mám dotázek. Budu pořizovat na 1150 (r.v. 2000) přední 21" kolo. Zajímolo mě kdo tohle podstoupil tak jak je spokojen. Dále mě zajímalo zda je potřeba dávat jiný blatníček a nebo co s tím. Jak probíhal zápis do TP a eventuelně přes koho to udělat.
Díky za každé INFO!
Tom "SPEEDY"
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
Čau Speeďáku, 21" kolo má na 1150 Štěpán,kdyby se neozval,tak ho kontaktuj přes PM
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
a) ano jsem spokojený
mám upravenou motorku a žádný blatníček tam už nemám ale většina lidí, které s 1150 s 21" jezdí v mém okolí mají zvýšený rallye blatník.
c) měl by ti to být schopný zařídit ten, kdo to kolo dodává. Jestli si to děláš sám, tak je to trošku pakárna. Potřebuješ potvrzení od příslušné autority (instituce které mají autorizaci potvrzovat technické změny pro vozidla) se kterým ti to do TP doplní. Platí se za to pochopitelně. Minimálně dva dodavatelé na trhu ti to kolo dodají vč. toho potřebného papíru (který se vystavuje na konkrétní VIN motorky, není to obecný dokument). Myslím tím nás a Honzu Žlábka.
Upravil TomasTT dne 27.09.2013 14:40
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Resil jsem to na 12ku, ale bude to same. Koupil jsem na Tipmoto za 1500,- predni osu a CarServis obstaral zbytek vcetne papiru pro zapsani do TP. Spokojenost maximalni, ABS funguje jak ma (pripadne nema) Blatnik upraveny z puvodniho. V terenu jako jina motorka, cena lidova (..myslim nejakych 15-16, delal jsem toho vic najednou vcetne keramicke spojky atd. tak nevim presne) Jdi do toho.
Mám ho tam s origo blatníčkem,ale je to na knop.Jízdní vlastnosti v terénu mnohem lepší i díky dostupnosti široké škály pneumatik.Co se týče TP tak jsem si zaplatil dobrozdání u dovozce a rovnou jsem tam seknul i 140ku dozadu jako alternativu a mám klid.Cena za 21 byla tady na foru 10klacků.
MarTTin napsal:
Resil jsem to na 12ku, ale bude to same. Koupil jsem na Tipmoto za 1500,- predni osu a CarServis obstaral zbytek vcetne papiru pro zapsani do TP. Spokojenost maximalni, ABS funguje jak ma (pripadne nema) Blatnik upraveny z puvodniho. V terenu jako jina motorka, cena lidova (..myslim nejakych 15-16, delal jsem toho vic najednou vcetne keramicke spojky atd. tak nevim presne) Jdi do toho.
mužeš dat par fotek upraveneho blatniku na 12tku?
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
mám dotázek. Budu pořizovat na 1150 (r.v. 2000) přední 21" kolo. Zajímolo mě kdo tohle podstoupil tak jak je spokojen. Dále mě zajímalo zda je potřeba dávat jiný blatníček a nebo co s tím. Jak probíhal zápis do TP a eventuelně přes koho to udělat.
Díky za každé INFO!
Tom "SPEEDY"
Ahoj SPEEDY, ano, 21" kolo jsem pořídil už hotové asi před rokem. Taky na r.2000.
Vidlice jsem v uchycení teleleveru posunul o cca 6mm, aby byla větší mezera nad kolem. Originál blatník by šel použít, ale nesmělo by se zanášet kolo. Já jsem na Krocana kvůli bahnu blatník úplně sundal a teď tam mám Rallye blatník od Touratechu. Do bahna je ale lepší blatník sundat i tak.
Na kolo jsem obul Michelin Desert a je to paráda, opravdu hodně znát, v kluzkém terénu je to docela jiná motorka. Nepereš se s řízením, jede to tam, kam chceš. Dozadu jsem dal Mitas C-02
Kolo jsem koupil s Touranckou, takže jsem ho nejdříve testoval v přímém porovnání s 19" taky na Touranskách a rozdíl při běžném stylu jízdy není moc velkej. Lépe se s 21" zatáčí v menší rychlosti, ale čím větší náklon a ostřejší jízda, tak jsou znát horší vlastnosti 21".
Tachometr ukazuje přesněji, než s 19" a ABS mi fungovalo normálně bez úprav. Papír na zapsání do TP jsem pořídil od Žlábka, i když on to oficiálně nechce dávat nikomu, kdo nemá kolo od něho.
Kolo 21" má Drákula. Na jaře nabízela výměnu za 19, ale zájemci nabízeli kola se starším středem do r.2002, to nechtěla (má 2003), takže jezdila, zvykala si a po výměně už netouží. Párkrát jsem se svezl, na silnici i v terénu, v terénu je to znatelně lepší (jel jsem bezprostředně po sobě stejný úsek s 21" kolem i 19" kolem), na silnici v zatáčkách při turistických rychlostech rozdíl necítím, kládu nejezdím takže nevím, na silnici na rovině ve 170 km/h taky rozdíl necítím. Blatník je rallye od TT, místa je přiměřeně, nižší by tam bez nebezpečí utržení myslím dát nešel.
mužeš dat par fotek upraveneho blatniku na 12tku?[/quote]
Plast je jen vyrezany kolem te hrusky a zespodu je to podeprene dvema podelnyma umelecky zohybanyma paskama. Blatnik je ca 5cm nad kolem, limit je ale stejne ta hruska.
MarTTin přiložený následující obrázek:
mám dotázek. Budu pořizovat na 1150 (r.v. 2000) přední 21" kolo. Zajímolo mě kdo tohle podstoupil tak jak je spokojen. Dále mě zajímalo zda je potřeba dávat jiný blatníček a nebo co s tím. Jak probíhal zápis do TP a eventuelně přes koho to udělat.
Díky za každé INFO!
Tom "SPEEDY"
ahoj,
taktiez ma toto secko zaujimalo a zaujima, konecne (cca po 8 mesiacoch) som kupil druhu sadu kolies na 1150 + 21"
Chcem to urobit aby som obe kola menil pre potreby jazdy pre ON / OFF
vela mi pomohli stepan a vevis a teraz v zime to snad dokopem do jara do zdarnej skutocnosti
Upravil vlk dne 27.09.2013 16:33
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Tak už mám sadu doma! Vevis díky moc :-) tak a teď by mě zajímalo jaké gumy na běžné ježdění tam dát? Přemýšlím nad E-09 nebo něco podobného s čím se nechá dát přejezd po asfaltě a potom i nějaký ten off.
Ještě to dopsání do TP kolik Vás to stálo?
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
SPEEDY napsal:
Tak už mám sadu doma! Vevis díky moc :-) tak a teď by mě zajímalo jaké gumy na běžné ježdění tam dát? Přemýšlím nad E-09 nebo něco podobného s čím se nechá dát přejezd po asfaltě a potom i nějaký ten off.
Ještě to dopsání do TP kolik Vás to stálo?
Teď na podzim tam dej pořádný drapáky, budeš to chtít otestovat a je bahno.
Já tam mám Michelin Desert a na silnici do 110 - 120 dobrý a v bahně paráda.
Já mám na 21" TKC, hlavně z důvodu možnosti otočení až se trochu sjede (ikdyž šipka na ní je). V bahně samozřejmě nicmoc, stejně jako u 19" je to v podstatě silniční guma ale funguje dobře na mokru. Do ca 160ti se s tím dá (rovně) jezdit úplně v pohodě, jako že dojet po ose na dovolenou. Proti 19" se to chce krotit v náklonech a myslet na delší brzdnou dráhu..za mě určitě mít dvoje kola.
Upravil Melizoy dne 12.10.2013 14:04
Wer später bremst, fährt länger schnell.
SPEEDY napsal:
Ještě RUDA - JOE tam prý dával 21" kolo... Napiš něco o zkušenostech :-)
Ruda ma vepredu nejakou mitasku a nemuze si ji vynachvalit jak v terenu,tak na silnici.Vysokej najezd a cena asi 1100kc.Zavolam mu at sem napise.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
ta mitaska co tam ma Ruda je Mitas extrem sport XT 644 Army 100/90/21 mam ji taky a super
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček