Ahoj, i díky Vám a čtení těchto stránek ,jsem se stal majitelem 1100gs je to splnění mého dávného snu ,přesedlal jsem z DR 800 Big a zatím jsem velmi nadšený,ale trochu mě děsí to hlučné řazení ,které je prý typické. Mám tam ty kvalty více „dokopávat“? Dokonce se mi stalo že mi dvakrat vyskočila 2 nebo jsem zařadil neutral mezi 2 a 3 .Na GS jsem nidkdy nejezdil a na DR šlo řadit jako po másle,tak doufam že jde jenom o zvyk.
A ještě jeden problémek při zapnutém vyhřejvání se mi hefty po chvice protáčejí.Díky za rady
2 mi parkrat vyskocila taky,ale vetsinou to staci vic dokopavat.Nekdo to razeni ma hlucnejsi,nekomu to neprijde.Mozna zalezi i na oleji v prevodovce.Ale ty hefty urcite normalni nejsou.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
To vypadavani 2ky se mi stavalo taky. Chce to tam dusledne kopnout. Kdyz se rozjizdim do zatacky, tak tam 2ku davam kolikrat jeste v naklonu a pak kdyz vypadne,tak je to docela sranda.
Jinak neveril jsem tomu, ale po vymene oleje(kardan/prevodovka) ty kvalty tam sklouznou a zacvaknou, tzn je to takovy jemnejsi. Predtim to byla kovarina. A zmizelo mi obcasne mirne kopnuti pri zarazeni 1ky.
R1100GS
Dvojku tam občas taky nedotlačím, ale to je v poho - aspoň si můžou kolemjdoucí ťukat na čelo - jinak se mě povedlo při podřazování nezařadit párkrát mezi 5-4, 4-3..., ale to neřeším a jezdím.
Hodně kiláčků bez problémů.
R 1100 GS
Vjetrnik napsal:
protáčejí hefty? já jak vezmu za pravý, tak se mi taky protočí....a to ani nezapínám vyhřívání...levý naštěstí drží, tak se s tím dá i jezdit....
Tak je sundej a zalep je zpátky chemoprenem. To by mělo pomoct.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
cece zarad jednicku, a az budes chtit radit dvojku tak za jizdy slez, vem si pantok krapni zespod po radicce, naskoc a jed dal, dalsi kvalty uz muzes ze sedla nohou, ty tam jdou je to uplne normalni jev
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
Jojo, taky si na tu převodovku pořád zvykám. Sem tam mi ta noha holt nekopne tak moc jak jí hlava poručí a je tam kvalt "dvaapůl" Ale to si člověk zvykne
kačeR1100GS
je to o zvyku, já přešel před 6-7mi lety z TDM850 a převodovka se mi zdá v pohodě. Snad nikdy jsem netrefil nějakej neutrál nebo falešnej kvalt,i když zvuky z toho lezou děsný.
Horší by bylo,když by ti vypadávali pravidelně kvalty a pocukávala motoka v záběru - pak náslleduje hodně drahá oprava, v případě vypadvající trojky ještě dražší.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Cau chlapaci,o vykendu se chystam pro 1100 GS.r.v.95. Ma 100 000 nalitene,nemyslim ze je to u BMW nejak moc ale doted sem jezdil jenom na rejzi nebo italech a tam uz je to cislo skoro z rise snu,takze me to trosku hloda. Nekde sem tu cetl ze byva problem s prevodovkou. Tahle ma mit vyztuhu a novy olej,takze by nemela ani moc krapat asi. Na drsnejsi razeni sem zvykl od ROTAXU na aprilii,to je v poho. Poradte jen tak zkracene jak to asi vypada,jestly do toho budu muset zacit cpat za chvilku a na co si dat bacha pri koupi. Aspon ty zakladni veci. Dik moc
Těžko radit člověku,kterej není zvyklej na ní jezdit,co to má přesně dělat,protože bude děsně vyvalenej z různejch pazvuků, vůlí,cvakání a ťukání, takže nejlépe koukat na to, jestli nebyla moc rozmlácená (položená za těch 100tis km bude určitě mockrát) a jestli z ní někde něco neteče kde nemá a tak nějak postupovat jako u každé jiné motorky - kouknout na stav kotoučů, brzdovejch hadic, jestli není někde opravovaná, poslechnout motor, projet a tak - ostatní ukáže čas.
Kupuješ si starou mrdku s mrakem km,tak nečekej zázraky, i když neříkám,že nemůže ještě hodně dlouho bezproblémů fungovat a třeba lépe a spolehlivěji než nová 1200.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
blaser : souhlasím s Hrabětem, nedávno jsem taky kupoval GSA a člověk je z toho tak vyvalenej že pomalu ani neslyší to, co od druhý jízdy se přeslechnout nedá co se týká převodovky tak já problém s řazením nemám, vždycky jsem byl zvyklej řadit důrazně, v tom se ČS stroje od Německých neliší
jinak pokud z toho nebudou vyloženě vypadávat nebo pocukávat kvalty v záběru tak toho moc nepoznáš, při brždění motorem se může projevovat vůle v kardanu a nikdo Ti neřekne kdy už je to moc a co je ještě OK
jediný co můžu z vlastní zkušenosti říct, tak si za jízdy poslechni motor - mě stačí roztáhnout nohy a slyším cinkot jak z mixéru - volná klapka vstřikovače, podle servisu se neopravuje ale mění a není vůbec levnej(vstřikovač), ale tady občas někdo píše, že to spravoval provizorně pružinkou
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
pokud to předtím mělo nějaký zvíře,tak bys to měl poznat,možná stačí se podívat na místa,které na první pohled nejsou vidět,jinak km bych se nebál,pokud dostávala brambora co měla,bude sloužit i dál bez problémů,tady jsou kluci co maj nalítáno 100000 km a motorka furt šlape jak hodinky
bystricke napsal:
pokud to předtím mělo nějaký zvíře,tak bys to měl poznat,možná stačí se podívat na místa,které na první pohled nejsou vidět,jinak km bych se nebál,pokud dostávala brambora co měla,bude sloužit i dál bez problémů,tady jsou kluci co maj nalítáno 100000 km a motorka furt šlape jak hodinky
...jojo, např. Bohumil má super "leštěnku" s cca 105tkm - krásnou! ...a mám známého co v pohodě a s 100% důvěrou jezdí na 11ctce r.v.97 a má natočeno 180tkm ...tak se toho neboj
(...samozřejmě, pokud jsi na tom nikdy ani neseděl, tak by bylo lepší při koupi mít s sebou někoho kdo boxery jezdí)