Potřebuju poradit, jaký laďák na BMW 1150 GS včetně kartičky homologace? Jak se musí upravit motorka? Musím tam namontovat nějaký Powercommander, nebo stačí normálně vyměnit výfuk, případně dát KN filtr a je hotovo, řídící jednotka si s tím poradí sama? Díky za názory a postřehy. T.
Jezdím tak rychle, jak lítá můj Anděl strážný!!!
Potřebuju poradit, jaký laďák na BMW 1150 GS včetně kartičky homologace? Jak se musí upravit motorka? Musím tam namontovat nějaký Powercommander, nebo stačí normálně vyměnit výfuk, případně dát KN filtr a je hotovo, řídící jednotka si s tím poradí sama? Díky za názory a postřehy. T.
Ahoj, u 1150 záleží V PRVÉ ŘADĚ na tom, jestli chceš laďák na katalyzátor nebo na y-svod. Jestli to chceš kvůli zvuku ( katalyzátor ) nebo kvůli výkonu převážně v nižších otáčkách ( y-svod + KN filtr).
Y-svod i koncovka je s homologaci, takze pohoda...
Tuhle kombinaci můžu potvrdit. Funguje bezvadně, bez žádných dalších úprav. Výkon od spodu znatelný, žádné výkonostní díry. Jinak při koupi výfuku remus, bacha jsou dva druhy a to na Y svod a nebo na katalyzátor.
Upravil mandy8 dne 19.04.2012 13:36
Mám KN,Ysvod a Remus Genesis,má to nádhernej zvuk,jede krásně,ale střílí jak sviňa.Jde to nějak poladit,aby to nestřílelo?
Omluva TGS1150 za prznění vlákna,ale není to až tak od věci.
rubigs napsal:
Mám KN,Ysvod a Remus Genesis,má to nádhernej zvuk,jede krásně,ale střílí jak sviňa.Jde to nějak poladit,aby to nestřílelo?
Omluva TGS1150 za prznění vlákna,ale není to až tak od věci.
Covece, neco mas ani jinak. Y svod mas Remus nebo najaky NONAME?Me to stilelo jen s origos koncovkou a Y svodem.Jak se to nahromadilo v koncovce,tak to byly poradny prdy,az jsem se leknul.Kombinace KAT+Origos koncovka nic.Y svod + Remus koncovka strelba jen ojedinela pri ubrani plynu z prudke akcelerace.Spis jen takove odplivnuti. Pokud mas ventily serizene a potenciometr jak ma byt, melo by to byt ok.
Upravil milanosor dne 19.04.2012 15:20
I pád na hubu je pohyb kupředu
Ysvod mam jak píšeš NONAME,potenciometr je na správných hodnotách a ventily jsem dělal asi před 13000 KM. Dělá to když jedu na hodně plynu,pak zavřu a pak stačí trochu škubnout heftem a rána jak z děla.
Upravil rubi dne 19.04.2012 15:27
rubigs napsal:
Ysvod mam jak píšeš NONAME,potenciometr je na správných hodnotách a ventily jsem dělal asi před 13000 KM. Dělá to když jedu na hodně plynu,pak zavřu a pak stačí trochu škubnout heftem a rána jak z děla.
To mi dělá 12 taky. Když podržím dvojku do maxima a pak zavřu a vrknu tak rána jak z děla a tak cca 30 cm plamen... Jinak 13000 km už docela přejíždíš
... servis a diagnostika BMW Motorrad
xavier napsal:
Ventily se delaji co 20 tis. km tak moc neprejizdi
Fakt 20tis? Jam ma taky zafixovano, ze se delaji co 10tis. Proste kazdou vymenu oleje.Ale pravda, ze za posledni 3 kontroly jsem musel serizovat jen minimalne.Podtlaky se mi nehybou skoro vubec.
Upravil milanosor dne 20.04.2012 08:14
I pád na hubu je pohyb kupředu
rubigs napsal:
Jj,plameny mi z toho taky lítaj. Ventily zkouknu. A co to nastavení,co píše MiDo?
Ja jsem nic nenastavoval. Jak jsem to slozil od filtru po koncovku, jako komplet, byl klid. Ale toho strileni z prudke akcelerace se asi nevyhnes. A s origos kocovkou to byl hoooodne ostry zvuk.S ladakem je to hluboky prdnuti.Uz presne vim kdy prdne,takze kdyz mavaji nejake deti,tak jim aspon muzu udelat radost Pokud nemas strelbu po kazdym ubrani plynu,tak by to melo byt ok
Upravil milanosor dne 20.04.2012 08:14
I pád na hubu je pohyb kupředu
Kontrola ventilových vůlí (případně seřízení) je předepsána každých 10000km. Když se vyloučí závada lambdasondy, snímače škrt. klapky, pečlivé seřízení ventilů a synchronizace, tak opravdu záleží na použité kombinaci Y-svod - výfuk. Klidně to může dělat ten noname y-svod. Nejhorší kombinace na "střelbu" je Y-svod a originální koncovka. Ty kódovací propojky pro Motronic má 90% 1150GS, GSA dovezených z Německa (žlutá barva propojky) vyhozených - vytahovali a vyhazovali to mechanici přímo v servisech BMW - prostě slot pro propojku je potom prázdný (mají to běžně vyhozené jak motorky s originální sestavou, tak motorky s laďáky).
Upravil Tonda dne 20.04.2012 22:48
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Kontrola ventilových vůlí (případně seřízení) je předepsána každých 10000km. Když se vyloučí závada lambdasondy, snímače škrt. klapky, pečlivé seřízení ventilů a synchronizace, tak opravdu záleží na použité kombinaci Y-svod - výfuk. Klidně to může dělat ten noname y-svod. Nejhorší kombinace na "střelbu" je Y-svod a originální koncovka. Ty kódovací propojky pro Motronic má 90% motorek dovezených z Německa (žlutá barva propojky) vyhozených - vytahovali a vyhazovali to mechanici přímo v servisech BMW - prostě slot pro propojku je potom prázdný (mají to běžně vyhozené jak motorky s originální sestavou, tak motorky s laďáky).
... a to střílení taky muže být tím,že aniž by jsi o tom věděl,tak plyn nedáváš při zavření uplně na "nulu" a máš jakoby špetečku přidáno... Když chci prásknout výfukem,jakože fakt prásknout,tak to udělám tím plynem.Jinak mám koncovku Sharon a Ysvod podle Zardu(údajně) a pokud sám nechci,tak mi z výfuku nestřílí...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.