když sedlal Supertenerku a já jel za ním na jeho ADV. Musel jsem to držet tak na hraně, že když jsem podřazoval s meziplynem, tak jsem normálně cejtil, jak mně ten motor vždycky trochu roztancoval (fakt ta reakce motoru a ne brždění motorem), ale to už byl fakt extrém. Ale neujel....