Zdravim mistni odborniky,
zjistil jsem, ze kdyz jedu ve dvou, nebo nalozenej, tak se poti z venku koncovy prevod. Nekape ani netece, jenom je to opoceny olejem okolo te plasove poklicky. Kdyz to utru a jedu sam, tak to zustane absolutne suchy.
Ma smysl menit gufero, nebo je to spis na vymenu lozisek?
Pokud se to jen poti ve dvou znamena to ze je mu teplo. Jak dlouho a kolik a jakej je tam olej. Jinak pokud neni vule na kole je otazka vymeny toho gufera otazka chvilky.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Olej je tam Castrol MTX Full Synthetic 75W-140 je tam od jara, najeto 7 tis km.
Daval jsem ho tam 180 ml.
Takze se nemusim bat? Jedu ted na dovolenou ve dvou..
Me to dela taky v jednom kdyz to rychle valim. I po vymene za novy. Kdyz sem byl v Turecku kde navíc bylo 44 stupnu a po dalnici sem jel "trosku" rychlejc volal sem kvuli tomu Jezkovi :-).
Když toto gufero rosí, tak to může být z několika důvodů (pomíjím staré, "unavené" gufero s bambiliónem najetých kilometrů - to už má nárok na to, aby rosilo nebo přímo uchcávalo) - takže, buď je tam moc oleje, nebo nevhodný olej, nebo se k břitu gufera dostala nějaká nečistota a břit se poničil, na hřídeli je už vyjetá moc hluboká drážka od předchozího gufera.
Vytáhnout jde invertním vytahovákem - výměna je práce na pár minut.
Napodzim jsem menil celej koncak, protoze byla ohnuta hridel a hazelo kolo. Takze netusim, kolik ma tenhle najeto. Olej jsem daval castrol, co se tady doporucuje a presne 180 ml. Takze budu doufat ze je to tim guferem. Zitra ho vymenim a dam vedet.