Když startuju,motor chytne a startér se ještě dotáčí,vydává to takovej jakejsi prapodivnej pazvuk.Ošem děje se tak jen tehdy,pokud motorka aspoň den stála.Až je zahřátá,tak nic. Nevěděl by někdo,jestli to je v pohodě nebo že by třeba rotor začínal mít vůlu nebo tak něco?Díkec za odpověď
U 1100 a 1150 se děje, že prach ze spojky se lepí na pastorek a vytváří společně s olejem na hřídeli lepivej tmel, kterej zabraňuje vysouvání a vracení mechanismu kotvy.
Pak má starter i velkej odběr proudu, takže se nechytne ABS a když se rozeběhne motor, věnec dá starteru kopanec,protože se pastorek nestihne vrátit.
Čili se vyšroubuje starter, vyčistí technickým benzínem,promaže nějakým dobrým mazivem tak,aby z toho netekl olej a prach se neměl na co lepit a celé se to dá dokupy.
U své 1100 jsem to dělal v 90ti tis km, už jsem nevysunul pastorek hrubou silou svých pazour a po vyčištění a promazání se vysouval vlastní vahou. H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
mě to dělalo to stejný, takovek kvičivej zvuk při dotáčení pastorku po nastartování.
Pomohlo vyčistit, ten prach ze spojky je tam fest.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
....je to tak, jen pozor na volnoběžku, a to jak při mytí tech. benzinem ( nemýt, ne jen že ji nevymejete, ale hnete s prachem a může to být začátek konce volnoběžky), tak při mazání, jen do futra a šroubovice s citem, ať si nenamažete spojku a volnoběžku.Při rozborce provést kontrolu uhlíků a vyčištění kolektoru- drážek, vyfoukání. Jinak výměnný kit s uhlíky a pružinkami cca 500Kč ( běžně lze objednat u AutoŠtangl apod.objednací číslo bych někde vyhrabal), vyplatí se, zase starter chodí dalších až 50tkm bez problémů, ovšem ne blátomilům :-)). A ještě doporučuji zkontrolovat otvor ve víčku uhlíků, slouží k odtoku vody z tohoto prostoru.
Hovez napsal:
A neměl on na mysli spíš takové to zarachtání ventilů než se natlakuje systém?
to by pak bylo asi takhle:
když startoješ,zní to jako gdyž hrkáš s bednou na nářadí,když motor chytne,zní to jak gdyž ti bedna upadne
taky mě ty zvuky lezou blbě přes ušní bubínekale zvyk sem si
Hovez napsal:
A neměl on na mysli spíš takové to zarachtání ventilů než se natlakuje systém?
to by pak bylo asi takhle:
když startoješ,zní to jako gdyž hrkáš s bednou na nářadí,když motor chytne,zní to jak gdyž ti bedna upadne
taky mě ty zvuky lezou blbě přes ušní bubínekale zvyk sem si
...no já mám kamaráda guzistu a tam sa ten motor chová i zajízdy jako by byl po smrti.
Akorát start je tižší, motor totiž přeřve starter velkej jako z Liazky
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra