Čau, možná to někomu pomůže. Loni jsem jezdil a jezdil a pak jsem si v létě všimnul že zadní desky jsou KO. Nechtěl jsem čekat až přijdou poštou nový, tak jsem zajel do prvního motoschopu a koupil nový. Měli jen GOLDFREN, výběr ze dvou druhů. Vzal jsem ty dražší (cca 550 kč) namontoval a vesele jezdil dál. Vše fungovalo jak má, ale v zimě při údržbě jsem se zhrozil když jsem mrknul na zadní kotouč. Najeto cca 5000 km, desky ve dvou třetinách, ale kotouč? Totálně rozrejpanej, vlnkatej a ubyl snad o půl metru na tloušťce. Před tím než jsem je tam dával byl jako novej.
EDIT: doporučte mi zadní desky, NE GOLDFREN.
Upravil Novej dne 12.03.2012 09:48
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Me bylo pred par lety od hodne lidi doporuceno ze orig. desky jsou perfektni, tak jsem nad tim uz dal nepremyslel a jezdim s nima.
Po 80tkm vpredu puvodni kotouce (jeste maji asi 0,2mm do minima) a dojizdim druhy desky.
Novej napsal:
Čau, možná to někomu pomůže. Loni jsem jezdil a jezdil a pak jsem si v létě všimnul že zadní desky jsou KO. Nechtěl jsem čekat až přijdou poštou nový, tak jsem zajel do prvního motoschopu a koupil nový. Měli jen GOLDFREN, výběr ze dvou druhů. Vzal jsem ty dražší (cca 550 kč) namontoval a vesele jezdil dál. Vše fungovalo jak má, ale v zimě při údržbě jsem se zhrozil když jsem mrknul na zadní kotouč. Najeto cca 5000 km, desky ve dvou třetinách, ale kotouč? Totálně rozrejpanej, vlnkatej a ubyl snad o půl metru na tloušťce. Před tím než jsem je tam dával byl jako novej.
EDIT: doporučte mi zadní desky, NE GOLDFREN.
jezdim AP RACING sintrovany.
Predni kotouce mi taky zozraly, zadni v pohode. Brzdi lip nez origo.
btw: AP RACING je celkem top znacka. Maji je kousek od Vrbovky.
Zadni desticky mame stejny imho.
Upravil hicks dne 12.03.2012 09:52
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ahoj, ja jsem pri 40tsc menil na 800GSu vzadu desticky a daval jsem tam od BRAKING. ted maji najeto 25tkm a kotouc nema zadny ryhy a nic.urcite zase tech 40 tkm daji. predek me ceka ted.
Joke
To je ale věc veřejně známá že GOLDFREN žee kotouče pokud bys chtěl aby to vydrželo musíš použít i jejich kotouče... Na motokrosové Hondě vydržej zadní goldfreny tak dva závody a třeba VESRAHY pul sezony
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Ahoj kluci,
podle mě vyhodit peníze za origo je škoda, doporučuji Brembo. Kvalita minimálně tak dobrá jako origo a podstatně levnější. Bremba mi prodal borec tady z fora a jsem s nimi moc spokojenej, cena těsně přes 700Kč. Říká si "motoblb" ale rozhodně se ta přezdívka minula. Na zadku jsem s nimi najel tak 14tis. (95% asfalt 5% prašné cesty) a jsem tak na 50%! Kotouč drží jako bych nic nenajel.
Goldfren brát jen z nouze, mám s nima velice špatné zkušenosti v offroadu! Nejen že nebrzdí a na předku změkne páčka, ale mizí před očima. Na zadku se separuje jakési hrubší zrno a to pojivo co je mezi nima prostě vyšumí, humus.
Miki242 napsal:
Ahoj kluci,
podle mě vyhodit peníze za origo je škoda, doporučuji Brembo. Kvalita minimálně tak dobrá jako origo a podstatně levnější. Bremba mi prodal borec tady z fora a jsem s nimi moc spokojenej, cena těsně přes 700Kč. Říká si "motoblb" ale rozhodně se ta přezdívka minula. Na zadku jsem s nimi najel tak 14tis. (95% asfalt 5% prašné cesty) a jsem tak na 50%! Kotouč drží jako bych nic nenajel.
Goldfren brát jen z nouze, mám s nima velice špatné zkušenosti v offroadu! Nejen že nebrzdí a na předku změkne páčka, ale mizí před očima. Na zadku se separuje jakési hrubší zrno a to pojivo co je mezi nima prostě vyšumí, humus.
Miki
ahoj, ale neni brembo nahodou origo? aspon u f800gs to tak je.nevim jak na starsich nebo jinych modelech.ja jsem ted najel na ne-origo brembo 65 a jeste by neco dali. a kotouc porad ok.
Joke
Miki242 napsal:
Ahoj kluci,
podle mě vyhodit peníze za origo je škoda, doporučuji Brembo. Kvalita minimálně tak dobrá jako origo a podstatně levnější. Bremba mi prodal borec tady z fora a jsem s nimi moc spokojenej, cena těsně přes 700Kč. Říká si "motoblb" ale rozhodně se ta přezdívka minula. Na zadku jsem s nimi najel tak 14tis. (95% asfalt 5% prašné cesty) a jsem tak na 50%! Kotouč drží jako bych nic nenajel.
Goldfren brát jen z nouze, mám s nima velice špatné zkušenosti v offroadu! Nejen že nebrzdí a na předku změkne páčka, ale mizí před očima. Na zadku se separuje jakési hrubší zrno a to pojivo co je mezi nima prostě vyšumí, humus.
Miki
ahoj, ale neni brembo nahodou origo? aspon u f800gs to tak je.nevim jak na starsich nebo jinych modelech.ja jsem ted najel na ne-origo brembo 65 a jeste by neco dali. a kotouc porad ok.