Ahoj. Chtěl jsem se zeptat, jestli někdo nemá nebo někdy neměl stejný problém jako já. Mám 650 gs, když se zahřeje a chcípnu motor, uteče pod víčkem chladiče trochu chladící kapaliny. Dal jsem to do servisu, tam mi z toho chlápek vyndal termostat, že prý je zatuhlý, tak ať to vyzkouším bez něj. Včera jsem to projel (asi 50km) a když jsem se vrátil, nic neteklo, radost veliká. Po sesednutí z mašiny jsem ale zjistil, že mám flek na botě a zašvihaný motor. Nevíte někdo co s tím?
Tesnenie pod hlavou? skontroluj či neni voda aj v oleji. pripadne či spína ventilator na chladiči.
Upravil tomukur dne 15.07.2014 13:09
potrebuješ servis? zavolaj mi, napíš, pošli holuba :-) diagnostika aut a moto bmw
Nemas v haji tlakovy vicko nebo nekde prdlou hadici, povolenou hadici, nebo neco v neporadku s expazkou? Samoze predpokladame, ze nemas omletou vrtulku co zene chladici kapalinu.
Upravil milanosor dne 15.07.2014 13:16
I pád na hubu je pohyb kupředu
Těsnění pod hlavou je v pohodě, voda v oleji není, víčko chladiče taky vypadá v pohodě, asi budu muset mrknout na tu pumpu. Poradíte mi někdo kde to hledat, popř. jestli se na to můžu vrhnout sám?
Upravil slava GSA dne 16.07.2014 16:41
taky hlasuju pro vodní pumpu... zkus nastartovat a nechat motorku na stojánku a koukni na svod vejfuku pod víčkem vodní pumpy když ti tam bude kapat tak máš vyhráno a našel si
moje fotky: https://plus.goog...6003/posts
Kam může kamzík, tam může GSo
Pokud máš zadělanou botu a motor, tipoval bych to na únik z hadice, buď je někde prasklá nebo je blbě utažená objímka. Taky už jsem si to zažil. Modrá nohavice a bylo štěstí že jsem to nezadřel. :-) Od drenážní díry by se ti nezadělala bota. Poteče to odněkud z vrchu.
A este jedna rada.Motor ak je zasvineny od nemrzky oplachni.Inac ti zacne odskakovat farba a postupne sa kompletne olupe.
Predchadzajuci majitel tej mojej ju neumyl a zacalo to odskakovat na kusocku a dneska je motor uz skoro komplet bez farby.Ale na krasu to nejazdi
Tak nové poznatky, zkusil jsem to nechat nastartované a pod víčkem pumpy nic neteče. bylo to pořád v pohodě, ale jak jsem to chcípnul, začalo to chcát přes víčko expanzky. Ventilátor se nesepnul, tak nevím, jestli třeba není v háji to čidlo na teplotu. V servisu mi říkal, že ventilátor zkoušel a že funguje, tedy když ho zapojil jen tak na prasáka. začínám z toho být zoufalý
Pardon, že se vměšuji do vážné debaty, jen mně zaujal nadpis... včera jsem si přivezl auto z Bruntálu-z autorizovanýho Škoda servisu. V pátek jsem se tam točil a utrhl jsem komplet chladič... takže, také: "únik chladící kapaliny" trochu ve větším 7tKč a 8 hodin autobusem to spravilo... ale teď už jsem