Ahoj všem. dnes jsem náhodou našel tento portál a velice mne zaujal. Na stará kolena jsem se rozhodl že si pořídím motorku a trochu procestuji Čechy a okolí. Dostal jsem možnost se povozit na 12gs. I když jsem měl názor že BMW né, tak mne velice překvapila a jsem rozhodnut že jdu asi do ní. Mám ale dotaz na chování za jízdy. Při malé rychlosti do zatáčky má tendenci jakoby padat, je to normální? Dále jsem se trochu potýkal s kardanem. Nikdy jsem na takové motorce nejel a mám problém sladit zařazení rychlosti, a přidání plynu aniž by se neozvala rána z kardanu, jako když přidám a uberu plyn. Logicky bych to přisuzoval vůli na kardanu, na motorce s řetězovým pohonem, volnému řetězu. jek je to tedy u gs.
LukyGs-Ahoj, vítej na foru Smile, v první řadě takovýto příspěvek nedávej do tohohle vlákna, to je o servise! Napiš jej třebas jako nový do BMW R1200GS A R1200GS Adventure. Jsi si jistý že je to z kardanu a né z převodovky? Při řazení bývají některé převodovky malinko hlučnější, jak ti tady jistě mnozí řeknou, zvuky u BMW neřeš a jezdi Grin
To s tím padáním může být obututím, co máš za gumy?
Monti-ahoj, omlouvám se za chaos. Příště se polepším. Co se týče té rány, není to jenom při zařazení ale i při ubrání a opětovném přidání. Přirovnal bych to opravdu velké vůli, ale kde? Nedokážu identifikovat. Prý je to u gs normální, ale nevím. U mota s řetězem jsem jenom přitáhl řetěz na kyvce a bylo po problému. co se týče gum, přesně nevím. byly hladké silniční. GS není moje, jenom jsem se svezl. Zvažuji ale koupi. Na co si mám dát pozor. Předpokládám že na motoru 40-50ti není problém, ale co to ostatní.
servisák-Prosímtě ten hrk je naprosto normální kor když na moto jedeš prvně dělá to zadní rozvodovka a vule v něm je to hromada zubovejch převodu tudíž je to tam..
Monti napsal:
ahoj, omlouvám se za chaos. Příště se polepším. Co se týče té rány, není to jenom při zařazení ale i při ubrání a opětovném přidání. Přirovnal bych to opravdu velké vůli, ale kde? Nedokážu identifikovat. Prý je to u gs normální, ale nevím. U mota s řetězem jsem jenom přitáhl řetěz na kyvce a bylo po problému. co se týče gum, přesně nevím. byly hladké silniční. GS není moje, jenom jsem se svezl. Zvažuji ale koupi. Na co si mám dát pozor. Předpokládám že na motoru 40-50ti není problém, ale co to ostatní.
LukyGs
Ideál je nová ale to asi řešit nebudeš, měl by jsi záruku a jistotu že když se něco podělá tak to v rámci reklamace bude opraveno zdarma.
Jeté se bát nemusíš, těch 50tis. není žádná hrůza a moto bude za jiný peníze, ještě záleží jestli chceš se starým motorem nebo už dvouvačku, ta prý jede jak pila Grin já mám ještě ten starší motor 2007
Pokud máš strach že něco koupíš a bude se to srát tak si k případné koupi vem někoho kdo BMW rozumí i kdyby jsi mu měl dát 2000kč za to že si udělá čas a že na ni jukne. Může ti to totiž ušetřit dost peněz do budoucna, nebo kup moto od zde prověřených dovozců. Obecně se toho v těchto km moc nesere, asi tě bude časem čekat ložisko v rozvodovce ale jinak by to měl bejt běžnej spotřebák.
Waltr-Jéje, jak já byl z toho v šoku. Ne normálně to není OK, ale tady to sedí. Je to trochu hrubší, ale časem si zvykneš. A Padá je kratší, ale o to lépe ovladatelná. Myslím že jízdní vlastnosti hravě spasí spousty nezdraravých zvuků. Tedy doporučuji nekoho kdo á zkušenosti na asistenci. http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Monti napsal:
Při malé rychlosti do zatáčky má tendenci jakoby padat, je to normální?
tak.. tak na tom nepadej
boxer ma fakt nizky teziste, vylozene padat do zatacky by nemel.. ale nezapomen, ze 110 guma vepredu a 150 vzadu znamena trochu vic VRATKOU motorku, nez se salamem 180 vzadu.
proto si to kupujeme, protoze to je VRATKY (= hbity
Upravil hicks dne 22.09.2012 22:38
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
díky moc za odpovědi. Prvních 100km jsem se s tím vyloženě pral. Hlavně blbí zlozvyk ze soutěžního endura - podřazování s mezi plynem. Jednou jsem to prubnul v zatáče, to se děli věci. ale postupně jsem si jí ošahával a mooooc my sedí.
Jinak mám v mérku starší 2004 u nás v okolí, cca 44 tis najeto. tak uvidíme.
hicks napsal:
[quote]Monti napsal:
Při malé rychlosti do zatáčky má tendenci jakoby padat, je to normální?
tak.. tak na tom nepadej
boxer ma fakt nizky teziste, padat do zatacky by mele.. ale nezapomen, ze 110 guma vepredu a 150 vzadu znamena trochu vic VRATKOU motorku, nez se salamem 180 vzadu.
proto si to kupujeme, protoze to je VRATKY (= hbity [/quote
na padání jsem moc starej a mě to už moc bolí, tak musím opatrně.
Monti napsal:
díky moc za odpovědi. Prvních 100km jsem se s tím vyloženě pral. Hlavně blbí zlozvyk ze soutěžního endura - podřazování s mezi plynem. Jednou jsem to prubnul v zatáče, to se děli věci. ale postupně jsem si jí ošahával a mooooc my sedí.
Jinak mám v mérku starší 2004 u nás v okolí, cca 44 tis najeto. tak uvidíme.
s meziplynem podrazujeme snad vsichni, ne? jen trochu synchronizuj otacky...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Monti napsal:
díky moc za odpovědi. Prvních 100km jsem se s tím vyloženě pral. Hlavně blbí zlozvyk ze soutěžního endura - podřazování s mezi plynem. Jednou jsem to prubnul v zatáče, to se děli věci. ale postupně jsem si jí ošahával a mooooc my sedí.
Jinak mám v mérku starší 2004 u nás v okolí, cca 44 tis najeto. tak uvidíme.
s meziplynem podrazujeme snad vsichni, ne? jen trochu synchronizuj otacky...
posledních 8 roků jezdím jenom čtyřkolky a ještě jenom s variátorem, tak se nedivte že na tom jezdím jak blb. Jenom jsem si nebyl jistý jak se má GS opravdu chovat. Já do toho zase prijdu.
Monti napsal:
díky moc za odpovědi. Prvních 100km jsem se s tím vyloženě pral. Hlavně blbí zlozvyk ze soutěžního endura - podřazování s mezi plynem. Jednou jsem to prubnul v zatáče, to se děli věci. ale postupně jsem si jí ošahával a mooooc my sedí.
Jinak mám v mérku starší 2004 u nás v okolí, cca 44 tis najeto. tak uvidíme.
s meziplynem podrazujeme snad vsichni, ne? jen trochu synchronizuj otacky...
posledních 8 roků jezdím jenom čtyřkolky a ještě jenom s variátorem, tak se nedivte že na tom jezdím jak blb. Jenom jsem si nebyl jistý jak se má GS opravdu chovat. Já do toho zase prijdu.
jinak to, ze to chce padat muze byt i spatnym tlakem + tim, ze to naklopis mimo stredni sloupec spuntu...
pripadne hranou na sjety pneu atd.. pokud jsi ted jezdil 4koly, tak to asi neres.
Kazdopadne do zatacek to pada. Krasne.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
to padání jsem registroval při malé rychlosti, jak jsem si jí trochu omakal a začal jsem si troufat, tak jsem zjistil že jak to v zatáčce trochu podržím tak je padání fuč.
servisak napsal:
Ja podřazuju pořád s meziplynem. A 2004 se 44000 km to je nějaký až divný
Já též bo jinak ten zadek tančí jak sfiňa.
A proč by nemohla mít 2004-44tis.km když můžou mít 1150GS z roku 2000 najeto jen 50000km
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Monti napsal:
to padání jsem registroval při malé rychlosti, jak jsem si jí trochu omakal a začal jsem si troufat, tak jsem zjistil že jak to v zatáčce trochu podržím tak je padání fuč.
cca 14 dní zpátky se ke mě dostal dominátor 650, rv 99 najeto 1250km, všichni se smáli a klepali na čelo, nedalo mi to a je doma. Vylejval jsem z něho 12ti letý benzín. První garanču u Hondy jsem dělal já. Jenom valily oči . První technická teprve letos. Doporučení? Zakonzervovat a postavit do obejváku Navrkal jsem za týden cca 1000km kolem komína, moc hezké povožení. Ale 300km na jeden zátah je očistec. Proto přestup na GS.
:-) vím o čem mluvíš jezdím 6 let jen 4 kolky a před 4 měsíci jsem si pořídil gsa, moji první motorku v zivote :-) začátky byly trochu zajimavy a chvilku jsem se otrkaval, ale dnes mám najeto 10t km a na 4 kolku jsem ani nesahnul (chudinka, ale za mesic se to obrátí :-D) jinak za mě bez do toho
mrkef napsal:
Monti . vono 100 jo ale 200 to musis jezdit po silnici tezkej teren a 200 nejde dohromady
ahoj. ale dá se, jenom druhý den jsem jako když propadneš mlejnicí. S quadem silnice ? to ani náhodou. Kdysi jsem jezdil enduro, a tam byla nálož tři kola po 80-120km a druhý den skoro to samí. Nejhorší to bylo na jaře, to po prvním kole bolely ruce tak, že jsem se rukama netrefil ani k poklopci.
Jinak největší prdel je se sajdou, tam je všechno postavený na hlavu. Při první jízdě po prvních 30m jsem skončil v pangejtu a kámoš co jezdí na motorkách 35let neujel ani 15m.
Upravil Monti dne 24.09.2012 21:27
mrkef napsal:
Monti . vono 100 jo ale 200 to musis jezdit po silnici tezkej teren a 200 nejde dohromady
ahoj. ale dá se, jenom druhý den jsem jako když propadneš mlejnicí. S quadem silnice ? to ani náhodou. Kdysi jsem jezdil enduro, a tam byla nálož tři kola po 80-120km a druhý den skoro to samí. Nejhorší to bylo na jaře, to po prvním kole bolely ruce tak, že jsem se rukama netrefil ani k poklopci.
Jinak největší prdel je se sajdou, tam je všechno postavený na hlavu. Při první jízdě po prvních 30m jsem skončil v pangejtu a kámoš co jezdí na motorkách 35let neujel ani 15m.
To je latina mam najeto dost ale tezkej teren a 120 km je celej den ver mi