Nějak se začíná ochlazovat,tak jsem si chtěl trochu přitopit na pazoury a na levé straně nic .....
Potřebuji poradit po čem mám jít,když mi nehřeje levý heft.Mám R1150GS r.v.2000.Určitě se s tím tady někdo setkal,ale v příspěvcích jsem nic nenašel.Tak chci touto cestou požádat o radu.Dík SEK Jablonné nad Orlicí
Nejhorší smrt je z vyděšení a nejhorší srážka v životě je srážka s blbcem.
SEK napsal:
Nějak se začíná ochlazovat,tak jsem si chtěl trochu přitopit na pazoury a na levé straně nic .....
Potřebuji poradit po čem mám jít,když mi nehřeje levý heft.
Po teplejch rukavicich!Nebo alespon po levy.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Stačí vzít zkoušečku.Do heftu při zapnutí na druhý stupeň jde plný napětí,zpátky minimum,ale jde/je to odporový drát/.Ksyž nejde nic,tak je v haj.zlu.
Když je hlad,je i husa dobrá.
No,to jsou teda vyhlídky.Proměřím to a pak se rozhodnu co dál.Dá se koupit ta topná část nová,nebo se musí měnit celý heft?
Upravil SEK dne 05.10.2011 22:39
Nejhorší smrt je z vyděšení a nejhorší srážka v životě je srážka s blbcem.
Koupit se to asi dá jen jako komplet,My to řešili nějakou náhražkou,která měla dvě polohy a napojili jsme to na origo vypínač.Zkus napsat Ježkovi,ten má přehled a přístup k origo dílům.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Mne se to podařilo sletovat, ale pocituju, že to není ono, az to zas odejde zkusím experiment je to jen odporovy drat. http://www.bmwmot...rip-repairKonečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
SEK napsal:
No,to jsou teda vyhlídky.Proměřím to a pak se rozhodnu co dál.Dá se koupit ta topná část nová,nebo se musí měnit celý heft?
Já to spojit nějakou spojkou, protože letovat se mi to nechtělo, bál jsem se, že se to roztaví.
Drží to tak už asi 15tis.
EDIT: Jo, myslím, že jsem použil, co bylo momentálně po ruce a to byl vnitřek z malé čokolády, a tím jsem to spojil. Musel jsem po tou spojkou udělat pájkou důlek, aby se tam vešla a nevyčuhovala.
Upravil stepan dne 06.10.2011 10:10
Dík za rady,původně jsem myslel že to má někde nějakou pojistku , ale je to asi natvrdo.Tak se do toho o víkendu pustím a snad to vyřeším.Dám vědět jak to dopadlo
Nejhorší smrt je z vyděšení a nejhorší srážka v životě je srážka s blbcem.
Opravoval jsem to několikrát obdobně jako Štěpán, akorát jsem místo vnitřku z "čokolády" použil jako spojku dutinku na vodič (tuším, že 0,75mm2).
Upravil Tonda dne 06.10.2011 13:04
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Opravoval jsem to několikrát obdobně jako Štěpán, akorát jsem místo vnitřku z "čokolády" použil jako spojku dutinku na vodič (tuším, že 0,75mm2).
On je tam ten origo taky k vodičum nalisovanej dutinkama.Já když jsem sundal heft,tak to na mě vypadlo po kusech.Někdo už to předtím letoval,jenže to se vyhřeje a pak to stejně nevede,tak jsem dal jiný a funguje to.Já to moc nepoužívám,protože se mi ruce potěj i při -10.Mám asi energetický přebytky.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Lidi řeším ten samý problém, nehřeje mi levý heft a v tomhle počasí to za chvíli bude nutonost.
Jen se možná blbě zeptám,jak sundáváte gumovej návlek? Nahřát a jde dolů,nebo je na to nějaký spešl fígl?! Řezat se mi nechce a pak dávat oba nový, jsou ještě dost zachovalý.
Proměřoval jsem to ve svorkovnici pod nádrží, pravej odpor má, levej nekonečný, takže je někde přerušen.
sandman-GS napsal:
Lidi řeším ten samý problém, nehřeje mi levý heft a v tomhle počasí to za chvíli bude nutonost.
Jen se možná blbě zeptám,jak sundáváte gumovej návlek? Nahřát a jde dolů,nebo je na to nějaký spešl fígl?! Řezat se mi nechce a pak dávat oba nový, jsou ještě dost zachovalý.
Proměřoval jsem to ve svorkovnici pod nádrží, pravej odpor má, levej nekonečný, takže je někde přerušen.
Gumovej heft jsem sundaval obrácením naruby a stáhnutím. Trochu obdobně jsem ho i nandaval, ale nandat jde i nasunutím po kousíčkách.
Sandam kde a který dráty jsi proměřoval?Já se na to o víkendu z časových důvodů nedostal,tak se na to teprve chystám.Taky sbírám rozumy jak na to.Na propojení přerušené topné spirály si chystám různé průměry měděnných drátků,které budu dle potřeby provrtávat,aby vznilkly trubiřky pro zatemování přerušeného odporového drátu.Mělo by to tak jít.
Gumový heft raději rozříznu páč mám nový na výměnu,ale asi by to šlo přetahnout jak píše kolega stepan.
Nejhorší smrt je z vyděšení a nejhorší srážka v životě je srážka s blbcem.
SEK napsal:
Sandam kde a který dráty jsi proměřoval?Já se na to o víkendu z časových důvodů nedostal,tak se na to teprve chystám.Taky sbírám rozumy jak na to.Na propojení přerušené topné spirály si chystám různé průměry měděnných drátků,které budu dle potřeby provrtávat,aby vznilkly trubiřky pro zatemování přerušeného odporového drátu.Mělo by to tak jít.
Gumový heft raději rozříznu páč mám nový na výměnu,ale asi by to šlo přetahnout jak píše kolega stepan.
Ještě taková drobnost, nic jsem neproměřoval, protože po sundání heftu bylo hnedle vidět spálené místo, kde je drát přerušen. A u rozřezávání samozřejmě bacha na kabel.
SEK napsal:
Sandam kde a který dráty jsi proměřoval?Já se na to o víkendu z časových důvodů nedostal,tak se na to teprve chystám.Taky sbírám rozumy jak na to.Na propojení přerušené topné spirály si chystám různé průměry měděnných drátků,které budu dle potřeby provrtávat,aby vznilkly trubiřky pro zatemování přerušeného odporového drátu.Mělo by to tak jít.
Gumový heft raději rozříznu páč mám nový na výměnu,ale asi by to šlo přetahnout jak píše kolega stepan.
No když sundáš nádrž, nebo ji teda posuneš dolů tak,aby jsi se dostal ke konektorům které jsou pod "krkem řízení" tak snadno najdeš konektor ze kterého vychází 2 kabely, jsou tam udělané i menší smyčky k levému a pravému řídítku, to je právě vyhřívání. Odpojil sem je a měřil multimetrem odpor. Pravé řídítko nějaké ohmy, levé nekonečno.
EDIT:
Tak včerá opraveno. Budu muset poděkovat mechanikovi, co mi dával dokupy řídítka, protože tam nejspíš pod gumovou rukojeť vrazil šroubovák a na 2 místech topný drát přetrhl. Nic vše opraveno a rukojeti nádherně topí.
Jen poradím, než zkusíte vyhřívání, raději proměřte odpor u mě se pohyboval kolem 10ohm. Drát musí být namotaný ve "spirále" a nesmí se nikde křížit,nebo dotýkat, udělá potom zkrat a celkový odpor bude daleko menší.... no prostě vám prdne pojistka jak mě při první zkoušce.
Raději na konektoru proměřit i po nasunutí gumové rukojeti, sichr je sichr
Upravil ALF-gs dne 14.10.2011 08:33
Tak jsem se do teto v sobotu pustíl.Hned na začátku jsem se zadrhnul na šroubu co je na konci závažíčka.Původní majitel ho pro jistotu zalepil vteřiňákem.Sem s tím zápasil skoro hoďku a to kuy lítaly.No ale k věci.Gumovej heft jsem stahnul jako králíka.Začátek byl zase přilepenej,tak že opatrně ohrnout a ořezávat postupně ostrým nožem.Pak namáznout heft po vrchu olejíčkem a šlo to jak po másle.
Přerušenej drátek na spirále jsem poznal podle malinkaté černé tečičky na spirále.Drátek jsem oholil z obou stran asi 5mm.Na spojení jsem použil kousek měděnného drátku z lanka,který jsem namotal na špendlík.Svinul jsem z něj asi 5mm dutinku,kterou jsem navlékl na oba konce přerušené spirály.Dutinku jsem následně smáčkl a zapájel cínem.Přez vrch jsem pro jistotu lípnul PE pásku.
Gumový heft uvnitř a vyhřívání po venku jsem pak stříknul lakem na vlasy.Heft tam najel jak pavouk na lyžích.
Jo pod nádrží je bílý podlouhlý konoktor,do kterého vedou dráty z obou heftů.Po dokončení této operace je dobré oba hefty na tomto konektoru proměřit,aby jste si to nemuseli zopakovat .
V sobotu jsem to ještě projel a heft hřeje jak má.
Pro zájemce to mám nafoceno,ale nevím jak se sem ty fotky vkládaj,mám to furt nějaký veliký a nechce mi to schroupnout.
Upravil SEK dne 17.10.2011 06:11
Nejhorší smrt je z vyděšení a nejhorší srážka v životě je srážka s blbcem.