Hipochondrická situace .......jedu v terénu, hele bahno jedu tam, nějakym neopatřením mi zdechne motor *pissed*, ..........situace dříve........Vymáčknu spojku ( mám stále zařazeno 1. ) nastartuju a pokračuju - jedu dál.
Situace DNES..........po nějakém servisním úkonu to funguje takle : jedu v terénu, hele bahno jedu tam, nějakym neopatřenim mi zdechne motor *pissed*.............zastavim, nohy na zem do bahna, VYŘADIM rychlost ( protože jinak to nestartuje ), nastartuju, zařadim rychlost, vyndám nohy z bahna, a pokoušim se v bahně rozjet a pokračovat dál ( situace k posrání ).
KDE JE CHYBA ..........je správně A. nebo B. , má problém řešení nebo jsem nemocnej.
Situace jako je na přiloženém obrázku vyžaduje řešení A.
Mám na tom urvat nějakej drát, spálit počitač nebo coooo ?
Robert přiložený následující obrázek:
[156.81Kb]
Upravil Robert dne 26.06.2008 14:51
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Robert: a když jsi v situaci "A", tak jsi stihnul nastartovat s vymáčklou spojkou aniž bys dal nohy do bahna? ještě za jízdy?
jinak mně (1200GS r.v.2006) to od začátku startuje jen na neutrál (pokud teda není chyby ve mně, mačkám spojku jen dvěma prsty, tak leda bych ji nedomáčknul nadoraz...)
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Robert napsal:
Tak já z toho teda vyndám tu spojku abych nedopad jako pán na obrázku.
Problém bude ve spínači u spojky. Když už je starší (opotřebovanější),tak je potřeba domáčknout páčku až na heft.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Občas mi taky zdechne ale jen v malých otáčkách.Myslel jsem že je to tím spínačem,ale jak na potvoru si nikdy nedokážu vzpomenout jestli jsem ji měl zmáčknutou na doraz nebo jsem ji jen lechtal ,když chcípla.No zatím to neřeším,není to příliš často,ale štve mě to taky.
Nejhorší smrt je z vyděšení a nejhorší srážka v životě je srážka s blbcem.
u 1150 to jde.. uz se mi parkrat stalo, ze studena mi zdechla na krizovatce..takze rychle spojka a znovu start pri zarazenem kvaltu, at nezpomalime natolik, abych musel na zem a pokracujem v jizde...
Mě 1100 nechce startovat i když mám zařazený neutrál, ale nesvítí mi kontrolka na panelu. Ale zase když potřebuju, tak mě naskočí se spojkou i když mám zařazenou rychlost - asi to je něco mezi nebem a zemí.
Ale taky je ASI pravda, že první nastartovaní (12GS/04) se musí dít s vyřazenou rychlostí, tam mě nějaké mačkání spojky nepomáhá.... při chcípnutí už jo... tak fuckt nevím co se jí v tom elektronickém mozečku děje za zmatky....