Dával jsem na malé GSo přední 21". Po překročení rychlosti cca 120km/h dochází k rozsvícení kontrolky ABS a k jeho odpojení, způsobené změnou obvodové délky kol.
Tento problém jsem vyřešil novým ABS krouškem na předním kole.
Pokud má někdo podobný problém, přikládám soubor na výrobu nového kroužku.
Třeba to někomu pomůže.
Materiál ocel 2mm silná http://uloz.to/xv...ek50-5-zip
Data jsou ve křivkách soubor eps.
PS: Očekávám opět smršť příspěvků jak jsem to mohl vůbec udělat když to tak vlastně ani nejde. Jako ve svém minulém příspěvku ( http://www.bmwgs....rowstart=0 ) s přestavbou předních vidlic.
Upravil machcomp dne 01.11.2013 11:18
nejde mi to otvorit a ako si to urobil zmeral sisi obvod kola na male geso to si videlil poctom dierok ziskal si cislo ktore ti povedalo kolko prejdenych cm odpoveda jednemu dierke ? a tymto cislom si videli obvod 21 palcoveho kola a vysiel tipocet dierok ten si zaokrulil a bolo?
Netusim proč ti to nejde otevrit, me to jde i v ACDSee. Data vytvořena v Ilustrátoru.
Mohu dát do jiného formátu.
Výpočet jednoduchý: Obvod 21 o 5% delší = o 5% více děr.
Samo že to nevychází na celé číslo je zaokrouhleno na 50.
normalne na dakare je to diesnee ako cez riadiacu jednotku abska? nedalo by sa to preprogramvoat porpiapde vymenit? ale tento napad super jednoduceh ucelne