Nevšimli jste si někdo na facebooku jak Pepa Šiler neustále napadá společnost Bezpečně na motorce s Mírou Lisým?
Já jsem se osobně potkal s oběma, za Pepinem jsem lítal den po okruhu a s Mirou jsem se potkal na testovací akci LCčka (roadshow).. Myslím že Sršeň je spíš pro "střelce" co chtějí létat nízko nad zemí a Mira pro pomalejší bezpečnější letce.. Sršňova teorie o tom že ABS je na prd je dle mě tak 50/50 stalo se mi že mi to pomohlo i že mě to posunulo dál než bych asi udělal bez ABS ale o tom tu řeč mít nechci..
Já jen prostě nechápu proč se ten Pepino do toho Miru pořád tak naváží, u Lisého na motoškole jsem nebyl ale dle mého názoru Šiler nezvládá konkurenční boj a chová se u toho jak **** ..!
Pepa je opravdu dobrý jezdec (spadnout ale může vždycky) ale vadí mi jedna věc! Když každou neděli v autosalonu a každý den na motoškole v brně vykládá jak máte jezdit bezpečně a blbnout mimo silnici atd. A když si dělá prdel z Lisého že učí lidi to pustit přes protisměr když se něco podělá.. Tak najednou je v té telce střih a Pepa to drtí po zadním ve vesnici a driftuje na plné dálnici. Potom tam je titulek že to nebylo v provozu a blalba..
Toť můj názor, co si myslíte vy?
Certified off-road instructor
Co-Founder of FLYTORIDE.com
Official ambassador of Wunderlich
neznam ani jednoho ani z tv, ale odmitani ABS i v dnesni dobr je pro mne jasna diskvalifikace z pricetne spolecnosti.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
U Lisého na motoškole bylo několik mých kamarádů a všichni si ho hrozně chválili. Jak přístupem, tak způsobem výuky. Prostě se jim to líbilo a měli pocit, že si něco odnesli.
Jestli něco dělá Sršeň nevím, vídám ho maximálně v Autosalonu, když něco testuje a on je podle mého přesně ten typ, kvůli kterému si ostatní účastnící silničního provozu o motorkářích myslí, že to jsou ****i. Howg
Odmítání ABS je blbost, neoznačil bych takové lidi za nepříčetné, ale prostě mají málo informací, zkušeností a nebo se zatím víckrát setkali s prodloužením brzdné dráhy než jejím bezproblémovým zkrácením. Není jich málo ani v této komunitě, což mne překvapilo. Ale o tom se píše jinde.
K tomu televiznímu testovacímu jezdci - mně osobně sympatický není, jezdit umí líp než já, třeba sám v provozu jezdí jinak než v televizi, moc tomu ale nevěřím. Nemyslím, že dělá motorkářům dobrou reklamu, jak bylo napsáno v předchozím příspěvku, na druhou stranu - proč si ho tam televize drží? Asi protože mají testy s ním sledovanost. A proč? Co třeba proto, že spousta motorkářů se na silnici opravdu chová stejně a je jim to sympatické ("Tý vo.e, viděls tuhle autosalón, jak tam Pepa lítal po zadním? To je borec!!! Pojedeme do Buchlova, tam prej jezděj taky podobný borci a zařádíme si! Prej to tam vybíraj švestky, ale těm ujedem"??
Ivan napsal:
Odmítání ABS je blbost, neoznačil bych takové lidi za nepříčetné, ale prostě mají málo informací, zkušeností a nebo se zatím víckrát setkali s prodloužením brzdné dráhy než jejím bezproblémovým zkrácením. Není jich málo ani v této komunitě, což mne překvapilo. Ale o tom se píše jinde.
K tomu televiznímu testovacímu jezdci - mně osobně sympatický není, jezdit umí líp než já, třeba sám v provozu jezdí jinak než v televizi, moc tomu ale nevěřím. Nemyslím, že dělá motorkářům dobrou reklamu, jak bylo napsáno v předchozím příspěvku, na druhou stranu - proč si ho tam televize drží? Asi protože mají testy s ním sledovanost. A proč? Co třeba proto, že spousta motorkářů se na silnici opravdu chová stejně a je jim to sympatické ("Tý vo.e, viděls tuhle autosalón, jak tam Pepa lítal po zadním? To je borec!!! Pojedeme do Buchlova, tam prej jezděj taky podobný borci a zařádíme si! Prej to tam vybíraj švestky, ale těm ujedem"??
Znám hromadu týpků co Sršňovi ty řeči bezmezně žerou a položili by za něj život prostě je pro ně Pepa Bůh! A samozřejmě Lisý je pro ně pako (přeberou názor od Sršně J8 neznám ani jednoho, Lisého vůbec, Sršně z televize a podle stylu jakym se tam prezentuje chce zaujmout hlavně absolventy zvláštních škol a podobných institucí... Kecy o ABS jsou podle mě hlavně kvůli zviditelnění (věřím že je schopný se bez ABS obejít, ale jezdí na motorce denně desítky let, problém je, že jeho "posluchači" mu to žerou a myslej si o sobě to samý, tím je nebezpečnej)
Znám jenom Lysáka z motoškoly a nějakých akcí. Je to profík umí se ovládat, při výuce není možná tak uvolněný, ale je maximálně příjemný a ochotný. Na té motoškole jsem viděl ve skupině začátečníci takové kopyta, že smysluplnost této jinak poměrně dost drahé motoškoly pro mě nabyla nového rozměru. Při výuce se taky zmínil o tom že se Sršněm se neshoduje na smysluplnosti tohoto zařízení, ale byl slušný. Sršně neznám, ale jeho motoškolu bych rád absolvoval taky. Co se týče jeho problému s ABS, tak každý komu tento systém někdy zachránil koule ví o smysluplnosti ABS svoje. Každopádně Mira dělá dobrou, fakt dobou věc v podstatě supluje to co by se měli lidi naučit v autoškole a nejenom jim možná zachraňuje i život.
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
Byl jsem s Mirou Lisym a Davidem Pabiskou na kurzu u Ostravy. Rodina mi koupila kurz k narozkam a poslala me nekompromisne (po 25 letech jezdeni) na mirne pokrocile. Za me dobry, s obema byla prdel, meli radar, motorky a skutra s padacimi ramy na pujceni a vyblbli jsme se do bezvedomi. Psal jsem o tom sem: http://www.motork...oto7311913
..zde kopie:---------------------
...tedka jsem se vratil z Ostravy z kurzu na motorce bezpecne s Mirou Lisym. Pac mi poukaz koupila rodina a netusila, jak na tom jsem, jel jsem s Bawem na "Silnice - mirne pokrocili".
Meli jsme tam dneska Davida Pabisku - coz me, jako radoby-endurakovi, udelalo naramnou radost. Za me vyborny - byla prdel, zopakli jsme si zaklady - obleceni a vybavu, nastaveni motorky, ergonomii, nejake novinky z prvni pomoci, podle ceho udat svou polohu (cisla na lampach, semaforech, sloupech VN,..), zaklady jizdy (jak co drzet, delat, ..) a pak se slo radit na nachystane trate - jizdy pomalosti, kolecka na miste, osmicky, slalomy (pomalu, rychle), otaceni na omezenem prostoru, krizove brzdeni (s radarem), vyhybaci manevry (s radarem).
...doporucuju, pac si clovek osvezil to zname, opravil naucene kraviny a zlozvyky, zkusil limity motorky i vlastni, ustal predem nachystane prekerky a (pod dohledem lidi, co to fakt umi) trochu vypiloval a potrenoval ruzne manevry, ktere se sakra muzou hodit.
...jak psali predchozi - neni to kurz na okruh ani enduroskola. Je to vyborny kurz do bezneho provozu...----------------------------
Naprosty souhlas s predchozim prispevkem - Mira uci to, co by lidi meli delat a umet uz v autoskole. A podle me to dela dobre.
ABS jsme taky probirali horem dolem, zkusil jsem si krizovky s i bez a Mira mi pak doporucil vsechno odtrenovat s ABS, protoze vetsinu casu s tim stejne jezdim.
Upravil Bubak dne 15.07.2013 10:03
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Můžu jen říct,že oba dva znám osobně...Míru trošku méně a pravda je taková,že Míra je úplnej pohodář-slušnej chlap,normální člověk nenamyšlenej a vstřícnej....
Pepa je vychcánek a jeden můj kamarád vystihl velmi dobře charakteristiku jeho povahy- ''Parazit'',ale co mu objektivně nelze upřít je velikej talent a cit pro motorku....
Ať si to každý přebere po svém-každý má své příznivce...
Rád bych zdůraznil, že se jedná o můj osobní názor!!!Bez snahy někoho poškodit..
Neznám ani jednoho osobně. Co se týče Sršně, podle způsobu vyjadřování se hodí do pořadu "I like bike", nebo jak se to jmenuje. Jezdit umí, to se mu nemůže upřít.
Upravil hobr dne 15.07.2013 13:23
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."