Zaznamenal někdo u nových modelů nějaké zvláštnosti u klapky výfuku?
Když zapnu klíček tak mi v ovladači (té krabičce kam vedou lanka od klapky) pulzuje nějaký elektrický neřád. Bzuká v tom jako v semaforu pro slepé.
Je to v záruce, mají to v servisu.
Pro případ blbých připomínek přidám komentář vedoucího servisu ,,to je zvláštní ty nové modely jsou absolutně bez problémů"
Kluci není to výkonovej nářez jako když vlezeš na Multistrádu se 150PS, ale průběh krouták se už projeví na volnoběch. Rozjedeš se bez přidání plynu,což starý model chcípnul /není to důležitý jen poznatek/. Pak následuje bezvibrační nárůst otáček až do max. rychlosti 220km/h. U starého modelu se vibrace budíku zvědčily při 180km/hod. Žádná díra na 4500ot/min i když já ji na svém Géesu také neměl .Subjektivně je znát jak díky krouťáku úžasně lehce zrychluje z těch 140km do maximálky. Maximálku snížilo plexi z ADV o 10km/h. Jojo aerodynamika funguje na všech modelech a ten stoupající nárůst odporu se čtvercem rychlosti se projeví.Brzdy bez posilovače jsou naprosto stejně účinné jako s posilovačem. Zvuk dostal sytosti podobné decetnímu laďáku je příjemný a nebuší do hlavy. Z mého pohledu prostě pecka. Negativem je přizovací cena a určítě více chlastá. Teď při 10stupních a svižném testovacím tempu klidně i 6.7l Pod 6l se musí pravá ruka hodně krotit.Závěr pro BMW a za mě. Kvůli tomu si to přeci kupujeme.
brtnik napsal:
S tou spotrebou je to nejaky divny, lidi spis rikaj opak,ze novej zere min
Jarda za to evidentne dost taha + jezdi rychle po dalnici...
Upravil hicks dne 04.11.2011 18:41
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
brtnik napsal:
Na dalnici jedu klidne i pres 8 s tou moji kraksnou
ale 2010 30y GS s ESA bych si faakt nechal libit...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
to Hicks: Ty a obstarožní vzduchem se nikdy neuchladící motor? Nesmysl....
nemyslim ten tvuj vintážní křáp, ale 2010 vyrocku.. a neprerostlou...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak z přerostlé by jsi ani nošáhl, to je totiž pro velké kluky........a jaký je rozdíl mezi vintážním křápem a přehřívání se modelu 2010?
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Tak jsme si zase odskočili, a kupodivu staří známí
Žere to míň, testováno cesta do Albánie 09 a 10. Na dálnici ještě víc než mimo....ale o prd. Já jezdím pod 6 bez problémů.
A zpátky k věci. V servise nenašli žádnou diag. chybu. Já mám pocit, že to nedělalo a dělá.
Ahoj pokud se jedná o klapku ve vyfuku je zcela normální že krokový servo motor při zapnutí klíčku pohne s klapkou od koncové do kocové polohy a poté ji nastavý na základní hodnotu pro start....
Alespon takhle funguje systém EXUP od Yamahy od roku 1991.Takže nevim to na 100% ale podle mě je to absolutně to samý...
Jen se divim že v BMW neví jak to mápracovat a zda je to normální či ne....