nazdar přátelé....,
včera se mi na 12gsa 08 rozsvítil malý černý nápis SERVICE, vedle počitadla kilometrú. Žádná jiná chyba ani hlášení na displeji nesvítí a i oba výstražné trojúhelníčky / žlutý i červený / nesvítí. Moto jede normálně. Nuže dotazy :
1/ Nápis SERVICE , má vazbu na stav tachometru? Nebo počítá načtené ale
nehlášené chyby ? Rozbor oleje / něco jako Assyst u MB / to nedělá?
Poslední nulování počítadla bylo při 1000km prohlídce..... Při 10tkm se
nenulovalo nic , moto nebyla v servisu, olej měněn při cca 8tkm. Proč, když je
servisní interval 10tkm, se nápis SERVICE nerozsvítí před touto lhútou. čekal
bych pak, že upozorní při třeba 9tkm nebo 9.5 tkm jako preventivní
upozornění a ne při cca 14tkm. Chtěl sem koupit od TT / ne v CZ / tu jejich
čtečku, ale prý zatím není na modelovou řadu 08. Snad až na jaře. Takhle mi to
bylo sděleno v TT v SK.
2/ Existuje nějaká finta, jak to mimo BMW servisu odstranit, aby ten nápis zmizel
? Myslím jako u aut, podobný systém. Otočit třeba klíček a podržet nulování
kilometrovníku. Pátral jsem na Netu, ale nic jsem neobjevil. Do servisu se mi
teda rozhodně nechce, po zkušenosti při 1tkm už vúbec. Servis proveden dle
Repromu a moto funguje jinak skvostně.
Díky za reakce.
Tak stejnej problém mám na 800GS. Od nákupu to tam svítí, jezdím s tím od 4500km a garančka je až na 10tis. Když jsem byl u TomaseTT, kluci to prolítli a nic divného nenašli, tak nevim. Asi se odhodlám zavolat do Autecu nebo Carservisu.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
jacob-já mezitím vysondoval, že to ukazuje jak měsíce tak den do následujícího servisu a současně posledních 1000km postupně po 100km. Záleží, co přijde dříve či rok, či kilometry. Stejnej systém jako Assyst u Mercedesu. Jedinné vysvětlení je , u Tebe a i u mě, že se na to při první garanče vyprdli to vynulovat. Myslím si, že na vynulování by mohl taky existovat nějaký trik a finta tak, aby se s tím nemuselo do BMW a nulovat to jejich strojem. U každého auta je nějaká finta, jen tu fintu u našich motorek objevit, jak to nulovat. Třeba to někdo zná a napíše to sem.
jacob napsal:
Tak stejnej problém mám na 800GS. Od nákupu to tam svítí, jezdím s tím od 4500km a garančka je až na 10tis. Když jsem byl u TomaseTT, kluci to prolítli a nic divného nenašli, tak nevim. Asi se odhodlám zavolat do Autecu nebo Carservisu.
mne tam svitilo SERVICE 1000, ted SERVICE 500... zitra jsem objednan do Autecu na 10k kontrolu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Wing napsal:
jacob-já mezitím vysondoval, že to ukazuje jak měsíce tak den do následujícího servisu a současně posledních 1000km postupně po 100km. Záleží, co přijde dříve či rok, či kilometry. Stejnej systém jako Assyst u Mercedesu. Jedinné vysvětlení je , u Tebe a i u mě, že se na to při první garanče vyprdli to vynulovat. Myslím si, že na vynulování by mohl taky existovat nějaký trik a finta tak, aby se s tím nemuselo do BMW a nulovat to jejich strojem. U každého auta je nějaká finta, jen tu fintu u našich motorek objevit, jak to nulovat. Třeba to někdo zná a napíše to sem.
Jo, to by odpovídalo, v Kaprunu jsem to na 4500km už s tímhle koupil přímo od BMW, takže asi se na to vyflazli. Fakt je, že u auta mi to pánové řešili podobně
No, kdybys přišel na nějaký způsob...ale asi se z toho nep....
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
A dostaneš za to téměř neskonalý vděk. Případně jim odvez jejich diagnostiku, hlavně nenápadně
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
No všude to nejde nulovat pomocí tlčítek, někde se fakt musí na diagnostiku. Mluvim teda o autech. U moto nevim, ale taky by mě to zajímalo. Takže, Hicksi snaž se.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
tak mě tam svítí u 12tky servise už 6tis km přes 10,protože jim to nešlo snulovat(porouchaný přístroj) a mám si počkat až na 20tis,aby v tom nebyl bordel,ale jinak to nic nedělá,už to ignoruju.
Nám to svítí u nákladních služebních Ivec a když sem jim volal do servisu, tak mi bylo řečeno, že přehráli starý software novým a hned po garančce se nám to rozsvítilo a nikdo s tím nic neudělá, ani v Ivecu, protože Talošové zapomněli do novýho softwaru tohle nulování jaksi přidat. Máme si počkat na další kde to bude opravený, ale to určitě váš problém nebude.
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
To cumim. Pravda je, ze jezdim na servisy pravidelne po 10k (letos 3x) k Bychlovi, ale napis SERVICE jsem nemel cest nikdy videt.
Akorat jsem se jendou napisem LAMPF dozvedel, ze mi praskla zarovka.
Alda napsal:
To cumim. Pravda je, ze jezdim na servisy pravidelne po 10k (letos 3x) k Bychlovi, ale napis SERVICE jsem nemel cest nikdy videt.
Akorat jsem se jendou napisem LAMPF dozvedel, ze mi praskla zarovka.
JENŽE TY MÁŠ TAKY VETERÁNA JAKO JÁ. A ne 08.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Alda napsal:
To cumim. Pravda je, ze jezdim na servisy pravidelne po 10k (letos 3x) k Bychlovi, ale napis SERVICE jsem nemel cest nikdy videt.
Akorat jsem se jendou napisem LAMPF dozvedel, ze mi praskla zarovka.
Na moto to nemám, ale podobný ukazatel servisních intervalů mám v aute(taky BMW) a dělá si trochu co chce. Dokáže posovat interval podle podmínek, zátěže atd. To že zbývá na výměnu destiček 10 000km, dáš štreku po dálnici a najednou je tam 15, to je ještě ok. Ale když jedeš do Francie na hory, do oleje prý 5 tisíc a na místě ukazuje servis za 300km, příjemný to není... Prý na to má vliv i nadmořská výška a tak a že na to mám v takových případech kašlat. Každopádně i při banální výměně mikrofiltru se to MUSÍ napojit na computer. Rozhodně se ale při nápisu service dá zjistit proč že tam chce. Už to tu někdo psal, záleží taky na zadaným termínu. Já tam měl blbě uloženej termín na STK a hnalo mně to tam o rok a půl dřív... Jo jinak to taky nemá ukazatel teploty motoru, prej to lidi jen mate a taky ani měrku oleje a někdy to načítá třeba 5minut (už mívám chuť to zkusit jak u Windows, vystopit a zase nastoupit..... )
Maiali nel Fango!
morabo: no to mam to samy, jeste me to nestihlo zklamat, ale zatim me to jen nadchlo, vidim to jako paradni vec! Kdyz jsem si auto vyzvedl z 30000km servisu, hlasilo mi to dalsi servis za 16000km. To mely bejt predni desky. Od ty doby najeto 9000km a spadlo to o 2000, takze mi to ted ukazuje 14. Pripada mi to uzasny
Taky když jsem dělal v jednom nejmenovaným značkovým servisu tak stačilo u nových aut jen vypínat a zapínat klíč v zapalování a po X zapnutí a vypnutí najednou interval na příští výměnu ubral pár tisíc km. A to to nebylo ani nastartovaný.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
no jo, někde to vážne jde obejít legračně snadno, třeba u koncernových aut (vw a spol) to umí kde kdo. U BMW to dřív taky šlo, ale teď holt už ne.....
...a nebo jsou mechanici v autecu i u bychla opravdu úplný trubky...
Maiali nel Fango!
jacob napsal:
A dostaneš za to téměř neskonalý vděk. Případně jim odvez jejich diagnostiku, hlavně nenápadně
samozrejme jsem nezapomel a zeptal jsem se, akorat se mi nedarilo najit kterej thread to byl.
Takze odpoved servisu: DIAGNOSTIKOU (=jet tam).
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Alda napsal:
Opravdu prekvapiva odpoved. Ikdyby to tak nebylo, jen dement by to to nekomu rekl a tim si sebral ksefty...
No mas ruzny maniaci
Kazdopadne mam 08 a problem s tim nemam. Momentalne me ceka 1. 10 tis servis, takze hlasku ocekavam kazdou chvili (no treba se nebude konat).
U aut, konkretne BMW neni fixni servisni interval, vyhodnuce je si mraky udaju a podle nej interval prizpusobuje. Maj to tak furu let. Zatim to fungovalo vzdy spolehlive, ale ...