pak jsme si to meli cca prohodit, ale kvuli totalnimu vycerpani jsme radsi jeli domu. Trat byla husty bahno.. jedno kolo jsem odjel... ve druhem jsem spadnul v kopci a nebyl schopen dostat motorku dolu. Pak co se to podarilo, tak se mi asi 3x chtelo v tom kole umrit ... a musel jsem zastavovat. Totalne jsem to fyzicky nestihal.. ani jsem to neudejchal. Jeste, ze jsem mel pred jizdou klobásek... jinak by pro mne asi letel vrtulnik
Morabovi to celkem jelo, ale jeden kopec taky nedal.. nastesti na strane OD divaku.. takze na nej nastesti nezirali vsichni jako na mne.
Dal bylo k pujceni:
* 990 SMC
* snad kompletni KTM endura a snad i MX
* cca to same od Berga
fotky se jdu pokusit nejak vypacit z mobilu.. neb ho mam pujceny a nemam kabel
Upravil hicks dne 28.10.2011 18:13
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Morabo na 990 Adventure Dakar 2011
hicks přiložený následující obrázek:
[134.32Kb]
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
[135Kb]
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
[140.06Kb]
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
[143.57Kb]
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ivo Bohuslav napsal:
Mě by zajímalo, jak Morabovi seděla ta Dakarka?
urcite sem napise...
mne se libila.. je to neco jako trochu mohutnejsi osmikilo, se silnejsim motorem a dobrejma origo brzdama.
Po chvili jsem byl jak doma... projev hodne podobnej.
Urcite nutno zatacet i telem.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicksi to ma 800GS taky tak ucukanou strikacku jako je na dakarce? Ja na ni jezdil taky, silnej motor je parada,jen by mohl mit tu silu pro me spis niz nez tak vysoko. Razeni,brzdy atd. perfektni, hodne topi od motoru a vyfuku a ma spatny plexi-nevim jak funguje tohle vetsi co jste tam meli,ale klasicky nic moc. Ta strikacka je ale takova ON-OFF,a do zatacek se to musi nutit podstatne vic nez velky GS.
Ale jako trochu si ji prispusobit, tak je to dobra masina,navic nova je za pomerne dobrou cenu.
brtnik napsal:
Hicksi to ma 800GS taky tak ucukanou strikacku jako je na dakarce? Ja na ni jezdil taky, silnej motor je parada,jen by mohl mit tu silu pro me spis niz nez tak vysoko. Razeni,brzdy atd. perfektni, hodne topi od motoru a vyfuku a ma spatny plexi-nevim jak funguje tohle vetsi co jste tam meli,ale klasicky nic moc. Ta strikacka je ale takova ON-OFF,a do zatacek se to musi nutit podstatne vic nez velky GS.
Ale jako trochu si ji prispusobit, tak je to dobra masina,navic nova je za pomerne dobrou cenu.
osmikilo ma jeste ostrejsi plyn myslim.. 990 Dakar mi prisel traktorovejsi nejak mne nenapada proc to tolik resit. Proste staci byt opatrnejsi s plynem.
do zatacek mi to padalo samo.. jak rikam, pokud zatacis jenom rukama, jses na 21ce ztracen. Kdyz zapojis telo, jde to samo.
Ostatne ja nevidim duvod proc zatacet jen rukama i na 12GS/1150. Lip to jede kdyz mas zadni kolo pod kontrolou tez.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
brtnik napsal:
Na silnici je to asi jedno, ale v terenu mi to ON - OFF dost nevyhovovalo, ale jako treba si clovek zvykne a nebude to pak vnimat.
v terenu jsme samo nejeli... melo to pocitam origo obuti.. imho Metzeler Enduro.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak jen ve stručnosti co se týká enduro testování, tak to byl totální bahenní masakr. Motokrosová trať tak s 20 i víc cm totálně lepivýho bahna, pod kterým se často schovala i nějaká ta kolej, takže to bylo krásně o hubu. Rychle to moc nešlo, zvlášť na půjčený neozkoušený motce, navíc když dnes enduřím na ostrým stroji tak jednou, dvakrát do roka, a pomalu to pochopitelně už nešlo vůbec, aby se nazalepily gumy No nějak jsem si to protrpěl, zjistil jsem že 2T 300EXC jede sice krásně už od spoda, ale pořád je tam nahoře ten klasickej megakopanec, kterej se většinou dostavil tak v půlce kopce, takže jsem nechtíc vyjížděl vrchní část po zadnim... No čtyřtakt 450 je prostě ideál a ježdění po velký krosový trati pakárna....
No a k tý 990 adv. Hodně dobrej stroj. I když pár věcí mi mírně řečeno nesedělo, ale nic, co bych si za normálních okolností na vlastní motorce nepředělal. Především šlo o nastavení jízdní pozice. Stupačky s gumičkama , řadička blbě, brzda blbě, řidítka ukrutně nízko a ještě naklopený k jezdci. To pochopitelně zážitek z jízdy nepříjemně ovlivní, stejně jako příplatkový vysoký plexi. Vršek hlavy v turbulencích, spodek ve vzduchovým vaku, takže i při plexi otevřeným na 1cm jsem ho měl furt zafuněný... Ale to všechno jsou maličkosti, se kterýma se dá snadno a levně něco udělat. Sedlo geniální. Motor ještě lepší. Táhne to od volnoběhu až do konce, tak nějak pořád a pořád dost. Dá se i v pohodě prdlat krokem na nizoučký otáčky (ovšem nevím jak je to na normální 990 - tohle má motor verze R a tedy prý z Duka). Pravda, krouťáku je pocitově o něco míň než na boxeru GS (1150 a novější 12ky), takže je třeba trochu víc řadit, ale rozhodně to jede parádně a výkonu to má hromady, netřeba víc. Hezkej zvuk. A plyn úplně v pohodě, vůbec bych neřekl, že je moc ostrej, 800 ho má možná ostřejší. Výborný brzdy. Parádní přilnavost, v zatáčce to krásně sedí, i když je to tam potřeba víc lámat. Napadá mně takový přirovnání. Je to jako lyže na obřák a GSo je proti tomu jako slalomka, neřku-li funcarver. Oblouk se na tom dá udělat stejnej, ale na obřačce se o dost víc nadřeš a musíš vědět, co děláš a proč. Co se týče povozku, tak motorka byla skoro nová, syrová a podvozek asi i zvláštně nastavenej, prostě to bylo dost prkený a dostal jsem nafackováno od příčnejch nerovností víc než s teleleverem... Ale když jsem nalítl tak 70 na zpomalovací schod (nikoli práh) a následně projel kruháč skoro prostředkem, přes nějaký hrby z kočičích hlav, pobralo si to ukázkově. Je to prostě fajn motorka a pokud bych neměl mít GS, tak ze všeho co jsem kdy zkoušel jedině toto. Ovšem určitě ADV-R, tohle bylo přeci jen k naturelu stroje trochu nízký. A ještě jeden příměr mně napadá, vlastně mně to napadlo hned po 100 metrech jízdy a je to asi to nejvýstižnější hodnocení v jedný větě. Je to takový, tužší, težší a výkonější osmikilo. Ale fakt, bez legrace jsou si tyhle motorky na jízdu až neuvěřitelně podobný.
Takže velké poděkování Sette, za dobře připravenou akci (až na ty deště v uplynulém týdnu, to si teda mohli odpustit ) a budeme se těšit na příště. Taková 990 advR na projetí v lehčím i těžším offroadu, to by bylo......
Upravil morabo dne 29.10.2011 07:28
Maiali nel Fango!
PS: taky mám pár fotek, ale taky je musím vytahat z telefonu a taky doma nemám kabel... Máme poměrně nabitej víkend (někteří vědí ), tak nevím kdy na to zbyde čas.
Maiali nel Fango!
swat napsal:
To jsme chtěli všichni slyšet, žejo Fanóšu, Míro, Vláďo, Viléme, Jarmilo......
Je to takový, tužší, težší a výkonější osmikilo. Grin Ale fakt, bez legrace jsou si tyhle motorky na jízdu až neuvěřitelně podobný.
ma pravdu... chovani alespon na silnici DOST podobne.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Swate já mám 990 S a to se rozhodně z vosmikilem srovnat nedá.Nechápu Morabovo hodnocení,ale každej má jinej pocit.Na asfaltu bych to dokázal i porovnat,ale v terénu absolutně 100 a 1.Tady taky jezdili kluci na seriových gumách v blatě což je holej nesmysl a cely hodnocení to zkreslí.Dál nic psát nebudu,protože jsem zaujatej
Fanos Rusicka napsal:
Swate já mám 990 S a to se rozhodně z vosmikilem srovnat nedá.Nechápu Morabovo hodnocení,ale každej má jinej pocit.Na asfaltu bych to dokázal i porovnat,ale v terénu absolutně 100 a 1.Tady taky jezdili kluci na seriových gumách v blatě což je holej nesmysl a cely hodnocení to zkreslí.Dál nic psát nebudu,protože jsem zaujatej
ze si budes nalhavat jakou mas zazracnou off motorku nepomuze faktickemu stavu veci.
Pujc si nejaky osmikilo na Ohlinsech vzadu, Bitubo vepredu a pak neco hodnot...
Seriovy tlumice jsou urcite horsi, nez seriovy na 990.. ale to se da resit.
Napr. vas mizernej rejd se zmenit neda.
---
btw: s 990 jsme jeli JEN silnici
Upravil hicks dne 29.10.2011 15:50
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jinými slovy, sériové vosmikilo je mrdka oproti sériové 990....těžce vytuněné vosmikilo už se ale trochu se sériovkou srovnávat dá....
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."