Zdravím. Prosím poraďte mam nízké otáčky na sitici na první poloze mam tak 1150 a na plný sitic tak 1500 a motorka třeba 3x chcípne.. psali jste tu ze na plný máte tak 2500 a tam se nedostanu ani pri zahrate motorce. Nějakej návod jak sestelovat.. nebo příčinu ? Žádné téma jsem tu k tomu nenašel. Diky za rady.
Vyjel jsem a nevim kdy se vrátím.
lupen-jirk123 napsal:
Zdravím. Prosím poraďte mam nízké otáčky na sitici na první poloze mam tak 1150 a na plný sitic tak 1500 a motorka třeba 3x chcípne.. psali jste tu ze na plný máte tak 2500 a tam se nedostanu ani pri zahrate motorce. Nějakej návod jak sestelovat.. nebo příčinu ? Žádné téma jsem tu k tomu nenašel. Diky za rady.
Myslim, ze 1050-1150 by jsi mel mit uplne bez sytice. Takze mrkni jestli to nemas jen nedostelovany na lanku za packou. Pokud je to vytoceny na max, tak mas bud hodne jety lanko, nebo vyskoceny z kladky pod baterkou.Pak by nebylo jine moznosti nez to rozhodit. Ale ja na zapnuty siti 2500 taky nenam. Tusim ze neco kolem 1500-1700ot/min.
Upravil milanosor dne 15.07.2013 14:42
I pád na hubu je pohyb kupředu
Kdyz tam nechám vůli 1 mm jak se uvádí tak je to samé jako kdyz ten sroubek vytocim úplně... To mi je divný.. a kdyby to lanko vyskočilo dole tak by to vůbec nešlo ne.. a sitic je jen manuální pozvednutí plynových lanek pod baterku ? Žádná privera vzduchu.. jak jsem to pochopil.. hm ?
Vyjel jsem a nevim kdy se vrátím.
Obávám se, že máš úplně rozhozené seřízení klapek. Postupy jsou nejméně 2, najdeš tady na fóru. V zásadě to jde jen s voltmetrem, chce to jen pracovat pomalu a pečlivě. Jen s voltmetrem nejde seřídit synchronizace při vyšší otáčkách, tuším kolem 3500ot./min., ale mě se podařilo (si na 5.pokus) seřídit klapky tak, že na volnoběch mám při zahřátém motoru cca 1150 otáček a motor jde krásně, plynule a bez škubání. Změnu po seřízení pozná každý.