Při nenadálé situaci, poruše atd. někde mimo civilizaci může nastat situace, kdy je třeba jednu motorku odtáhnout druhou. V kterém místě je vhodné uvázat lano u tažné motorky ? Předpokládám že u tažené jsou to říditka..
bluesbery napsal:
Při nenadálé situaci, poruše atd. někde mimo civilizaci může nastat situace, kdy je třeba jednu motorku odtáhnout druhou. V kterém místě je vhodné uvázat lano u tažné motorky ? Předpokládám že u tažené jsou to říditka..
To já bych viděl problém teda opačně.
Tažnou bych přivázal za nosič...asi ale táhnutej bych za řidítka být nechtěl
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
milan enduroskola napsal:
z vlastni zkusenosti - 20km pousti - prvni motorka drzaky kufru, druha motorka za vidli tesne nad ramenem, doporucuji intercom
ale smyčkou za obě vidle,ne?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Vlastní zkušenost - 1200 táhla 800 - 1200 lano za výztuhu pod topcase, u 800 to bylo uvázané za padací rám na levé straně. Kolik kilometrů tu raději psát nebudu (ale někde jsem se tu už přiznal)
Zkušenost stím taky nemám ale asi bych to vyděl taky že co táhne za nosč a u té co se nechává odtáhnout tak za vidle..příjdem i to takové nejlogičtější
Přidám vlastní zkušenost : tahající GSA 1150, tažený Yamaha TT. Cca 15km, část v terénu (lehkém, ale občas docela bahno). Úchyt na TT byl na vidli, na GSA držák kufru. Nic moc, byl jsem na té první a dost jsem se s tím pral. Když jsme vyjeli na silnici bylo to kupodivu ještě horší ale nakonec se to povedlo, na konci už jsme byli docela synchronizovaní, snažili jsme se mít to lano pořád napnutý Jó interkom by byl fajn, ale tenkrát jsme nikdo z nás nic takovýho neměli. (rok 2003).
Pokud bych tahal dvě Báwa, tak asi za telelever.
GS 1200 R Adventure
taky si myslím,že za držák kufru(bočního) tu motorku musí dost vychylovat do strany.Držák topcase je aspoň v ose,ale musí to být samozřejmně ADV a ne plasťák z GS.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
taky si myslím,že za držák kufru(bočního) tu motorku musí dost vychylovat do strany.Držák topcase je aspoň v ose,ale musí to být samozřejmně ADV a ne plasťák z GS.
plasťák z GS má také kovové "výztuhy" - za ty to vydrželo
taky se přidám k názoru že za řídítka 100% NE, lepší jsou obě vidle nebo telelever. A pamatujte naše legislativa tohle nepřipouští ale pokud je prů*er v terénu nebo mimo civilizaci, proč ne
Over than 250k km on BMW GS bikes
TomVS napsal:
Za tu stupačku je to docela dobrý, se s tím teda nemažou...
Také jsme se kdysi tahávali (na Jawách), ale za stupačku - to bych nedal. Nejlepší je to za vidle, když už to musí být.
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."