Prosím tě žádné blokování potápění při brždění tam není tudíž ti ani nemohlo přestat fungovat. To že se to nepotápí vychází z konstrukce teleleveru.
Upravil tomasgs dne 24.11.2013 20:48
Některým stačí motocykl, jiní potřebují BMW
mozna ma total v pr... tlumic/pruzinu?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jel sem na 12gs/2010 s mrtvým předním tlumičem a chovalo se to asi tak že při zrychlování to hrozně rychle vyletělo nahoru a pak se to párkrát zhouplo ale při brždění to fungovalo pořád stejně.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Nemůže tento pocit nastat když přestane fungovat dualita brzd? Tzn. při brždění přední brzdou nebrzdí zadek a tím pádem dochází k pocitu "potápění" se přední vidlice? Nebo je moje úvaha blbost a duálně to brzdí vždy.
GSA 1250 Rallye 2024
Stewe napsal:
Nemůže tento pocit nastat když přestane fungovat dualita brzd? Tzn. při brždění přední brzdou nebrzdí zadek a tím pádem dochází k pocitu "potápění" se přední vidlice? Nebo je moje úvaha blbost a duálně to brzdí vždy.
To by na to nemělo mít vliv, už samotná konstrukce zabraňuje "ponořením" vidlic.
Mě když odešlo zadní čidlo ABS, tak při brzdění přestal fungovat zadek v dualu a houpalo se to jak houpací kůň, ale předek se nenořil, vždycky šla prdel nahoru.
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl
Chlapi díky za podněty, zkrátka je to rozdíl než na co jsem byl zvyklí. Možná to budou ty tlumiče, že kolem symeringů je olejová stopa, ne že by to nějak teklo, ale jen mastný film.
To čidlo abs by měla odhalit diagnostika, ne?
duch007 napsal:
Chlapi díky za podněty, zkrátka je to rozdíl než na co jsem byl zvyklí. Možná to budou ty tlumiče, že kolem symeringů je olejová stopa, ne že by to nějak teklo, ale jen mastný film.
To čidlo abs by měla odhalit diagnostika, ne?
Tlumice???
Snad tlumic...
Nebo jsou teda vytekly vidle? Nevim jakej to muze mit vliv, kdyz to nic netlumi, ale preci jen nejaky odpor to delat musi, cili by to mohla byt i odpoved.
Maiali nel Fango!
Nechal bych to nekomu prohlednout.
Tlumicem ani nefunkcnim dualem to byt nemuze v zadnym pripade!
Po pravde, naprosto rozumim tomu co pises a nenapada me zadna moznost, jak by se to mohlo stat. Tady jsem na vysledek teda hoodne zvedavej.
Rozhodne pak napis co jsi zjistil.
duch007 napsal:
Chlapi díky za podněty, zkrátka je to rozdíl než na co jsem byl zvyklí. Možná to budou ty tlumiče, že kolem symeringů je olejová stopa, ne že by to nějak teklo, ale jen mastný film.
To čidlo abs by měla odhalit diagnostika, ne?
S tekoucima vidlema se da najet 20000km a tohle to nedela.Alespon na 1150gs.Nefunkcni dual je podle mne taky nesmysl.To by to musely delat vsechny 1100 a vetsina 1150 gs.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
jeste mne napadla nakopla geometrie, treba to dostalo takovou hybu, ze se to ted se to cely hejbe pod jinym uhlem a tudiz to ma tendence k ponorovani
ja vim, pritazeny za vlasy, ale napsat jsme to musel
Maiali nel Fango!