Kus kompilačního úsilí v tom samozřejmě je, ale na výbornou bych tu práci neohodnotil. Formulace na sebe navazují ne zrovna plynule a i z toho je vidět, jak asi ta sbírka více či méně pravdivých konstatování a faktů vznikla.
Nakouknul jsem do toho zatím jen zběžně, ale např. u ventilových rozvodů se dozvídáme, že "U většiny motorů (myšleno motocyklových motorů nad 500 ccm) se dnes nemusejí nastavovat vůle ventilů, protože jsou vybaveny hydraulickým vyrovnáváním vůle ventilů."
Což je evidentní nepravda, a autor práce si nejspíš vypomohl odněkud opsanou pasáží týkající se dnešních automobiových spalovacích motorů.
A jak se zdá, ani odbornému oponentovi to nevadilo.
Nakolik se proto lze spolehnout na pravdivost a přesnost dalších údajů uváděných v této práci, je už pak jen na zvážení laskavého čtenáře... __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)