Dobrý den, chtěl bych vás požádat o fundovanou radu. Na mém F 800 S začal klepat motor na vrchu, pravá strana. Je to r.v.2007 a tady sem se dočetl, že to budou nejspíš písty, tak uvidím, co mě bude čekat po rozborce motoru. Nemáte tušení, kde je možnost je objednat jako druhovýrobu?
jj písty na těch prvních motorech byly písty bez teflonu... písty objednej v bmw. stejně jako zbytek dilu..ted to řeším taky ale ne f800gs
... servis a diagnostika BMW Motorrad
No ja byt tebou nez to zacnes rozebirat,tak mrkni pres svicku endoskopem do valce,pokud bude zadni strana valce vypadat jak na prvni fotce tak je s pistama amen a mozna i s valcema,chce to pomerit subitem,on jako ten nikasil je hodne tvrdy a zalezi kolik to ma najeto v tom rachtavem stavu ,mozna bude stacit ty valce jen znovu vyhonovat.Jak psal Milan original pist je nejlepsi volba,kdyz bys pouzil nejake kovane aftermarket pisty tak ty funguji s vetsi vuli a stejne by to rachtalo.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
Tak příběh se uzavírá, PAN servisák mi dnes nainstaloval nový motor. Oprava starého by byla dražší. Jezdil bych už o měsíc dříve, kdyby mi technik z Inveltu vyloženě neřekl, že mám shánět jen motor z modelů S a ST. Omyl, v mém F 800 S r.v.2007 buší motor z F 800 R r.v.2010, tak kdyby někoho potkal podobný problém, tak i motor z modelu R je shodný.
Tak příběh se uzavírá, PAN servisák mi dnes nainstaloval nový motor. Oprava starého by byla dražší. Jezdil bych už o měsíc dříve, kdyby mi technik z Inveltu vyloženě neřekl, že mám shánět jen motor z modelů S a ST. Omyl, v mém F 800 S r.v.2007 buší motor z F 800 R r.v.2010, tak kdyby někoho potkal podobný problém, tak i motor z modelu R je shodný.