Při startování mi GSA vždy vše,, zhasne,, a včetně vynulování hodin na FID..není někde něco špatně co mi i huntuje akumulátor ??
všude dobře.....doma GSA
Teď se mi to samé stává, nejčastěji, když držím brzdu a potřebuji nastartovat. Akumulátor je zralý na výměnu a v tomhle režimu má velký problém natočit motor. Zpravidla se přitom vynulují hodiny.
.... ano, nejspis umira baterie (me chcipla ve stredu - stejne priznaky). Pokud to neni baterie, hned druhy zaskodnik v poradi je starter. Obcas se objevi i spatne ukostreni....
Upravil Bubak dne 10.03.2014 17:15
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Krizus napsal:
Teď se mi to samé stává, nejčastěji, když držím brzdu a potřebuji nastartovat. Akumulátor je zralý na výměnu a v tomhle režimu má velký problém natočit motor. Zpravidla se přitom vynulují hodiny.
Jestli máš brzdy s posilovačem,tak se nediv. Je to jako bys zapnul k baterce cirkulárku a ještě chtěl startovat. To prostě nedává ani dobrá baterka.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Máš pravdu, odběr při zapnutém posilovači brzd je to pro akumulátor mazec, ale když je v kondici, jde to. Včera jsem zůstal trčet v jednom prudkém výjezdu v Milovicích v takovém pískovišti, takže jsem jinou možnost neměl. Motorka nakonec chytla, já to otočil a sjel dolů, nicméně vím jistě, že musím koupit nový akumulátor.
Dobrá baterka to zvládá v pohodě... Už se o tom někde psalo, já s tím problém nikdy neměl a to v kopci na brzdě startuju často. Zařadím 1, nedržím brzdu, zapnu zapalko, po kontole systému zmáčknu brzdu i spojku a startuji. Asi i stav startéru může napomáhat odběru a když se sejde víc takových věcí, může být problém.