Ahoj,dnes jsem montoval padací rám od Bartuse na moji f 650 gs dakar ,vše bylo ok ,přesně sedělo na díry ,ale měl jsem problém že na levé straně jsem musel zkracovat šroub který je v rámu je to ten největší asi M12 ,prostě byl něaký dlouhý nebo co ,když jsem nahledl do te diry tak se mi zdalo ze je to trochu vyosené jako by ten nalitek na bloku do ktereho ma prijid sroub byl posunutý,zkoušel jsem i trochu pajzrem zapacit ale nepohlo se to tak jsem zkratil sroub a dotahl .
Tak jsem si rikal ze to raci zkonzultuji tady at vim jestli je to ok.
možná jsi ten šroub nedostal až do motoru, proto jsi ho musel zkrátit, a dobře to asi nebude. Já mám padáky od Bartuse, i nosiče kufrů, a řezat jsem nemusel žádný šroub. raději být tebou bych zkontroloval pozici toho šroubu. minimálně šuplerou jak jsi hluboko atd atd. Možná sundat i plasty možná airbox.. sedačku.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Mám ten samý problém. Šroub nalevo byl moc dlouhý a oproti tomu byl šroub napravo poměrně krátký (šroub drží jen na centimetrovim závitu, jinak je šroub celý venku ikdyž byly oba šrouby stejně dlouhé). Koukal jsem že uložení motoru v těchto držácích neni symetrické. Nalevo jsme tedy šroub vypodložil podložkou a už je to ok (nechci nic řezat) a napravo to snad bude držet... asi je to v pořádku....
Vim ze je to uz starsi tema, ale doplnim (snad nekomu v budoucnu pomuze). Mel jsem stejny problem jako YanekR. Nalevo byl dodany sroub moc dlouhy a ten napravo mi chytl do zavitu tak max 2cm (oba srouby byly stejne dlouhe). Vyresil jsem to tak, ze jsem koupil 2 dlooouhe srouby a upravil jsem je presne na delku (hloubka diry zmerena trnem šuplery). Dodane srouby proste nebyly delkove ok.
Zdravim, asi blbej dotaz, ale budu montovat padáky na Dakara poprvé, tak se raději zeptam, abych něco nezkurvil. Je potřeba motor nějak fixovat předtím, než vyndam ty původní šrouby z rámu, aby se nějak nehnul?
Díky