Prosim o pomoc. Namontoval jsem na 1150GS nový tlumiče Tractivy(nechal jsem si poradit a pořídil jsem si s vyššími zdvihy, na GSA. Teď mám problém, že mám krátký hlavní i boční stojan. Můžete mi prosím někdo změřit výšku hlavního stojanu na Advíkovi (nejlépe od otočného čepu k zemi), abych věděl, jestli mi pomůže výměna stojanů? Na GS je to asi 31 cm. Děkuji moc
Vymena pomoze,
-Daj tam z GSA stojany a je to O.K.
-Pripadne upravit povodne stojany z GS:
hlavny predlzit – nadvarit o 2-2,5cm (teraz z hlavy newim presne ale niekto este poradi)
bocak – zaobstaraj si „paticku“ – podlozku pod stojan – mam tam cca 2 cm a je to O.K. Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
honzis napsal:
Super, tak tohle jsem ještě neviděl. Ale mám dojem, že 1,5 cm nebude stačit, ale radši to ještě zítra změřím. Diky
Lepší by bylo 2cm, ale víc by už nemuselo sedět při zavřeném stojanu. Mohlo by to narážet do výfuku nebo do hlavního stojanu, pokud bys ho neprodloužil. Chce to prostě změřit.
Ta botička se dá prodloužit třeba podložkou nebo krátkou distanční podložkou, musel bys samozřejmě dát delší šrouby. Nevím ale, jak je to těžký, více se mi líbí varianta s distančními podložkami a dalším dosedacím plechem, jako je tady na té botičce pro V-Stroma:
Upravil stepan dne 10.01.2014 00:16
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Máš pravdu, vypadá to elegantně. Zjistim jestli se to tam vejde a když neseženu celej stojan, tak se zkusim domluvit s M. jestli by mi něco nevytvořil.
A čím to bude větší tak tím to bude těžší a v terénu ti bude zdechat motorka podle toho jak pojedeš a bude se ti ten stojan houpat. Mě už se stalo párkrát že i s klasickou plackou mě párkrát na polnačce zazdechala motorka jak sem projel výmol a ten stojan zapružil bo ona i ta placka od marseluse co ji mám, cosi váží.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
LukyGs napsal:
A čím to bude větší tak tím to bude těžší a v terénu ti bude zdechat motorka podle toho jak pojedeš a bude se ti ten stojan houpat. Mě už se stalo párkrát že i s klasickou plackou mě párkrát na polnačce zazdechala motorka jak sem projel výmol a ten stojan zapružil bo ona i ta placka od marseluse co ji mám, cosi váží.
Luky, clovece Ty ides po mne jak blazen
neee ber to ako vtip, ale nemohol som zareagovat, bo si hned po mne zaprispevkoval
k veci:
to co pises, newim posudit, len nechcem aby to bolo pripisovane aj k mojej boticke
Vsimni si ze nie je z materialu akeho dela boticky marselus, tudiz je daleko lahsia a podorys ( po obvode ) boticky nepresahuje povodnu origo plechovu patku bocneho stojanu
Upravil vlk dne 14.01.2014 22:59
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Vlku, to fakt nééééé
Jen jsem napsal že mě to dělá tak i s tou Marselusovou nerezovou botičkou bo není úplně nejlehčí a jak najedu do většího výmolu na polňačce tak ta motorka normálně škubne jak ten policajt s váhou botičky zapruží a motorku na vteřinu zdechne.
desiatky boticiek od marselusa slo na moto kamosom a v mojom blizkom okoli, nielen na GS ( Vstrom, Afrika, Transalp ....), zatim mi tento postreh nik nehovoril, tak bud:
- nechodia po takych vymoloch ako Ty (malo pravdepodobne)
- neeviduju, nepocuju, nerozmyslaju nad zvukmi ktore idu aj z predpruzenia bocaku, proste neriesia
- nemas tam vytahanu tu pruzinu/y ? alebo vymenit za tvrdsiu pruzinu Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Dělá mi to jakl jedu a je těch prohlubní víc a motorka s každou další víc propruží tak třeba na páté prohlubni se to stane jak se ten púolicajt rozhoupe. Prižiny mám v pořádku...mám tam obě dvě ale ta nerez botka něco váží a ve spojení s jízdou po těch prohlubních....
Není to každej den, stane se mi to třeba dvakrát za rok ale stane a jen na těch prohlubních kde při propružení jdu skoro na doraz.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
LukyGs napsal:
... stane se mi to třeba dvakrát za rok ale stane a jen na těch prohlubních kde při propružení jdu skoro na doraz.
Tak to snad pri tom 2×/rok nebude nijak nebezpecne a neni treba to nejak riesit, kazdopadne je pri vyrobe botky treba mat na zreteli uvedene a pouzit lahky a dostatocne pevny material - mozna sme tymto pokecom dali namet na zamyslenie / zmenu materialu pre niektorych vyrobcov
.... sluch a vnem Ti evidentne sluzi ako ma
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Z toho co tu probíráte mi vychází, že lepší varianta od Marseluse je ta odlehčená a ne ta s masivní výplní. Zkusím se s ním domluvit, zda mi jí vychorobí na GS. Každopádně díky za změření. Ještě bych znovu poprosil jestli by mě někdo mohl změřit tu délku hlavního stojanu u Advíka od osy otáčení k zemi, abych věděl o kolik ho mám nastavit, nebo jestli náhodou někdo neví o volnejch stojanech na GSA. Diky moc.
Chlapi já už ty plné botky vlastně ani nenabízím a i když je pořád mám na webkách - momentálně překopávám webovky a na nových už budou zvýšené botky jen s válečkáma právě kvůli váhy. Tenkrát to po mě chtěli chlapi přesně tak jak to mám nafocené na webu ,ale pravda je ,že to bylo jak cihla.
Původně jsem to začal dělat na V stroma ,protože ten jak je známo tahá břicho po zemi. Já jsem třeba stroma po přepákování a zvednutí přes redukce na vidlích zvedl u motoru cca o 6 cm a pak už teda musela být botka fakt vyšší - viz obrázek (redukce na vidlici a botka) Možná to na obrázku vypadá jako nesmysl ,ale mám to druhou sezonu a funkuje bez problému. Přišlo mi to jednodušší řešení než třeba nadvařovat stojan. Pokud bych chtěl hodit stromka do původního stavu ,tak stačí shodit redukce a botku a je vystaráno. Takže není problém se domluvit na jakékoliv velikosti dist. válečků. obr.2 např botka pro gs 1150.