Chystám se ke koupi vozíku, a tak bych byl rád kdyby někdo kdo má nějaké zkušenosti poradil.
Jde o to abych už vzal nějaký na který se vejde motorka...nejlépe dvě.
Kolik je na to třeba rozměr? Asi by se to dalo změřit, ale třeba to má někdo za sebou. Díky.
A samozřejmě tipy na nějakou zajimavou koupi. Děkuji.
Ahoj,
vozíky se dělají většinou lehce přes 200cm a pak většinou kolem 250cm takže asi ten větší je lepší... jinak ze značek je dobrý AGADOS. Na přání ti mohou dát na běžný 750kg vlek zpevněnou nápravu, že zvládne i přes tunu... dále mají homologaci na 100km/h (používají nějaké speciální tlumiče), dále pak je celkem šikovný doplněk malé kolečko dopředu (při manipulaci s vozíkem velmi šikovné - ale asi lepší to rovnou lehce vyztužit v místě kde je přišroubovaný k vozíku ).
Z doplňku dělají také lyžiny na motocykl... zhruba za 1500Kč... pokud plánuješ tahat motorku, tak rozhodně vhodný (instalace tak za pět minut... když si to uděláš na křídlovku, tak během minuty je to tam)
Vřele doporučuju Agados, já pořídil přímo vozík na 3 moto....používají dobré nápravy, akorát pozor, nemají vyvážená kola, musíš si nechat vyvážit, sami mě upozorňovali, když jsem říkal, že 100km/h fakt nebudu jezdit.
Určitě 2,5m, na šířku bych bral 150tku, tuším že dělají 1450mm....vejdou se v pohodě 2 motky a ještě pořád máš stopu vozejku ve stopě auta. Ližiny tam namontuješ a přímo u Agadosu se prodávají oka na kurty (samozřejmě i jinde, jen já je kupoval tam po 90ti kačkách)
Jinak moc fajne vozejky vyrábí Nosek z Příbrami, udělá na zakázku, vyjde levněji než Agados a používá Knott nápravy. jen dodání bude trvat třeba 3 týdny a chce to domluvit se s ním spíš osobně.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Mám čerstvě od MARO Karlovice. Na přáními tam dali dodatečné příčné výztuhy do podlahy a kotvící misky taky do podlahy. Má otvírací a vyndavací obě čela, rychlost 100 a je to překližkový typ. Testoval jsem rychlost - 150 ani se nehne. Pod nákladem hlíny 720kg taky v poho ( to jsem ale nejel 150 ).
Motorku chytám do kotvících misek a na kola mám kolejničku s opěrným obloukem na přední .
Zatím spokojenost.
Oproti plecháčům při jízdě na okresních tankodromech vůbec nerachotí a tolik neskáče !! Kochač GS Pavel -- jezdím tak abych dojel vcelku. www.diodky.cz
Jo jo určitě překlížkovej nrozhrkává se, uřčo kolečko a když se ti bude chtít kup si 100km/h je to k prdu ale je to lepšíprotože vozejk má tlumiče... já mám velkej dvouosák bržděnej odtud... http://www.autovi... je to pro tebe sice z ruky ale on je to stejně pořád AGADOS dělají to v jejich licenci....
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Tak ono co tam chceš vymýšlet, navíc Agados to dělá dlouho a celkem to odladil.
Jen ještě malé upozornění, měl jsem dřív klasický 2,5x1,5 překliškový a vešly se tam 2 motorky, váha ale byla dost znát. Teď s Agadosem Kangaro je to se 3mi hard endury asi jako s překliškáčem se 2mi....prostě na autě je to znát (teda mám 1,6L Koktavce na tahání motorek a příslušného bordelu, když to vezmeš 3L naftou, samo že nevíš, že něco táhneš)
Navíc na Kangaro od Agadosu můžeš dokoupit postranice a funguje to jako nákladní vozík. Může být i bržděný....ale netuším, jestli bych tam 3x 1200GS dostal, navíc dejte pozor, je problém s ukotvením krajních motorek, kurty nejdou do stran, ale před motorku (jak je hodně na kraji) a za motorku a ta má pak sklony se kácet, musí se ještě krajní vázat za řidítka k sobě ideálně.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Možná jde také o to, jak často chceš vlastně motorku tahat, já jich vleču víc cca každých 14 dní....tak jsem to chtěl trochu líp řešit, ale na občasný přesun asi stačí relativně cokoli.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Motorka připevněna během minuty jednou osobou. Už jsem vezl motorky mnohokráte, ale tohle řešení mne nadchlo ....funguje to...
Upravil Vjetrnik dne 30.10.2011 17:58
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Protoze mam negativni zkusenosti s prepravou tezkych masin do krajin s horsi silnicni siti na klasickych vozicich s prednim uchytem tvorenym ohnutou trubkou(ohybani a lamani),zaujala mne zkusenost s timto typem,super vec!
Petr 11 napsal:
Protoze mam negativni zkusenosti s prepravou tezkych masin do krajin s horsi silnicni siti na klasickych vozicich s prednim uchytem tvorenym ohnutou trubkou(ohybani a lamani),zaujala mne zkusenost s timto typem,super vec!