Hledal jsem ale nanašel.....Může mi někdo prosím říci nebo na nějakém obráku ukázat jak se zvyšuje nebo snižuje výška na Adviku 1150. Majitel předemnou říkal že ho má po úraze snížený, mě to ze začátku vyhovovalo než jsem si zvykl na váhu stroje, ale teď by jsem ocenil to ZVÝŠENÍ....pokud plácám nesmysly tak se nesmějte..:-)
Jen pro zajímavost R1150GS Adventure má mezi oky 390 mm
"obyčejné" R1150GS cca o 7 mm méně.
na obrázku: Wilbers s nastavitelnou kompresí je na R1150GS.
Wilbers s hydropředpínačem na R1150 GS ADV
Jinak toto je opravdu jediný způsob jak měnit výšku.
Jo a další problém jsou pak stojany, pokud bude DLOUHÝ stojan z GSA a tlumič z GS, tak se naložená motorka OPRAVDU ŠPATNĚ staví na stojan.
mara přiložený následující obrázek:
No podle všeho by jsem měl mít pod pružanami na předku a na zadku nějaká kola a těmi by se mělo dát otočit a nastavit výšku, ale tam rozdím jen asi 3cm. Nevím nejsem u moto, takže to ani nemohu vyzkoušet a podívat se.
Saturnin napsal:
mara: podle tý fotky to vypadá že u Wilbersu pro r1150 GS se nechá délka tlumiče nastavovat...
Jo, je to tak, ale stejně si myslím, že je to věcí objednávky.
Oni ti zřejmě naskládají tlumič, jak chceš a to vyšroubovatelný oko je si myslím jen volitelná výbava.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
DM3555:
No to možná jo, to je na nastavení předpětí pružiny.
Prostě, pokud máš GS Adventure, máš určitou délku tlumičů a snížit ji v pravým slova smyslu ji můžeš jedině výměnou tlumičů.
Varianta Bééé je, to uvolnění předpětí pružiny, kdy následně po nasednutí motorku víc sesedneš a zřejmě docílíš toho, že dosáhneš nohama, ale pořád to bude jen nastavení předpětí při stejné výšce podvozku.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
mara napsal:
DM3555:
No to možná jo, to je na nastavení předpětí pružiny.
Prostě, pokud máš GS Adventure, máš určitou délku tlumičů a snížit ji v pravým slova smyslu ji můžeš jedině výměnou tlumičů.
Varianta Bééé je, to uvolnění předpětí pružiny, kdy následně po nasednutí motorku víc sesedneš a zřejmě docílíš toho, že dosáhneš nohama, ale pořád to bude jen nastavení předpětí při stejné výšce podvozku.
no tim si zkratis i pracovni drahu tlumica.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ano asi to bude tak, ale protože jsem vysoký 190 tak i toto mi pomůže...ZATÍM. Jinak, jak s tím mám otáčet, na jakou stranu? má to nějaký doraz? nemohu to přetočit?
Jen pro ujasnění..JDE MI O ZVÝŠENÍ STROJE...a pokud to pomůže v předstvě jak teď je výsoký....MÁM 190CM A DOSÁHNU ŠPIČKAMA NA ZEM I Z HLAVNÍHO STOJANU......POKUD TEDY TOTO ABSOLUTNĚ AMATERSKÉ PRIROVNÁNÍ NĚKOMU PŘIBLÍŽÍ VÝŠKU.....NA JINÉM ADV JSEM TOTIŽ NESEDĚL.
tak jestli máš origo stojan z ADV, tak to není zrovna vypovídající fakt, měřit to na hlavním stojanu, to pak můžeš mít kola klidně ve vzduchu a rozdíly budou minimální
jardajerman@seznam.cz
DM3555 napsal:
Jen pro ujasnění..JDE MI O ZVÝŠENÍ STROJE...a pokud to pomůže v předstvě jak teď je výsoký....MÁM 190CM A DOSÁHNU ŠPIČKAMA NA ZEM I Z HLAVNÍHO STOJANU......POKUD TEDY TOTO ABSOLUTNĚ AMATERSKÉ PRIROVNÁNÍ NĚKOMU PŘIBLÍŽÍ VÝŠKU.....NA JINÉM ADV JSEM TOTIŽ NESEDĚL.
NEMAS JEDNODUSE CHCIPLOU PRUZINU????
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
DM3555 napsal:
Ano asi to bude tak, ale protože jsem vysoký 190 tak i toto mi pomůže...ZATÍM. Jinak, jak s tím mám otáčet, na jakou stranu? má to nějaký doraz? nemohu to přetočit?
kdyz to pritahnes tak se ti samozrejme zvedne i vyska je to logicky na predni tlumic mas v naradi klic a na zadni je hydrostel ktery utahujes koleckem na levy strane nad stupackou(pokud je v kchelu a je nefunkcni tak s nim nic nezvednes poznas to podle odporu pri otaceni)na zadku se da jeste stelovat odskok sroubem na tlumici ale na to bych radeji nesahal
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
ještě mě napadlo, viděl jsem různé délky táhel paraleverů a myslím s kombinací nastavení délky zadního tlumiče.....
...tu stránku nemohu najít, byly vyfoceny asi tři délky spodního táhla.
Ivoš.