Dnes jsem se vrátil domů z servisní prohlídky, protože už mám najeto 10 000km. Když jsem však dojíždel domů, tak jsem slyšel podivné zvuky a tak jsem začal hledat.
Našel jsem řemen, který je napůl roztrhaný a rád bych se zeptal, zda jste se s tímto setkali. Nezdá se mi, že by po 10 000km odešel řemen.
Co se vše děje při servisní prohlídce, nenapínají náhodou tento řemen ?
Pol přiložený následující obrázek:
[43.52Kb]
Upravil Pol dne 12.09.2008 21:14
BMW GS 1200, Yamaha XTZ 750 www.roadbook.cz
Kubicek napsal:
Pěkný, spíše bych to viděl na vadu materialu.
To nevypadá na vadu materiálu. Spíš bych to viděl na mechanický poškození. Nevletěl ti tam někudy třeba šutr?
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Tak výhoda NEnapínáku je, že přepnout prostě nejde (dokud se neomelou řemenice, pak vyměnit všechno) - já včera hleděl na svůj po 52.000km a vypadá úplně stejně jak ten nový co sem si tedka koupil..jen je trošku zaprášený - takže nějaké měnění v 60kkm se asi konat nebude...
Já měnil po cca 70000 km, vypadal stejně, jak novej. Předepsaná výměna je v 60000 km. Dělej to pak na dovolený na cestě, a to ho musíš mít s sebou.*pissed*
Ten řemen se samozřejmě napnout dá a to alternátorem. Jsou pod krytem 3 šrouby co ho drží a pak pod nádrží z leva u sání šroub, kterým to doštelujete. Takže napnout, nebo povolit se dá.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Cycli napsal:
Ten řemen se samozřejmě napnout dá a to alternátorem. Jsou pod krytem 3 šrouby co ho drží a pak pod nádrží z leva u sání šroub, kterým to doštelujete. Takže napnout, nebo povolit se dá.
aj na 12stke ? pozeral som reprom a pri vymene sa nič nešponuje len sa monterpakou zhodi a takym pripravkom čo sa nasadi na vyvod remenice nasadi......alebo sa mylim prosim ak niekto viete dajte mi vediet taketo info jeurčite užitočne