Napadaj me hrisne myslenky, jestli by neslo zprznit HyperMotarda a udelat z nej HyperEnduro... ? Myslite, ze takova prestavba muze byt realna?
Slo by to nejak predelat? Z endur se motardy delaj bezne, ale naopak? Nejsem zadnej kutil a uz vubec ne mechanik, spis polemizuju, jestli je to vubec realny. Vymenit kola... pudou prenastavit tlumice, aby to pobralo lesni cestu? Vydrzi to motor? Ducati preci jen neni BMW/KTM
Jestli placam blbosti, tak me prosim nekamenujte...
Jde vsechno, ale musel by jsi hodne veci predelat a stalo by to nemaly peniz. Hlavne jde ale o to, proc investovat energii a cas do motorky, ktera ve finale treba nebude ani tak dobra, jako bezne velke enduro Ktm 950 superenduro, hp2 enduro, ktere koupis hotove v inzerci.
HP2 Enduro http://www.motork...?mid=58357
Jinak jasne, je to picovina... me to napadlo jen, ze HM sezenes za 160 tisic a kdyz ho za 100 predelam, tak sem stale daleko od ceny HP2, pritom parametrama to bude hodne podobny... az na nemeckou kvalitu teda. Kazdopadne SE ma asi mnohem lepsi vlastnosti a sezene se za hodne dobry penize... jen je to na me moc vysoky.
A co tak ta vytunena F800gs od Touratechu (a la Hp2), kterou tu kdysi ukazoval TomasTT - ta vypadala taky dost dobre.
U toho Hypermotardu bych se bal prehrivani v terenu, projevu motoru v nizkych otackach a vlivu necistot na italskou techniku (loziska, elektrika...) Kdovi co by rekla kyvka na dlouhodobe off zachazeni. Musel by se take udelat uplne novy podvozek a vedeni vyfuku.
HP2 Enduro http://www.motork...?mid=58357
Kamarad kdysi predelaval motarda Suzuki DRZ-SM. Primo tohohle:
Mel k tomu sadu 21/19 a prehazoval to dle nalady. Jel na tom dokonce i nejaky to crosscountry, ale bylo to preci jenom dost tvrdy a melo relativne nizky zdvihy...
Pro obcasne rozsireni vlastnosti motarda je to OK, ale brat to jako enduro asi nee.
Toho Hypermotarda bych si v nejaky hyperuprave dovedl predstavit, ale spis kdybych nevedel co s prachama, jako stavbu ze srandy, jako seriozni alternativu asi ne...
Kdyz vypustim tu hapinu, tak mi jako pouzitelna varianta fakt prijde bud radikalni uprava 800, ale to bude stat zase balik a nevim jak to vidis s druhym vstupem do teze reky, nebo holt oranzadu. SE a zebricek, normalni 990 a smirit se s kilama navic, nebo 690 s Rally-Raid kitem.
A pokud bys preci jen touzil po boxeru, jeste je tu moznost ala Berrt Duursma (coz muzes vyresit s Mildou, ten uz to ma myslim dobre pripraveny).
Upravil morabo dne 16.04.2012 06:41
Maiali nel Fango!
motory Ducati svojho casu uspesne miesali karty vo svetovych rallye a v dnesnych casoch by som sa z hladiska zivotnosti motora skor bal jazdit KTM ako Ducati
- kamaratovi sa po 30tkm vysypal spojkovy kos na LC8 Adv (kupoval ju ako funglaca)
- moj dalsi kamos sice na LC8 neda dopustit ale ked mi hovori sumy za servis tak mi z toho vychadza ze LC8 je hodne drahe jazdenie (a GS1150 ako hoooodne lacne)
- dalsiemu znamemu sa pred rokom ci dvoma podarilo zlomit velkeho Duka na dve polovice tak ze spravil wheelie, polozil to a motorke sa utrhla hlava riadenia
- moj dalsi kamos ma takuto krasku ako je dole, motor ma uz 90tkm a okrem beznej udrzby s nou nemal najmensi problem (ani s elektronikou a to jazdi hodne aj off - pre veternika)