Co si o tom myslite vy?http://www.automo...ch-svetiel Ja z vlastnej skusenosti už mam svoj nazor, ale som zvedavy na vaš! Uplne najlepšie to v daždi + blinker, dobry zaklad na epilepsiu a pre ludi čo maju dioptrie!
Upravil JRM66 dne 01.02.2013 00:57
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
JRM66 napsal:
Co si o tom myslite vy?http://www.automo...ch-svetiel Ja z vlastnej skusenosti už mam svoj nazor, ale som zvedavy na vaš! Uplne najlepšie to v daždi + blinker, dobry zaklad na epilepsiu a pre ludi čo maju dioptrie!
prilis povyku pro nic.
nemam dojem, ze by LEDky svitili vic... imho je na to norma.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
že je nato norma,ještě neznamená že je to ok,oči totiž máme každý jiný a světlo vnímáme taky každý jinak,obzvláště,když do něho čumíš X hodin
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
U pozitiv LED brzdovek neni v clanku zminena jedna dulezita vec - rychlost, s jakou se uplne rozsviti - tedy dalsi prinos bezpecnosti. Osobne mi vic vadi mlhovkari, co to rozsviti hned, jak dohlednost klesne pod 10km a nechaji to svitit zbytek cesty, treba i v kolone.
Upravil alesvagner dne 01.02.2013 05:10
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
alesvagner napsal:
U pozitiv LED brzdovek neni v clanku zminena jedna dulezita vec - rychlost, s jakou se uplne rozsviti - tedy dalsi prinos bezpecnosti. Osobne mi vic vadi mlhovkari, co to rozsviti hned, jak dohlednost klesne pod 10km a nechaji to svitit zbytek cesty, treba i v kolone.
co se týká zadních mlhovek , tak s tím souhlasím .. ale musím se přiznat, že přední mlhovky celkem často "zneužívám" .. hlavně když je soumrak a jezdím u nás přes ty lesíky, tak krásně osvětlujou pangejty .. a nemyslím si , že bych s nima oslňoval protijedoucí řidiče ..
(ch)stepan
alesvagner napsal:
U pozitiv LED brzdovek neni v clanku zminena jedna dulezita vec - rychlost, s jakou se uplne rozsviti - tedy dalsi prinos bezpecnosti. Osobne mi vic vadi mlhovkari, co to rozsviti hned, jak dohlednost klesne pod 10km a nechaji to svitit zbytek cesty, treba i v kolone.
co se týká zadních mlhovek , tak s tím souhlasím .. ale musím se přiznat, že přední mlhovky celkem často "zneužívám" .. hlavně když je soumrak a jezdím u nás přes ty lesíky, tak krásně osvětlujou pangejty .. a nemyslím si , že bych s nima oslňoval protijedoucí řidiče ..
Když potkávám auto s mlhovkama, tak netlumím dálkové. Pak vidíme oba prdlačku a je to teprve ten správnej adrenalin. H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
alesvagner napsal:
U pozitiv LED brzdovek neni v clanku zminena jedna dulezita vec - rychlost, s jakou se uplne rozsviti - tedy dalsi prinos bezpecnosti. Osobne mi vic vadi mlhovkari, co to rozsviti hned, jak dohlednost klesne pod 10km a nechaji to svitit zbytek cesty, treba i v kolone.
co se týká zadních mlhovek , tak s tím souhlasím .. ale musím se přiznat, že přední mlhovky celkem často "zneužívám" .. hlavně když je soumrak a jezdím u nás přes ty lesíky, tak krásně osvětlujou pangejty .. a nemyslím si , že bych s nima oslňoval protijedoucí řidiče ..
Když potkávám auto s mlhovkama, tak netlumím dálkové. Pak vidíme oba prdlačku a je to teprve ten správnej adrenalin.
... jasně .. i takoví jsou mezi námi ...
(ch)stepan
alesvagner napsal:
U pozitiv LED brzdovek neni v clanku zminena jedna dulezita vec - rychlost, s jakou se uplne rozsviti - tedy dalsi prinos bezpecnosti. Osobne mi vic vadi mlhovkari, co to rozsviti hned, jak dohlednost klesne pod 10km a nechaji to svitit zbytek cesty, treba i v kolone.
co se týká zadních mlhovek , tak s tím souhlasím .. ale musím se přiznat, že přední mlhovky celkem často "zneužívám" .. hlavně když je soumrak a jezdím u nás přes ty lesíky, tak krásně osvětlujou pangejty .. a nemyslím si , že bych s nima oslňoval protijedoucí řidiče ..
Když potkávám auto s mlhovkama, tak netlumím dálkové. Pak vidíme oba prdlačku a je to teprve ten správnej adrenalin.
Já zas netlumím, když dojedu mlhovkáře zezadu. Samo, pokud není na to adekvátně snížená viditelnost. Brzdovky mi nevadí.
Na brzdě zbytečně nestojím.Jedno vám poradím,když vám to vadí, čumte jinam.Jsou daleko horší věci než mlhovky nebo brzdovky.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Jak řekl Hicks mnoho povyku pro nic, ovšem mlhovky za nesnížený viditelnosti jsou něco jinýho. Zadní jsou zvlášť na dálnici těžce matoucí plus přední když vám na horizontu někdo pošle do očí taky nic moc.
alesvagner napsal:
U pozitiv LED brzdovek neni v clanku zminena jedna dulezita vec - rychlost, s jakou se uplne rozsviti - tedy dalsi prinos bezpecnosti. Osobne mi vic vadi mlhovkari, co to rozsviti hned, jak dohlednost klesne pod 10km a nechaji to svitit zbytek cesty, treba i v kolone.
co se týká zadních mlhovek , tak s tím souhlasím .. ale musím se přiznat, že přední mlhovky celkem často "zneužívám" .. hlavně když je soumrak a jezdím u nás přes ty lesíky, tak krásně osvětlujou pangejty .. a nemyslím si , že bych s nima oslňoval protijedoucí řidiče ..
Když potkávám auto s mlhovkama, tak netlumím dálkové. Pak vidíme oba prdlačku a je to teprve ten správnej adrenalin.
Hrabě,tebe bych vyškolil svýma přídavnýma a pak by sis to roz´myslel na mě svítit.Syčáku.Když je hlad,je i husa dobrá.
Paul napsal:
Jak řekl Hicks mnoho povyku pro nic, ovšem mlhovky za nesnížený viditelnosti jsou něco jinýho. Zadní jsou zvlášť na dálnici těžce matoucí plus přední když vám na horizontu někdo pošle do očí taky nic moc.
... nevím jak vám, ale mě přední mlhovky svítí tak max. 2 metry před auto ... a spíš víc do boku ... mě osobně protijedoucí auta s mlhovkama neoslňují ... resp. né víc než s tlumenýma světlama ... to jsou horší borci co mají neseřízená tlumená světla.. a že jich jezdí celkem dost ...
.. jo a víc mě s.e.r.o.u lidi co jedou za super deště nebo mlhy jen na "denní " svícení ...
Upravil chstepan dne 01.02.2013 08:41
(ch)stepan
Ja si myslim, že vobec nejde oto či su to LED svetla, alebo klasik poslednej generacie, tie v podstate svietia asi najhoršie pre naš zrak, zlata 120-ka a Favorit, tam sa nalepim tesne za zadok, a je to vpoho. Kapitolou su auta nižšich tried ktore nemaju na ledky a riešia to komplikovanou vnutornou optikou aby to vyzeralo in, najviac su to ešte k tomu aj najmenej skuseny vodiči čo stoja stale na brzde, niekedy aj ked idu dopredu. Predne mlhovky cez den nemožu v podstate nikomu vadiť, teda okrem policii, možny zdroj prijmu, velke plus prednych mlhoviek je hlavne to, že ked už prehliadnete šero tak, vam svieti aj zadok, kdež to pri tych pofidernych dennych LED-kach, myslim tie kvazi hračkarske lampičky ktore sa daju kupiť kade tade na benzinkach a v supermarketoch a ich garažovych montaži. Osobne si myslim, že v tom to naši zakonodarcovia asi dali na lobby niekoho ineho, ako na vysledny učel, ktorym ma byť vačšia bezpečnosť. Ked už predne led tak nech su na urovni aut vyššieho segmentu, myslim na origo zastavbu ako ma vačšina sučasnych aut.
Upravil JRM66 dne 01.02.2013 08:58
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
zrovna v utery jsem stal na semaforech myslim za Q8. Byla tma a takovy to destivo s mikrokapickama deste. On stal na brzde (urcite mel automat) a blikal. Svetla byly presne v urovni mych oci a oslepujici tak, ze jsem musel koukat jinam a nemohl sem koukat na semafor, takze jsem radil, az kdyz on byl z krizovatky pryc a zdrzel dost aut za mnou. Nicmene jsem za tyhle ledkovy svetla rad, protoze na dalnici urcite bezpecnost zvysujou...
Co se tyce prednich mlhovek, tak ty hodne oslnujou, proto je taky zakazano pouzivat mlhovky za nesnizene viditelnosti..
Brzdový mě netrápí, prostě se podívám jinam. Co mi vadí hodně, jsou zapnutý mlhovky, a poslední dobou si všímám, že spoustu novějších aut má dost silné, blílé světlo u potkávaček, kolikrát nevím, jestli má dálkový nebo ne, pár metrů před míjením kolikrát nevidím kam jedu a orientuju se podle pankejtů.
Pokud má někdo bezdůvodně přední mlhovky, zapínám dálkový, aby byly síly vyrovnané!červenej Elf
Brzdovky neřešim, taky čučím jinam. Mlhovky mě serou jen občas a dávám to kdyžtak najevo. Nejvíc mě ale točí xenonový žárovky v parabolách kde nemaj co dělat a taky starý fábie, který maj ty světla prostě nějaký divný a do xichtu mi svítěj snad všechny mi přijde ~ R1100GS ~
alesvagner napsal:
U pozitiv LED brzdovek neni v clanku zminena jedna dulezita vec - rychlost, s jakou se uplne rozsviti - tedy dalsi prinos bezpecnosti. Osobne mi vic vadi mlhovkari, co to rozsviti hned, jak dohlednost klesne pod 10km a nechaji to svitit zbytek cesty, treba i v kolone.
Ty mám nejraději, hned mi můžeš nějakého poslat v sobotu F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Tož kdybys náhodou někdy hlídal ve ZL. kraji, tak trasa Vizovice - Zlín, tam byste během půl hodiny "vydělali" peněz co normálně za měsíc. Hovad co svítí mlhovkama v době, kdy jde vidět na 5km, popřípadě v mlze a dešti svítí jenom světlama pro denní svícení, tam potkávám denně víc než dost.
Jo a ještě notoričtí 70-káři, ti jsou taky skvělí. 70 v obci i mimo.
Další takoví jsou "šetřiči" paliva. 5km jim trvá než se rozjedou na 90, jedou středem cesty, když za ně člověk přijede, tak se ještě víc natlačí na středovou čáru atd...
Lidi co jezdí stylem:
Na rovině 150 a jak přijde zatáčka, dup na brzdy a jedou 60. No a když je člověk začne předjíždět, tak mají obrovskou chuť závodit - přece se nenechají předjet nějakou 1.4i... A dalo by se pokračovat dál a dál...
Upravil geofre dne 01.02.2013 10:53
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Paul napsal:
Jak řekl Hicks mnoho povyku pro nic, ovšem mlhovky za nesnížený viditelnosti jsou něco jinýho. Zadní jsou zvlášť na dálnici těžce matoucí plus přední když vám na horizontu někdo pošle do očí taky nic moc.
mne mlhovky snad v zivote neoslnili.
podle mne zapominate na podle mne NEJHORSI PROBLEM.. a to jsou SPATNE SERIZENA SVETLA.
to je podle mne 80% oslneni...
podotykam, ze ted v zime jezdim hodinu denne okresky, tak to vidim furt.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2