Ahoj, mám problém. Zadní brzda po zabrždění (někdy) zůstává vyset. Když sundám víčko od vyrovnávací nádržky, tak tlak tam není.. když povolím odvzdušnovací šroub na zadní brdě, pakny jdou okamžitě od sebe.. jako by byl někde nějaký spětný ventil, který moc ( bohužel někdy) funguje špatně.zadní brzda byla udělaná.. celý opravárenský set.. ale jelikož po povolení odvzdušňováku jdou pakny od sebe, tak to tím stejně nemůže být.nemá ještě někdo nějaký nápad?? jo a je to dakar 2001
Může být vada v hlavním válci kde může něco zůstávat ,,viset" (u pedálu) nebo rozpadlá hadice mezi hl válcem a brzdovým segmentem,uvnitř se může tvořit odlepenou gumou ta ,,zpětná klapka" o které mluvíš -rozdělat zkontrolovat profoukat luftem atd. popř vyměnit
Také bych to tipoval na to co píše KIM... Standartní gumové hadice rádi zevnitř po čase bobtnají, až dokážou prakticky uzavřít volný průtok kapaliny zpět do nádobky. Tam to člověk natlačí pedálem a zpět se tomu už chce špatně až vůbec. Proto se doporučuje obecně brzdové gumové hadice měnit po 4 letech.
Při uvolněném pedálu brzdy zakvedlej tyčkou, terá přenáší tlak od pedálu na váleček, ta MUSÍ mít mírnou vuli, aby bylo zaručeno úplné uvolnění (otevření) brzdovího válce.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Taky bych to viděl na hadičku, nebo gumky v brzdovém válci.
Když to budeš mít bloklé tak místo odvzdušňováku povol výstup z brzdového válce do hadičky. Pokud brzda povolí tak je to ve válci, pokud bude držet tak je to v hadičce.
Teda takhle bych to zkusil a pak by se vidělo.....
Pája
Mrkni se jestli se někde nenafukuje brzdová hadice, když je natlakovaná. Může prasknout jen vevnitř a udělá tam v podstatě ventil. Já typuju na hadici. :-)
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Hoj, s hadicí býva prekérka hlavne v místě kde se z trubky napojuje na hadicu, řešil sem to už na dvou malych gs.nejlepší je že v prvním momentu neviš kam se ti kapalina ztrácí, protože prasklinou na hadici stříka směrem nahoru. hodně štěstí