Jo dokonce z 1150GSA. Ne, nejdou.
I kdyby šly, jde o vhodný nákup a nebo jen o to dostat motorku výš?
ADV má kvůli delším zdvihům i delší kardan. Myslím. Jestli to je nutný řešit při použití ADV tlumičů u klasické 1150, to nevím. Každopádně tam rozdíl je.
Tady se ovšem jedná o záměnu na 1100GS a tam to nelze zaměnit.
milosch napsal:
ADV má kvůli delším zdvihům i delší kardan. Myslím.
tahle informace vznikla, jako vysvětlení rozdílných objednávacích čísel pro kardan na GS a GSA, už se přišlo na to, že ty kardany jsou opravdu jiné, ale rozdíl je v systému tisícihranu, kdy u toho novějšího ( pro ADV ) kardanu není možné zasunout kardan do kříže jinak, než správně proti sobě ( je tam jedna drážka širší )..
jedná se tedy nejspíš o vylepšení, ten novější kardan lze do obyč GS normálně dát, je to záměnné...
Je to jak píše Štěpán. Jen když někdo kupuje na 1150GS starší kardan z GSA, tak ho musí koupit vcelku (obě dvě části). Spousta prodejců starších dílů to prodává zvlášť - křížek s drážkovou hřídelí nechají na koncovém převodu a druhou část hřídele prodají zase zvlášť. Např. http://www.tipmot...ridel.html . Pak když takovou hřídel z 1150GSA koupíš (jen tu část ze strany od převodovky), tak ti na to drážkování (obyč. 1150) nepasuje.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
A pasuje z obyč 1150 na 11gs?? Vím že je tam nějaký jiný spodek zadního tlumiče, ale nevím jestli to třeba nejde na tom tlumiči přehodit.
Díky H
Splněný sen moje 1100GS
Tonda napsal:
Je to jak píše Štěpán. Jen když někdo kupuje na 1150GS starší kardan z GSA, tak ho musí koupit vcelku (obě dvě části). Spousta prodejců starších dílů to prodává zvlášť - křížek s drážkovou hřídelí nechají na koncovém převodu a druhou část hřídele prodají zase zvlášť. Např. http://www.tipmot...ridel.html . Pak když takovou hřídel z 1150GSA koupíš (jen tu část ze strany od převodovky), tak ti na to drážkování (obyč. 1150) nepasuje.
A ja jsem si pri oprave kuzelokovych lozisek jeste delal carky na kardanu v presne poloze, az pak jsem zjistil, ze to tam vlatne jinak nez dobre nenacpu
I pád na hubu je pohyb kupředu
vondri napsal:
A šli by teda použít ty tlumiče z 1150GS (GSA) na 11? V případě že by se dalo na zadním vyměnit spodní oko za vidličku?
Jak jsou na to vnějšíma rozměrama a délkou?
To uchycení zadního tlumiče by měl být jediný rozdíl oproti 1150, jinak jsou tlumiče stejně široké a o kousek delší, čili jedinej problém je asi to uchycení.
Přední tlumič má uchycení stejné, ten tam dát půjde bez úprav.