Teď o víkendu jsem v rychlosti 10km/h trefil šusplechem pařez a pařez to vyhrál. Takže sháním nový, rozhodně neoriginální šusplech na Dakara 2001. Zatím jsem se díval jenom k TT a jsem ochotný dát i tu cenu, ale nevím, jestli to někdo další nedělá taky. No, ještě jsem nahlédl k SW-Motechu a tam mi 199E prijde docela dost.
Jeden je novější, jeden starší..
Nicméně bych asi počkal na ten profilovaný se slidery, který představili na Intermotu a měl by se dělat na všechny motorky v nabídce.
Je nejpevnější, dural je profilovaný a má to nerez výztuhu..
Nepočítám že to bude dřív jak na jaře. Jestli to tak chvátá, tak použij jeden z těch co jsou v nabídce teď. Osobně si myslím, že pokud je ten nový kompatibilní se Sertaem bez úprav, tak to bude rychle. Ověřím to a dám ti vědět.
Ten 01-040-1249-0 je v nabídce už dlouho a je 100% k dodání ze skladu v továrně, vidím jich skladem dost.
Ten 300- bude podle mě nahrazený tím novým ale radši to ověřím abych nekecal. Nevidím logiku v tom, aby měli v nabídce 3 šucplechy.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Nedávno jsem tady zahlídl, že někdo shání spodní kryt motoru (mám na mysli to lešení z trubek) a tak mě napadle otázka jestli se opravdu vyplatí si ho koupit?
A v čem jsou lepší ty hliníkový kryty od různých výrobců než ten originál co tam je?
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Myslim že zrovna ten trubkovej originál je hodně povedenej akorát v terénu dost snižuje světlou výšku ,odhadem o cca 4cm.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Ty jo tak to si u malýho GSa nedovedu představit když už teď du občas na doraz, tak to pro mě není
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Zatím je v testovacím provozu, ale jelikož už teď se osvědčil, tak jeho základní tvar můžeš považovat za finální. Na jeho předek již připravuji schránku.
Cílem bylo, aby zakrýval co nejvíce. Bohužel na trhu jsem srovnatelný nenašel, tak jsem se pustil do konstrukce sám. Možná se to někomu nelíbí, ale mě to neuráží a jsem rád, že mi to kryje poměrně velkou část motorky. A mohu na to přidat již zmiňovanou schránku. Ta by měla být vodotěsná a uzamykatelná.
Povrchová úprava bude elox (na obrázku zatím v surovém stavu).
Původně jsem měl originální ochranný koš BWM, takže při výměně za šusplech jsem si nechal ještě vyrobit ochranné rámy kolem motoru (na fotce pravý není, předělává se), protože se mi zdály strany motoru moc odhalené.
díky za postřehy, zatím nic kupovat nebo dělat nehodlám, jen mě zajímalo jestli to za to stojí
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad