Zrejme se v rodine nevyhneme dalsi investici do motoparku. Manzelka chce proste jezdit po svych dvou kolech. Pres leto by prosla autoskolou a nasledne by prisel nakup moto. Ted ale mame dilema, co by to melo byt. Ma beznou konfekcni figuru 173/72. Z toho plyne, ze by to nemelo byt nic tezkeho. Muj prvni napad byl, ze by to mohlo byt neco jako Burgman a to od 400 ccm vyse. Jenze, to bylo hned reci, ze za mnou prece nebude jezdit na skutru. Rozhodne by to melo byt neco, s cim by byla schopna me pohodlne nasledovat minimalne na druhy konec republiky. Takze, nejake rady, nápady, postrehy?
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
F650GS Twin nebo F800R. To Rko je vážně nizoučký a je i lehký. Jinak z nějaký starších by se dala Kawa ER-5 nebo novější ER-6 a Suzuki GS500.. Myslím si, že s žádnou z nich by neměla problém. Ale chápu, že určitě bude spousta řečí, že tohle a tamto se ji nelíbí .
Náhodou jdu kolem tak ti k tomu řeknu tohle: domluv se se svojí polovicí co budete vlastně jezdit pak jí vem do většího bazaru s motorkama a nech jí osedět vybrané typy. S výškou 173 je to ještě celkem Ok je pravděpodobné že dosáhne i z endůůra. Větší roli u holky hraje váha naloženého stroje. Na silnici je to celkem fuk. V terénu je to horší. Na silnici a šotolinky libovolný dvouvál. Jinak vedle v inzerci je odkaz na Stromka mojí polovice. Odjela na něm dvě sezóny k naprosté spokojenosti. Bohužel s nástupem jízd do méně zpevněných povrchů došlo na redukci a budeme pořizovat jednoválec s minimální váhou. Edit:
Stromek:
Inzerce: http://www.motoin...strom.html
Upravil swat dne 15.04.2012 17:42
R1200GSA>>KTM 990 LC8 ABS-R>>KTM1290SA-R
Všchny dvouvály a staré GS650 váží caca 200kg suché +- autobus. f650gs twin je zajímavá volba co do váhy ale je to stejný břichoplaz jako stromek. Z velkého F800GS ta moje došáhne jakž takž (má 175 mám pocit). Nemusí li to být cestovní enduro pak je na výběr milion a jeden typ.
Upravil vlada-adv dne 15.04.2012 17:29
R1200GSA>>KTM 990 LC8 ABS-R>>KTM1290SA-R
Kazdopadne prepokladam, ze minimalne jednu az dve sezony ji nebudu tahat nikam mimo zpevneny silnice. Toz, asi tak. A casem se uvidi.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Stejný postup byl u nás, první motorka byl Transalp pečlivě orámovaný za krátké peníze. S ním odpadala první dvě sezóny. S dobrými padáky to vyde na rozumné peníze finanční ztráta minimální. Zvykne si na těžkou motorku s vysokým těžistěm a na cokoli si sedne pak bude jen jásat
Důvody:
1) levný stroj na učení, soustavné pády v malé rychlosti nebo ve stoje se dají očekávat, proto byl i následující stromek řádně pancéřovaný ,
2)přijemný motor který se neplaší hodně toho odpustí a přitom na dálničních přesunech na dovolené to není utrpení.
3) dáse snadno pro začátak spustit dolů na vidlích i centrálu. Pro první měsíce poměrně důležité než si zvykne stát na špicích (p.s. dá se tajně přizvedávat)
Upravil vlada-adv dne 15.04.2012 17:32
R1200GSA>>KTM 990 LC8 ABS-R>>KTM1290SA-R
My se rozhodujeme a pokud, tak jediná volba je BMW F650GS (ne Dakar, z toho už nedosáhne)... Teď jsme ve fázi před papírama... Chtěla by si to napřed zkusit, jenže nemáme na čem, protože Dakarka je pro ní moc vysoká a nic jinýho doma nemáme... Aspoň Simsona, kdyby tady někdo měl...
Pokud jde z počátku jen o silnici, nebál bych se ani toho skútru. Od 400ccm výše už to valí svižně i po dálnici, nebude mít starosti s řazením a zažije si "pod kůži" provoz z pozice za řídítky. A po nějaké době přesedne na klasickou motorku, doučí se řazení a může jezdit na čemkoliv
vlada-adv napsal:
Náhodou jdu kolem tak ti k tomu řeknu tohle: domluv se se svojí polovicí co budete vlastně jezdit pak jí vem do většího bazaru s motorkama a nech jí osedět vybrané typy. S výškou 173 je to ještě celkem Ok je pravděpodobné že dosáhne i z endůůra. Větší roli u holky hraje váha naloženého stroje. Na silnici je to celkem fuk. V terénu je to horší. Na silnici a šotolinky libovolný dvouvál. Jinak vedle v inzerci je odkaz na Stromka mojí polovice. Odjela na něm dvě sezóny k naprosté spokojenosti. Bohužel s nástupem jízd do méně zpevněných povrchů došlo na redukci a budeme pořizovat jednoválec s minimální váhou. Edit:
Stormek nevypada veru zle, ale ze bychom do jeji prvni moto unvestovali 100tis, tak to tedy asi ne. Za sto nemam moto ani ja.
Co se tyce navstevy motobazaru, tak me to samozrejme napadlo taky. Kazdopadne bych ji pred tim rad nejakym zpusobem smeroval. Nevim proc, ale me stejne myslenka velkyho skutru neopousti.
Upravil spea - ToM dne 15.04.2012 17:47
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Darek napsal:
Pokud jde z počátku jen o silnici, nebál bych se ani toho skútru. Od 400ccm výše už to valí svižně i po dálnici, nebude mít starosti s řazením a zažije si "pod kůži" provoz z pozice za řídítky. A po nějaké době přesedne na klasickou motorku, doučí se řazení a může jezdit na čemkoliv
Moje rec. Lepe bych to nenaspal.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
vlada-adv napsal:
Náhodou jdu kolem tak ti k tomu řeknu tohle: domluv se se svojí polovicí co budete vlastně jezdit pak jí vem do většího bazaru s motorkama a nech jí osedět vybrané typy. S výškou 173 je to ještě celkem Ok je pravděpodobné že dosáhne i z endůůra. Větší roli u holky hraje váha naloženého stroje. Na silnici je to celkem fuk. V terénu je to horší. Na silnici a šotolinky libovolný dvouvál. Jinak vedle v inzerci je odkaz na Stromka mojí polovice. Odjela na něm dvě sezóny k naprosté spokojenosti. Bohužel s nástupem jízd do méně zpevněných povrchů došlo na redukci a budeme pořizovat jednoválec s minimální váhou. Edit:
Stormek nevypada veru zle, ale ze bychom do jeji prvni moto unvestovali 100tis, tak to tedy asi ne. Za sto nemam moto ani ja.
Co se tyce navstevy motobazaru, tak me to samozrejme napadlo taky. Kazdopadne bych ji pred tim rad nejakym zpusobem smeroval. Nevim proc, ale me stejne myslenka velkyho skutru neopousti.
az na nizke teziste a mensi zapraseni pri desti to ma snad jen nevyhody:
- mala kola a vse, co z toho plyne
- absurdne vysoka vaha
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
xavier napsal:
Ja bych ji koupil transalpa. Je to slusnej univerzal, dobre ovladatelnej, spolehlivej a levnej.
+1
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Transalpa bych taky doporučil, nebo starý F650, jinak moje drahá polovička jezdila dva roky na GS500E. Pak otěhotněla tak jsme to z eko důvodů prodali (to byla chyba) ted' chce zase svojí motorku a vypada to na to F a to má jen 165 cm ale došáhne. Paradoxně transalp má vejš sedlo než 1150.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Já nevím Transalp má přece jenom vysoko těžiště a sedlo. Ta Suzuki GS500 nebo ER-5 mi přijde jako rozumější volba a cenově jsou taky velice dostupný. Skutra bych zavrhl, je to fajn věc do města, ale pokud by jsi chtěl nějakej větší tak jak psal Hicks váha větších skůtrů je až směšná.
Paul napsal:
upný. Skutra bych zavrhl, je to fajn věc do města, ale pokud by jsi chtěl nějakej větší tak jak psal Hicks váha větších skůtrů je až směšná.
mne maxiskutry neprijdou fajn ani do mesta...
leda ty na vylozene velkejch kolech.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2