Podle mne by ta mrizka mela fungovat tak,aby zabranovala ucpavani mouchama a zaroven nebranila chlazeni.To splnuje ta od TT.Funkci te od Marseluse trochu nechapu.Pokud slouzi pouze proti prorazeni chladice kamenem,tak ok,ale myslim ze tam neni v prvni rade kvuli tomu.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Podle mne by ta mrizka mela fungovat tak,aby zabranovala ucpavani mouchama a zaroven nebranila chlazeni.To splnuje ta od TT.Funkci te od Marseluse trochu nechapu.Pokud slouzi pouze proti prorazeni chladice kamenem,tak ok,ale myslim ze tam neni v prvni rade kvuli tomu.
No nevím ta TT mi nepřijde že by zabránila ucpání mouchama... Primárně by to podle mého mělo zabránit proražení chladiče...
Taky se přikláním k tomu že ona mřížka spíš než ochránit chladič před mouchama by měla ochránit chladič před případným poškozením od třeba kamínku. Na Radárce minulej rok jsem jel za Rudou a odlít od něj kámen tak blbě že mi odsekl barvu na blatníku a vletěl do té ochranné mřížky kterou normálně ohl....nebít té mřížky, bůh ví co se mohlo stát.
Upravil LukyGs dne 19.04.2013 20:27
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Pittbul - je to taková jemná mřížka přilepená na rámečku silikonem. V pondělí pořídím fotky a budou k dispizici mám foto max na motorce než jsem jí sundal
BMW R 1150 GS
Hlavní výhodou mřížky od TT je její voštinový tvar. Ten je funkční hlavně proti ucpání chladiče bahnem a blátem. V blátivém terénu by ta mřížka od Wunderlichu byla zalepená jedna dvě. Pokud jezdíš převážně po silnici, je to všechno jenom o vzhledu a vkusu jednoho každého.
A za mě je na 1150 bezkonkurenčně nejvzhlednější ta od TT
TT se mi taky líbí nejvíc a je účinná jak tu někdo psal - chladí to a nezanáší se blátem. A v černém je opravdu decentní, měl jsem postupně obě a černá neměla chybu.