Panove mate nejaky tip na mensi teplomer ( asi spis digital ), ktery by se vlezl nekam na bok kokpitu na GS1150 a zaroven byl aspon trochu vodeodolny?Nasel jsem nejaky lednickovy, ale jak to bude s odolnosti proti stikajici vode, nevim...
zkus hledat neco na conrad.cz
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ja mel tenhle http://www.wkmoto...r-digi.htm
jeste se mi asi dokonce nekde vali,ale uz s vybitou baterkou. Vodeodolny mozna je, ale vodotesny neni. Po velkym chcavci pres noc mi pak nesel, ale pres den vyschnul a fungoval zas rok normalne,takze bych se toho nebal.
Aktualne 1250 GSA HP
... a kam ho dát (když nemá čidlo na kablíku , ale přímo v sobě)) ... mám takový a nalepil jsem ho oboustrankou vedle FIDu .... no a ukazoval o dost víc ... nevím jestli díky tomu, že na něj svítilo sluníčko nebo jestli tam jde teplo od chladiče ... v garáži třeba 16st. a po vyjetí ven to vylezlo na 42st a tam se to drželo +- 5st. ... a to zas tak horko nebylo :-)
(ch)stepan
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kluci, pozor na ten od Louise. Je sice trochu (zhora) vodotěsnej, ale na kapličce s přístrojema ukazuje asi kvůli teplému vzduchu od chladiče o dost víc (napsal to chstepan)
naprosto přesně mi začal ukazovat až po předělání na roadbook, který mám na hrazdičce tedy asi už mimo dosah vlivu teploty od motoru. To ale platí jen za jízdy!
Porovnávali jsme údaje cestou na Krocana s Žirafákem R1200GS s origo teploměrem a za jízdy a pod mrakem byly teploty +- stejné.
mara napsal:
Prostě, chce to teploměr s čidlem... to jsou ale zase další pitomý drátky navíc a ještě kam dát čidlo
Na minulé moto jsem měl čidlo přidělaný zespoda na samý špici zobáku, a ukazoval mě to docela přesně.Teplo z motoru mělo při stání minimální vliv na čidlo, za jízdy už vůbec.
Upravil bluesbery dne 29.10.2012 12:48
mara napsal:
Prostě, chce to teploměr s čidlem... to jsou ale zase další pitomý drátky navíc a ještě kam dát čidlo
Na minulé moto jsem měl čidlo přidělaný zespoda na samý špici zobáku, a ukazoval mě to docela přesně.Teplo z motoru mělo při stání minimální vliv na čidlo, za jízdy už vůbec.
já teď nedávno narazil na jeden ve výprodeji za 100 Kč
baterky potřeba nejsou a jestli je nebo neni vodotěsnej je mi taky jedno
jpbmw přiložený následující obrázek:
no šel jsem pro něco do stualarmu v praze a byl hozenej v krabici s nápisem VÝPRODEJ tak jsem ho čapnul a nepustil zkus tedy www.stualarm.cz ale pokud si vzpomínám tak na krabičce byla fotka teploměru jakože nalepeného na vnějším zpětném zrcátku automobilu, tak bych zkusil nějaký autopotřeby
Pokud bych nenasel nic rozumneho v analogu, tak vezmu asi tenhle solar, udelam ramecek z nerezu, vsunu a cely to pretahnu akvarakem.Baterku nepotrebuji vyndavat, takze snad i nejakou vlkost to vydrzi....