hledal jsem zde postup, jak zalepit opravnou sadou píchlé pneu, ale nenašel, mohla by nějaká dobrá duše sem hodit odkaz? Chci to zkusit sám! Díky.
Co mám doma knoty, tak je v sadě takovej výstružník. Tím díru ošustíš na správný průměr díry, napatláš lepidlem díru a knot. Pak pomocí navlíkací jehly knot zasuneš do otvoru a zařízneš co čumí z gumy. Pak půl hoďky počkáš, nahustíš a jedeš.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
hledal jsem zde postup, jak zalepit opravnou sadou píchlé pneu, ale nenašel, mohla by nějaká dobrá duše sem hodit odkaz? Chci to zkusit sám! Díky.
Co mám doma knoty, tak je v sadě takovej výstružník. Tím díru ošustíš na správný průměr díry, napatláš lepidlem díru a knot. Pak pomocí navlíkací jehly knot zasuneš do otvoru a zařízneš co čumí z gumy. Pak půl hoďky počkáš, nahustíš a jedeš.
Přesně jak říkáš! A ještě je dobré to v okolí díry zevnitř gumy zdrsnit. Jako se to dělá běžně třeba u duší na šlapací bicykl.
Lítat dál....a výš....a dál!!!
hledal jsem zde postup, jak zalepit opravnou sadou píchlé pneu, ale nenašel, mohla by nějaká dobrá duše sem hodit odkaz? Chci to zkusit sám! Díky.
Co mám doma knoty, tak je v sadě takovej výstružník. Tím díru ošustíš na správný průměr díry, napatláš lepidlem díru a knot. Pak pomocí navlíkací jehly knot zasuneš do otvoru a zařízneš co čumí z gumy. Pak půl hoďky počkáš, nahustíš a jedeš.
Přesně jak říkáš! A ještě je dobré to v okolí díry zevnitř gumy zdrsnit. Jako se to dělá běžně třeba u duší na šlapací bicykl.
Ale to v případě knotu se záplatou, který používaj pneuservisy. Já psal o normálním knotu na bezdušáky, který se dávaj bez zouvání pneu. Prej se s tím dá pneu normálně dojezdit.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
hledal jsem zde postup, jak zalepit opravnou sadou píchlé pneu, ale nenašel, mohla by nějaká dobrá duše sem hodit odkaz? Chci to zkusit sám! Díky.
Co mám doma knoty, tak je v sadě takovej výstružník. Tím díru ošustíš na správný průměr díry, napatláš lepidlem díru a knot. Pak pomocí navlíkací jehly knot zasuneš do otvoru a zařízneš co čumí z gumy. Pak půl hoďky počkáš, nahustíš a jedeš.
aha, to zní tak jednoduše, že to zkusím, přeci jen, nové anakíčko s 500 km bych rád dojezdil. díky všem!
Přesně jak píše pan Hrábě. Ten výstružník je dost důležitej. Pokud chytíš do pláště drát, bez vystružení tam ten knot nedostaneš...
Pokud je díra malá, knot strčíš jenom dovnitř, vyvlíkneš knot z háčku a stačí to. Pokud je ďoura větší, knotem to ucpeš tam a zpátky...
Každopádně obojí je bez sundávání pláště...
Vozím ale s sebou pro jistotu duši. Zabere místa málo a pokud je tam díra jak po zlodějích - třeba od ostrého šutráku - stejně to nezalepíš a duše Tě zachrání...
Upravil radosek dne 12.01.2012 15:17
mám stejný postup i zkušenost, jen nechávám cca 3mm knotu koukat pokud je ďura ve figuře pneu...po jízdě to udělá placku jak nýt
všude dobře.....doma GSA
Hrabe_X napsal:
Co mám doma knoty, tak je v sadě takovej výstružník. Tím díru ošustíš na správný průměr díry, napatláš lepidlem díru a knot. Pak pomocí navlíkací jehly knot zasuneš do otvoru a zařízneš co čumí z gumy. Pak půl hoďky počkáš, nahustíš a jedeš.
Já ještě díru trochu napatlám tím "lepidlem" i než použiju ten výstružník. Ono tu gumu pěkne rozpustí, líp zarovná okraje díry a vůbec se to pak dělá snáz. Není to totiž tak uplně lepidlo, ale spíš sajrajt, co naleptá gumu a ta se pak s knotem spojí. Jinak knoty jsou snad jediný co funguje. Na zaknotovaný gumě jsem najezdil i několik tisíc km a únik ani o desetinku.
Jinak nejhorší jsou takový ty spraye se zalepovací tekutinou, to jsem viděl vždy jen vytéct na chodník....
Maiali nel Fango!
Na jedenactce mam zrejme stale jeste original lepeni BMW (to s knotem. lepidlem a vystruznikem, jak popisujete) Uz to bude asi dost stary. Bude to jeste vubec fungovat, bo mam shanet novy. Lepil jste nedko s tim originalem co je ve vybave?
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
radosek napsal:
Co máš na mysli? Klasickou sadu s gumovým špuntem, nebo nějakou moderní vymoženost?
cokoliv,co gumu zalepí, měl jsem na mysli postup s knoty bez sundavání kola, něco jak psal pan Hrabě X
Jo funguje to minulej rok jsem po cca tisici na E09 pichnul, zalepeno knotem z origo vybavy 1150 (asi tam byly už ok koupě ) pneu jsem v pohodě dojezdil, ale manual uvadi, že oprava je jen dočasná. Ale není to zas tak snadný jak se zda.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Pokud máš na ní najeto jen 500 dej to do servisu ať ti tam daj latu.Knot je dobrý jako dojezdovka i když ti může vydržet než gumu sjedeš.V průrazu nepoznáš jestli je poškozená kostra a latou to oproti knotu spevníš
Spea - ToM napsal:
Na jedenactce mam zrejme stale jeste original lepeni BMW (to s knotem. lepidlem a vystruznikem, jak popisujete) Uz to bude asi dost stary. Bude to jeste vubec fungovat, bo mam shanet novy. Lepil jste nedko s tim originalem co je ve vybave?
Mám neorigo sadu ještě z před-předminulý motorky - rok cca 2006 a stále fungují. Lepil jsem naposledy někdy v říjnu a v poho. Gumu jsem tam dokonce ještě teď vracel na dojetí (má tedy od zalepení cca 3000km a v pohodě).
Upravil morabo dne 12.01.2012 17:51
Maiali nel Fango!
tak jsem se podíval, co tam mám za lepící sadu, a asi ještě origo, 3 bombičky s platovým udělátkem na nahuštění ( to bude fungovat?), takovej ten nebozízek 3 knotky zabalený do plastový vaničky (jako acylpirin) a neotevřený lepidlo. Zítra to zkusím a uvidím!
Upravil barokar dne 12.01.2012 19:52
hledal jsem zde postup, jak zalepit opravnou sadou píchlé pneu, ale nenašel, mohla by nějaká dobrá duše sem hodit odkaz? Chci to zkusit sám! Díky.
Co mám doma knoty, tak je v sadě takovej výstružník. Tím díru ošustíš na správný průměr díry, napatláš lepidlem díru a knot. Pak pomocí navlíkací jehly knot zasuneš do otvoru a zařízneš co čumí z gumy. Pak půl hoďky počkáš, nahustíš a jedeš.
Ajo, tak to sorry. S tím zkušenosti nemám. Já používám ty normální knotz s tím, že musím zout gumu...ale ta když se to dělá, tak ať už to je pořádně.
Přesně jak říkáš! A ještě je dobré to v okolí díry zevnitř gumy zdrsnit. Jako se to dělá běžně třeba u duší na šlapací bicykl.
Ale to v případě knotu se záplatou, který používaj pneuservisy. Já psal o normálním knotu na bezdušáky, který se dávaj bez zouvání pneu. Prej se s tím dá pneu normálně dojezdit.
1.Odstranit cizí předmět z kola.
2.Vyčistit díru vrtáčkem.
3.Protáhnout knot šídlem.
4.Nanést pár kapek lepidla na otvor.
5.Prostrčit šídlo s knotem.
6.Vytáhnout šídlo bez knotu tak,aby zůstal knot v otvoru.
7.Při opravě není potřeba sundávat kolo.
8.Nafouknete kolo na požadovaný tlak a jedete.
http://www.motork...17345.html
Upravil zmijon dne 12.01.2012 21:09
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
říkáte jen na dojetí, ale když píchnu u auta tak mi to dělají v pneuservisu (už nespočetněkrát) tím samým způsobem a není to na dojetí ala na normální používání. Myslím že je to je stejný u auta i u motorky ne?
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Já bych řekl, že pokud je to dobře slepený, vydrží to až do sjetí gumy. To "na dojetí" bude jisto jistě na návodu k použití nebo stránkách výrobce sady jako sichr....