Nazdárek všem, jak to tak člověk opečovává ty naše jednostopé miláčky tak mě začíná štvát že mám zažloutlou převodovku?! Řešil někdo jak,čím nebo co s tím udělat?
Slyšel jsem nějaký názor typu jedna paní povídala,že je to způsobeno tím,když na to nateče benzín. To mě přijde jako blbost, barva je určitě proti benzínu,naftě atd odolná a i kdyby ne, nevím jak by se na převodovku dostal. Stalo se mi snad jen jednou že jsem trošku přetankoval,ale tím stylem, že mi asi deska stříkla na nádrž a dovnitř kolem hrdla kde to pak odkapalo přepadovou hadičkou co vede pod motorku.
Mám ten problém taky. Je to od benzínu. Na skutru mě lehce prosakovala nádrž a flek je hotov ale odstranit už nejde.A na gs to dělá napojení co jde od nádrže.(na pravé straně převodovky) Např.lehounce prosakující ta spojka.Nestane se to když to poleješ ale po delším působení.Třeba přes zimu.
Potvrzuji že jde o působení benzínu. Mám to z vlastní zkušenosti. Praskla mi spojka na benzínové hadici. A do té doby neobarvená převodovka nenávratně zežloutla. Už jsem zkoušel snad všechno. Odstranit to nejde.
ja teda kdykoliv si poleju motorku (tak jednou do mesice), tak to hned polejvam, otiram atd.
nikdy nenechavam dlouho.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já myslím že jsem to už zažloutlý koupil, nějak sem si toho v té euforii nevšiml,ale prolezu raději fotky ať nekecám. Nikdy jsem si nevšiml nějakýho úniku benzínu ( krom že mi při jízdě ubývá v nádrži). Lidičky tož hodte sem nějaký spešl přípravek čím to pude dolů a neděléte žížalky!!!
...kup si zluty plexi na helmu...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Je to od bio co se přidává do benziu a jak se to tam dostane, snadno R1150GS nemá rychlo spojky a když se sundavá nádrž tak z hadic teče benzín přímo na převodovku.
Je to z toho jak se sundává nadrž, tak tam odpojuješ hadice a vždy něco vyteče na tu prevodovku. Taky to mám. Už snad nic nepoteče konečně tam jsou rychlospojky.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Špína je zažraná.Trochu to jde do pryč aktyvní pěnou co se používá na mycích linkách ale silnějčí koncentrát žere taky barvu která strácí lesk a tudíš ...........
Je to od benzínu a dolů se tomu nechce. Tady na té fotce http://tonda1200....CN0483.jpg to jde pěkně vidět - "prolínala" propojovací hadice mezi půlkama nádrže u R1100S a občas to odkáplo mezi žebra pravého válce a za čas to v tom místě zažloutlo.
Upravil Tonda dne 04.05.2012 06:43
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
jde to odstranit,měl sem to taky
odstranil sem to šmirglem,spíš takovým šmirglovacím rounem,pořádně odmastil,ošmirgloval a přestříkal akrylátovým stříbrným sprejem,tím samým způsobem sem opravoval i odřené víka,drží to už 4 roky bez problémů
ovšem zas mě to zežloutlo někde jinde
bystricke přiložený následující obrázek:
bystricke - tak samosebou vysmirkovat a přestříkat to jde. Ale pochopil jsem to tak, že sandman-GS to chce odstranit "bezbolestně" nějakým leštícím přípravkem (pastou apod.) a to moc dobře nejde.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tak tak Tondo,to by byl idealni stav nejakou "pastou" se toho zbavit!
Zdeno tak nejak jsem si to ted vybavil.Kdysi jak jsme se bavili ze jsi to prestrikal...
to ničím neodstraníš,je to zalezlé v barvě,kdyžtak se stav,dám ti kousek rouna,je to práce na hoďku,nic natom není,jen nesmíš být shniley
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Mě prolíná benzín z těch dvou tenkých odvzdušňovacích hadiček když natankuju plnou nádrž. Jsou krátké a benzín mi kape na zadní vidli i převodovku ze spojek a dělá fleky. Dolů to jde normální kuchyňskou houbičkou s drátěnkou - vlastně je to podobný jako s tím rounem co psal tuším Bystřa. Akorát na převodovce se dost špatně dostává do záhybů.