Šupinky jsou kovového původu. Když jsem měnil ojel, tak bylo pár šupinek na magnetickém šroubu ale dneska mi to nedalo a vyhrabal jsem vyhozený filtr a když jsem ho rozthal nestačil jsem se divit. Mám uvažovat o půlení motoru?
Zatím jsem nejezdil, mám toho dost odstrojeného a navíc mě trápí spojka ale měl jsem tam 1 a 2 a žádný zádrhel v tom nebyl. Až na to že asi nevystavuje spojka .
prosímtě to klidně muže dělat to jak je nová spojka než se posedá aby vystavovala dobře. a nasadil jsi dobře ten vystavovací mechanismus. taky jsem viděl že to někdo namlátil to tak že ten čep vypadl s ložiskem ven
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Asi to bude nejlepší než to řešit u PC. Viděl bych to na kontrolu filtru a magnet. šroubu po cca 1000 km kdyby nebyly žádný potíže.
Ale stejně díky za rady.
Mam otazku k tomu tesnenu pod dekel alternatoru.Treba nejake original alebo staci obkreslit a vystrihnut?Ak staci vystrihnut tak ak hrubku a material?Nevyznam sa v tom a v predajni vybrali asi 6 druhov ze si mam vybrat
No original je bez prace a bude tesnit 100pro,ale udelat take jde,je pouzivam zeleny reinz,da se koupit kde vyrabi tesneni.Ja ho kupuju ve Zline u Kaliny,tloustka je tusim u 650 0,4 nebo 0,5mm nejsem si jisty,zmer to stare tesneni.Hlavne to nedavej jenom na silikon,to tesneni je tam dulezite kvuli axialni vuli mezikol starteru.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj