Ahoj, všechny vás zdravím.
Jmenuji se Ren a jako nováček bych se ráda aspoň trochu představila. Ať víte, co ode mě můžete čekat :-)
Mé motorkářské CV
Vzdělání:
2012 - 13.10. získání řidičského oprávnění A
Praxe:
1986 - cca 500 m na Jawě 350...polní cesta... jasné začátky offroadu
2004 - 5 km na vypůjčeném skútru
2013 - 7999 km... k dnešnímu dni
Pracovní stroj:
BMW F650GS
Rok narození 2002
Jízdní vlastnosti:
Skvělé. Motorka je velmi dobře ovladatelná a občas si nechá ode mě líbit i nějaké vylomeniny...já se jí pak ale vždycky omluvím :-)
Zájmy:
Jak jinak, než jízda na motocyklu
Tento skvělý stroj jsme pořídili zprostředkovaně od Ježka, tímto ho také zdravím:-) Ježku díky a nová spojka funguje též bezvadně.
Jak vidíte, jsem sice úplný začátečník, ale rok 2013 se pro mě stal naprosto zlomovým. Jsem nadšena, unešena, okouzlena. Nemůžu se nabažit té symbiózy...člověk a mašina. Hledám každou příležitost k tomu, abych mohla zase sedlat a vyjet, v podstatě kamkoli.
Jen škoda, že je téměř po sezóně a já budu s bramborou komunikovat jen při občasných návštěvách garáže a budu jí povídat pohádku,, O klikatých silnicích "
jo klidne dam se zas fotnu ted v sobotu jedu zas na chalupu mame brigadu na drevo Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
RENY napsal:
Jmenuji se Ren a jako nováček bych se ráda aspoň trochu představila. Ať víte, co ode mě můžete čekat :-)
Mé motorkářské CV
Vzdělání:
Praxe:
Pracovní stroj:
BMW F650GS
Rok narození 2002
Jízdní vlastnosti:
Skvělé. Motorka je velmi dobře ovladatelná a občas si nechá ode mě líbit i nějaké vylomeniny...já se jí pak ale vždycky omluvím :-)
Zájmy:
Tento skvělý stroj jsme pořídili zprostředkovaně od Ježka, tímto ho také zdravím:-) Ježku díky a nová spojka funguje též bezvadně.