Zdar kluci,
Mám takový problém a potřeboval bych poradit. Byl jsem se projet na mém GS-ku a po ujetí cca 100km, najednou z ničeho nic začalo být hlučnější (Hankye říkal, že se zamnou nedá jet jaký to dělá rámus), trošku hůř šlo za plynem a po ubrání plynu už nebrzdilo tolik motorem jako předtím. Na volnoběh v pohodě drží otáčky, po přidání plynu nekouří a má stále stejně pravidelný chod jako předtím. První co mě napadlo tak, že se mohla vyfoukat tlumící vata z výfuku (LEO VINCE), ale nevím vzhledem k tomu, že s touto motorkou nemám prakticky žádné zkušenosti, tak nevím čím by to mohlo být. Přiznám se, že se mi nechce kupovat výfuk za desítku, abych zjistil, že je to nějaká jiná kravina. Předem děkuji za návrhy řešení mého problému.
Pomud vyhori vata ve vyfuku tak to nezvyssi tolik hlucnost jen to prska jak v plechovce od rybycek a hlavne se to nestane za 100km. Nemas nejde prasklej svod nebo nepraskla ta derovana rltrubka v koncovce?
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Šel bych po výfuku, po svodech... Vata Ti vyletět muže, si myslim, pokud v tlumiči nemáš narvanou tlumivku. Eventuelně sundej tlumič výfuku (laďák) a zkus ho poklepat. Pokud bude znít kovově a dutě, nemáš vatu... Zas ale je mi divný, že by si toho ten maník co jel za Tebou nevšimnul, že Ti něco vylítlo... Každopádně bych šel prvně po výfukovém potrubí...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Ono na první pohled, když jsem to kontroloval, nebylo nic vidět. Kažopádně děkuju a zítra zkusím ještě jednou zkouknout jestli tam není nějaká dírka, ještě mě napadlo, že zkusím zkouknout těsnění mezi svody a válci.
Upravil xvoles dne 29.04.2014 21:41