treba dodrzat utahovaci moment v takom poradie ze ocistim zavyt dotiahnem pdola dotahovacieho mementu, ci tam dam olej dotiahnem na utahvoaci moment a ptoom este pootocim o 90 stupnov?
nie nerozoberam motor robil som sice ventily ale dotahvoal som podla momentov, toto je otazka cisto zo zvedavosti nevidel som tam nic take v tom manuale ekd som tot am kukal ze po momente treba este 90 stupnov
Momenty jsem začal řešit až na Bawcovi dřív jsem to prostě dotáhnul a vše fungovalo jak mělo. V tom manuálu je všechno, ale když jsem to překládal přes překladač, tak to někdy byli dobrý komba, proto se dívám nejdříve do manualu na Jawu kde to najdu česky a pak si to pořádně překontroluju přes origi BMW. Dotahuju tak, že na momenťáku nastavím moment a utahuju dokud necvakne a du od toho.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Tomyz napsal:
Kamarád mi jednou řikal, jak se dotahuje na moment. Vemeš dlouhou trubku, utáhneš co to jde a moment počkáš.
Tak to nedával ve škole pozor.
Správně je to tak, že se to fest dotáhne, moment se počká a pak se to dorve na krev!
__________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Tady posílám odkaz http://www.mps-mo...irucka.pdf ale pozor je to na karbecový Rotax takže v detailech se liší a je potřeba to překontrolovat s originálem
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
A proč by si to vlastně chtěl bastlit z dílů přes Jawu... sám píšeš, že cena bude asi stejná
Nevím jak u vás na Slovensku, ale tady je z mýho pohledu snažší sehnat díly na báwko, než na nějakou Jawu
jardajerman@seznam.cz