Ahoj, má někdo jakýkoliv tankbagl od SW-Motech uchycující se přes tu podkovu na víčko nádrže. Jaké jsou výhody, nevýhody , vaše zkušenosti. Jinak zajímavé je že na všechny typy motorek ta podkova stojí 581 Kč a na GS 1164 Kč. Nejsou náhodou ty podkovy úplně stejný, nezkoušel to někdo?
Díky
Dva druhy víček na nádrží model 08 má jinej než třeba 07.A Asi proto že na hondu si to koupí kde kdo a na bmw jich prodají pár
... servis a diagnostika BMW Motorrad
schrek napsal:
hlavne jsou dva druhy podkov jedna ma totiz i kabelaz na napajeni cehokoliv v bagu ze zasuvky proto je myslim i drazssi
No tak to určitě né. obyčejná podkova na starší GS stojí 6 stovek na novější GS 11 stovek, podkova s elektrikou na starší GS 16 stovek a na novější přes 2 tisíce. Proč sakra!!!
Protože se musí vyndat origo držák víčka nádrže a nahradí se stejným s dírami do kterých potom můžeš našroubovat tu podkovu. Proto je to víc a je jedno jestli zvolíš podkovu s el. propojením nebo bez.
TomVS napsal:
Protože se musí vyndat origo držák víčka nádrže a nahradí se stejným s dírami do kterých potom můžeš našroubovat tu podkovu. Proto je to víc a je jedno jestli zvolíš podkovu s el. propojením nebo bez.
Jo jo dneska když jsem jezdil a tankoval, tak mi to taky došlo.
Jinak zpátky k tématu. Má někdo tenhle tankbagl a může napsat nějaké zkušenosti? Díky
Nevíte někdo zda jede i takovýto nacvakávací tankbag (ale od !GIVI!) nasadit na 1150 GS? Nemáte někdo přímou zkušenost? Kamarád o něm přemýšlí, ale neví jeslti se tam vejde...
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
Marek BMW napsal:
Mám SW-Motech tankvak Quick-Lock EVO Enlarge Sport a jsem spokojený, jen bych uvítal trochu více místa mezi řidítky a tankvakem , protože nejde dát plný rejd.
ahoj, a jak funguje ten uchycující mechanismus. Není to nějaká hrachovina která se po pár nasazeních vykvedlá. A co batoh za jízdy, hejbá se nebo drží jak přilepenej?