Zdravím vás.
před nedávnem jsem koupil 1150GS (r.v.2003) a narazil jsem pod sedlem (na pravé straně z pohledu řidiče) na konektor, který nevím k čemu patří. V manuálu jsem to nikde nenašel. Nevím jestli je to origo nebo to tam namontoval předchozí majitel. Poradí někdo k čemu to slouží? Foto přikládám.
předem díky. Radim.
CZ_boci přiložený následující obrázek:
No nevím přesně jestli jde o ten uhlíkový filtr, ale měl jsem u sebe klučinu od BMW a ptal jsem se ho na 2 odpojené konektory pod sedlem, ten co má 3 dírky, ten je na diagnostiku a ten co má dva by měl být na uhlíkový filtr pro odvzdušnění nádrže, jde o bazmek pro emerický trh, takže nás to nezajímá :-)
no_name: No jo, ani ti nebudu říkat jak mě ta mašina dostala! :-)
mám dojem, že diagnostika je kruhový konektor, který je uložen v objímce nad vzduchovým filtrem... (když sundáš přední sedlo, tak na tebe přímo kouká :-) - má i krytku kontaktů)
HonzaGS-SV napsal:
mám dojem, že diagnostika je kruhový konektor, který je uložen v objímce nad vzduchovým filtrem... (když sundáš přední sedlo, tak na tebe přímo kouká :-) - má i krytku kontaktů)
přesně tak, u té mé je diagnostika pod předním sedlem - je to takový tlustý válec s našroubovaným krytem.
R1100 má rovnej třípinovej konektor na diagnozu, R1150 má velkej kulatej hodně pinovej (kdo ví jestli to není stejnej jako starý BMW auta - 20 pinovej)
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?