zdravim v lete chcem ist na vylet do chorvatska tak 2500km mam teraz najazdenych 50tis a este som nemenil spojku nesu zatial zaidne priznaky ze by presmykovala aka rychli je priebeh? mam ju preventivne vymenit? abys om ptoom nemal problemi tam?
Ahoj, myslím že se můžeš v pohodě do chorvatska vydat, jezdit se dá i s prokluzující spojkou. Může začít prokluzovat klidně až v 60 tis. Já takhle najezdil asi 800 km, od prvního proklouznutí po výměnu se to nijak zásadně nezhoršilo, proklouzla jen na pětku a pod plynem, víc jak 3/4. Mslím že sem motorku tak už koupil ale všiml jsem si toho až po chvíli co jsem se přestal bát dávat plný plyn Předchozí motorka měla 17 kw.
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
neni tam ta posledna lametla pootocena voci ostatnym preto aby ekd sa toto stane sa zhodil spojkovy krit ta lamela sa pootocila ako ostatne a tym padom mam este rezrvu niaky ten 2000 km na dojazd? ak nie preco je ta lamela jedna pootocena?
Proč je ta jedna lamela pootočená se tu řešilo a myslím že nevyřešilo. Když spojka začala klouzat mě tak pod tou poslední lamelou ještě bylo místo takže by se jejím pootočením stejně nic nevyřešilo.
Není to jen o lamelách, taky se unavují pružiny..
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
tohle bych neřešil... spojka ti může vydržet ještě klidně 30 000km... záleží,jak s ní zacházíš, popř. jak zacházel předchůdce...
po evropě tohle už moc neřešim. skoro všude se domluvíš a díly nejsou o tolik dražší než u nás.
Hlavně když vyměníš spojku, tak se ti vyse re něco úplně jinýho něž bys čekal
ja podla toho kto to mal predpokaldam ze ani po trave nerpesiel bola zavreta na 25 kw co myslim ze prispieva zivotnosti vsetkych dielov ma 50 tisic ja som ju kupil ked mala 40 a vodna pumpa som akurat teraz preventivne vymenil gufera a na hriadeli ziadne drazky a mtoorka je fakt vo vlemi peknom stave tak to asi zatial meni nejdem uvidime co to vydrzi dakujem za rady ta hadica ma posledne hrozne srala kde objednam pancierovu nemate niaky link? alebo cenu pribliznu aspon
já mám v plánu tu trubku rozříznout na dvě části až to budu potřebovat. Přes rozřízlé místo pak dám silnější gumovou hadici s dvěma objímkama na každou stranu aby to šlo rozpojovat v místě řezu a bude vystaráno
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
dobry napad ale musi ta hadica byt tak dlha aby si mohol dat dole viecko spojky aj bez davania dole tej hadicea musi byt teplene odolna a dobreho priemeru inak by to bolo uplne zbytocne
Právě že dlouhá být nemusí, původní kovová zůstane, gumová přes ni bude jen těsnit řez v kovové hadici. Ta pak bude na dvě části, povolení šroubu dole na motoru a objímek na té gumové hadici se bez problémů vyndá půlka té hadice kovové. Samo že ta gumová hadice musí být většího průměru a tepelně odolná ale to není problém pořídit.
Vyzkoušené to zatím nemám, je to jen návrh, realizovat budu v případě potřeby, ale mám už pod tím deklem snad všechno vyměněné takže tento nápad realizuju možná za 50 tis km :-)
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
podle mě takovouhle http://www.gumex....cke-hadice hadici mají všude, koncovky na ní zalisujou za pár korun a musí to stačit... teplotně i tlakově musí vydržet. nebo je olej teplejší než 100 stC?
olej přes 100° nejde, ale dole u motoru jde hadice dost blízko výfuku, jako náhradu té kovové v celé délce bych ji nedával, to už kdyžtak teflonovou, výběr je taky veliký http://www.tubes-...nove_2.pdf
ale to už nebude řešení za 50 kč...
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Pokud na to máš prostředky, tak jí vyměň aspoň se podíváš jak je na tom vodní čerpadlo, pokud jsi ho už neměnil. K té trubce něco je tady http://www.advrid...mp;page=14
DAGR přiložený následující obrázek:
[71.79Kb]
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad