Zdravim, nevíte někdo jaký má být odběr proudu v klidovém stavu? Nějak mi kolabujou baterky, za 3-4dny stání jsou KO, mám od minulé středy novou a včera ráno mrtvá, ta před tím od letošního jara, dobíjení mám 14,3V, odběr 0,03A.
Dakar 05 bez ABS
Upravil Tydou dne 15.10.2013 08:22
30mA rozhodně není normální, pokud nemáš nějaký alarm nebo tak něco. Co si vybavuji, tak pod proudem po vypnutí klíčku zůstává snad jen přístrojovka. Zkus jí odpojit a změřit to bez ní.
NA CHLUP STEJNÝ PROBLÉM MAM JÁ.S TÍM ROZDÍLEM ŽE MÁM BATERKU OD BŘEZNA.NEŽ JSEM DAL MOTORKU DO SERVISU VŠE BYLO O.K. PŘIVEZL JSEM JÍ DOMU A MÁM PROBLEMY.DAL JSEM PŘEKONTROLOVAT BATERKU,TAK ČEKAM CO MI ŘEKNOU,A POTOM BUDU ŘEŠIT CO DÁL.
hosi nemate nahodou naistalovanej drzak GPS nebo zasuvku na riditkach s USB konektorem
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
hochu nemam tam nic, uplne seriova motorka bez niceho, nicmene jsem na to mozna uz prisel, kdyz jsem ji kupoval tak nebehal cudlik na vystrazny svetla, byl upadlej dratek, ten jsem naletoval a dobry cca 2,5roku z5, nedavno to prestalo zase fungovat tak jsem usuzoval ze bude zase upadlej, dneska jsem to rozdal a zjistil ze pri sepnutem klicku a mrmlani s cudlikem se spinalo samo relatko ale varovny svetla nesvitily, tak jsem teda zkusil zmerit odber a po vypnuti klicku tam zustavalo 0,2A s tim ze to trochu kolisalo jak cvakaly budiky, pak to prestalo a zustalo tam 0,14A, hnul jsem s cudlem a dratama, relatko cvaklo a proud byl najednou nulovej, takze se muze klidne stavat ze jak jedu tak se sepne rele aniz by svitily varovny svetla a pri tom si to pekne cuca stavu, takze logicky 3dny a baterka vybita, cudl jsem odpojil a uvidime, pokud to tim bude tak budu mit novou baterku na prodej :-D protoze reklamaci mi neuznaj na tu pulrocni
Mě osobně to dělalo taky a byla to blbě zapojená zásuvka na 12V. Po 3-4 dnech baterka mrtvá a tahle moje blbost mne stála úplně novou gelovku
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
tak baterka je po sedmi měsících v háji,zítra mi dají novou,ale stejně budu muset proměřit odběr protože se mi to nezdá.Zásuvku na 12V sice mám,ale na montáži se snad nic pokazit nedá.
Záleží jestli ji máš připojenou přes relátko, nebo přímo na baterku. Já ji zapojil napřímo a baterie se vybíjela. Poté co mi ji servisman přepojil přes relé, tak je po problému.
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
tak zásuvka, pokud v ní není nějakej spotřebič nebo není s ochranou, filtrovaná atd. snad nic nežere ne? však origo zásuvka je taky zapojená permanentně.
Taky jsem si to myslel. Přesto tam nějaký odběr byl a baterku to vyždímalo do nuly.
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Samotná zásuvka nežere nic, Geofre měl permanentně sepnuté "vypínací" relé, a to spotřebovává asi 100mA,
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
To je tak, když je člověk nedočkavý a hrabe se v něčem, čemu nerozumí
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Změřit ti to teď momentálně nemohu, ale 30mA je prostě moc. Jen hrubým (nezahrnuje vybíjecí charakteristiku aku) výpočtem to máš 12Ah aku / 0.03A vybíjení = 400 hodin tj. 16 dní. To je prostě špatně!. Reálný odběr by se měl pohybovat někde okolo 5mA, maximálně 10mA by bylo tak přípustných. Doporučuji ti postupně odpojovat jednotlivé části elektroinstalace (rozhazovat štekry) a měřit. Osobně (jak jsem ti již radil) bych začal přístrojovkou, protože to je to, co jistojistě zůstává živé i při vypnutém klíčku - každému nám v tom chrčí, cvaká, šustí, zkrátka dělá pazvuky, když to chcípnem a rafičky se doštelovávají na nulu.