Zdar, mam GSo teprve kratce, par tydnu.
Vcera jsem s nim poprve zazil jizdu v desti - no, ono to ani tak dest nebyl, spis jen poprchavani a mokra silnice.
Jel jsem v tom par kilaku s pritelkyni na miste spolujezdce a po sesednuti z motoru jsme s neprijemnym prekvapenim zjistili, ze ona ma mokre cele zada - resp. promoceny batoh a vse osatni, co batoh nezakryval.
Ma nekdo podobnou zkusenost? Je to neco, co vyrobce nedoresil anebo je chyba u me - spatnym nastavenim stroje, samotnou jizdou atp. Na te mokre silnici jsem jel rychlosti mezi 80-130...
T-Diesel napsal:
Zdar, mam GSo teprve kratce, par tydnu.
Vcera jsem s nim poprve zazil jizdu v desti - no, ono to ani tak dest nebyl, spis jen poprchavani a mokra silnice.
Jel jsem v tom par kilaku s pritelkyni na miste spolujezdce a po sesednuti z motoru jsme s neprijemnym prekvapenim zjistili, ze ona ma mokre cele zada - resp. promoceny batoh a vse osatni, co batoh nezakryval.
Ma nekdo podobnou zkusenost? Je to neco, co vyrobce nedoresil anebo je chyba u me - spatnym nastavenim stroje, samotnou jizdou atp. Na te mokre silnici jsem jel rychlosti mezi 80-130...
tenhle problem jsem mel na vsech motorkach, ktere jsem vlastnil ( ces./silnicni ).
vzdy jsem to vyresil hornim kufrem, je to prakticke ...
Řešení je u všech moto snadné a asi i jediné - Topcase.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Zkus přidělat pod značku kousek hliníkového plechu, tak asi aby to bylo o 5-7cm delší a na šířku SPZ. Dělá to divy! Totéž nástavec na předním blatníku (zobáku), když se jede v bahně - chytá to spoustu kusů, co by normálně šly do plexi nabo na jezdce.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Při jízdě v dešti sice mý spolujezdkyni top case ochránil záda, ale i tak mela nahozený ramena (- proste vse od konce kufru az nahoru)Ale nestěžovala si, tak proč to řešit
www.motoreport.cz
..Dakar is Dakar..
T-Diesel napsal:
Uz me napadlo i porizeni toho topcasu, na kolik takova vecicka vyjde? Musi se davat nejaka plotna, neexistuje u BMW nejaky system plug-and-play?
ten system funguje, original plotna + kufr. ale nevim jak se da sehnat, na kolik vyjde a jak moc je dobrej. takze muzes jit do nejakyho hlinikace, pseudohlinikace jako hepco-becker gobi nebo ciste plastaka, givi / kappa. plotnu nak chytnes k origo nosici, to neni problem. ja mam trosku problemy s prichycenim na duralovou plotnu, ale asi to vyresim vyvrtanim der a zobackama na givi system monokey. casem. neco najdes treba tady: http://www.bmwgs....&pid=22980
jj, top-case pomuze. Kolikrat vidim, jak je spinavej, tak to bych mel vsechno na zadech . Vzpominam, ze jeste kdysi na KLE jsme jel po zablacene silnici a trochu jsem tomu vyt`al a pak jsem mel blato az na prilbe (jak byl zasranej kufr ani nerikam) .
Jinak u GSa jsem si vsiml, ze pri jizde po mokre silnici mam mnohem vic mokry kalhoty od kolem dolu nez u jinych motorek. Moc to nechapu. Mozna tam tu vodu strhavaji valce .