Tak jsem bohužel zjistil kde je příčina v prolínání oleje při delší jízdě někde za levým válcem r1100gs. V místě kde na válec dosedá hlava, vzadu u šachty řetězu je malá trhlinka postupující až k druhému žebru od kraje. Poradí někdo kde na jižní moravě nechat válec zavařit?
Ještě bych měl dotaz jak asi k takové prasklině může dojít? Motorka je celkově velice zachovalá, s malým nájezdem (doloženo), jen je trochu "pomuchlaná" nádrž na levé straně což by i odpovídalo ale když jsem zkoumal blíže válec + hlavu + víko tak je beze stop pádu. Výrobní číslo ventilového víka je 1340 236.9 a 1340 235.9, po sobě jdoucí tak předpokládám že se jedná o originály. Stejně je to i u krytů svíček. Nebo se ve značení pletu. Díky za rady.
Upravil namork1 dne 07.09.2014 18:29
BMW je ta největší sračka mezi motocykly co znám a co jsem za svých 35 let ježdění nepoznal! BMW = Budeš mít velké výdaje! a to platí doslovně! Konstruktéři BMW jsou ti největší darmošlapové a darmožrouti, kteří si nezaslouží ani hrstku rýže, za to, co produkují!!! Neznám horší značku!...snad jen něco z Indie! Všechny modely mají problémy se špónováky rozvodového řetězu! Všechny modely mají problémy s únikem oleje, nekvalitní vodní pumpou, elektoronikou...zapomněl jsem na něco??? Každá součástka na BMW jde do kopru po pár tisících kilometrech!!! Zlatý Japonec...tam se kromě opotřebení spojky nekazí vůbec nic!
Svařovat válec...to zní spíše jako UFO! Připrav si velký ranec peněz na opravu, protože podle slov "dvorního zásobovače náhradními díly Ježka" se tyto díly od začátku letošního roku zdražily 3x ! Gratuluji vedení BMW...vyrobit sračku...prodat ji za půl mega a pak si každých deset tisíc kilometrů inkasovat dalších cca 10 tis za opravu! Pánové motorkáři...při vší úctě...nejste tak trochu na hlavu...že takové mrdky kupujete?????????????????????
P.S. psáno při zdravém rozumu...taky motorkář....
Tezko rict z jakeho duvodu ti to prasklo,ale Radek Hlavacka z Topolne ti to kvalitne zavari a obrobi i dosedaci plochu.tel.775640494
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
liborGS napsal:
BMW je ta největší sračka mezi motocykly co znám a co jsem za svých 35 let ježdění nepoznal! BMW = Budeš mít velké výdaje! a to platí doslovně! Konstruktéři BMW jsou ti největší darmošlapové a darmožrouti, kteří si nezaslouží ani hrstku rýže, za to, co produkují!!! Neznám horší značku!...snad jen něco z Indie! Všechny modely mají problémy se špónováky rozvodového řetězu! Všechny modely mají problémy s únikem oleje, nekvalitní vodní pumpou, elektoronikou...zapomněl jsem na něco??? Každá součástka na BMW jde do kopru po pár tisících kilometrech!!! Zlatý Japonec...tam se kromě opotřebení spojky nekazí vůbec nic!
Svařovat válec...to zní spíše jako UFO! Připrav si velký ranec peněz na opravu, protože podle slov "dvorního zásobovače náhradními díly Ježka" se tyto díly od začátku letošního roku zdražily 3x ! Gratuluji vedení BMW...vyrobit sračku...prodat ji za půl mega a pak si každých deset tisíc kilometrů inkasovat dalších cca 10 tis za opravu! Pánové motorkáři...při vší úctě...nejste tak trochu na hlavu...že takové mrdky kupujete?????????????????????
P.S. psáno při zdravém rozumu...taky motorkář....
Takovou sračku už jsem dlouho nečetl...pobavils...
ps. to že jsi koupil nějakou past, nedělá z motorek BMW sračky...
Upravil zetor dne 07.09.2014 18:11
liborGS napsal:
BMW je ta největší sračka mezi motocykly co znám a co jsem za svých 35 let ježdění nepoznal! BMW = Budeš mít velké výdaje! a to platí doslovně! Konstruktéři BMW jsou ti největší darmošlapové a darmožrouti, kteří si nezaslouží ani hrstku rýže, za to, co produkují!!! Neznám horší značku!...snad jen něco z Indie! Všechny modely mají problémy se špónováky rozvodového řetězu! Všechny modely mají problémy s únikem oleje, nekvalitní vodní pumpou, elektoronikou...zapomněl jsem na něco??? Každá součástka na BMW jde do kopru po pár tisících kilometrech!!! Zlatý Japonec...tam se kromě opotřebení spojky nekazí vůbec nic!
Svařovat válec...to zní spíše jako UFO! Připrav si velký ranec peněz na opravu, protože podle slov "dvorního zásobovače náhradními díly Ježka" se tyto díly od začátku letošního roku zdražily 3x ! Gratuluji vedení BMW...vyrobit sračku...prodat ji za půl mega a pak si každých deset tisíc kilometrů inkasovat dalších cca 10 tis za opravu! Pánové motorkáři...při vší úctě...nejste tak trochu na hlavu...že takové mrdky kupujete?????????????????????
P.S. psáno při zdravém rozumu...taky motorkář....
Ale no tak ...... Mám ještě RTčko a na to si nemůžu stěžovat. A co se týče toho GS tak bych nad ním ještě taky hůl nelámal. S minulým majitelem jsem se dohodl na malé kompenzaci tak věřím že se válec zavaří a bude klid.
To je zase vystek . To ze jsi koupil past na ktere se muselo delat snad uplne vse nedela z Bmw jak ty pises mrdku...
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
To je zase vystek . To ze jsi koupil past na ktere se muselo delat snad uplne vse nedela z Bmw jak ty pises mrdku...
A jejda, tady si to zase někdo bere moc osobně. To co jsem napsal jsem samozřejmě nemyslel paušálně na veškeré BMW ale konkrétně na ten můj "smolnej" kus. A to že je to past na které se dělalo úplně vše jsi zjistil jak? Ty jsi ji viděl? Myslím že ne.
Spíš mě zajímá jestli k takové prasklině může dojít i jinak než bouráním, třeba přehřátím apod.
Upravil namork1 dne 07.09.2014 18:32
liborGS napsal:
BMW je ta největší sračka mezi motocykly co znám a co jsem za svých 35 let ježdění nepoznal! BMW = Budeš mít velké výdaje! a to platí doslovně! Konstruktéři BMW jsou ti největší darmošlapové a darmožrouti, kteří si nezaslouží ani hrstku rýže, za to, co produkují!!! Neznám horší značku!...snad jen něco z Indie! Všechny modely mají problémy se špónováky rozvodového řetězu! Všechny modely mají problémy s únikem oleje, nekvalitní vodní pumpou, elektoronikou...zapomněl jsem na něco??? Každá součástka na BMW jde do kopru po pár tisících kilometrech!!! Zlatý Japonec...tam se kromě opotřebení spojky nekazí vůbec nic!
Svařovat válec...to zní spíše jako UFO! Připrav si velký ranec peněz na opravu, protože podle slov "dvorního zásobovače náhradními díly Ježka" se tyto díly od začátku letošního roku zdražily 3x ! Gratuluji vedení BMW...vyrobit sračku...prodat ji za půl mega a pak si každých deset tisíc kilometrů inkasovat dalších cca 10 tis za opravu! Pánové motorkáři...při vší úctě...nejste tak trochu na hlavu...že takové mrdky kupujete?????????????????????
P.S. psáno při zdravém rozumu...taky motorkář....
Nápis to na Motorkáři.cz,tam budeš král,tady jsi za tupouna,slušně napsáno
Dum spiro,spero.
servisak napsal:
To je zase vystek . To ze jsi koupil past na ktere se muselo delat snad uplne vse nedela z Bmw jak ty pises mrdku...
A jejda, tady si to zase někdo bere moc osobně. To co jsem napsal jsem samozřejmě nemyslel paušálně na veškeré BMW ale konkrétně na ten můj "smolnej" kus. A to že je to past na které se dělalo úplně vše jsi zjistil jak? Ty jsi ji viděl? Myslím že ne.
Spíš mě zajímá jestli k takové prasklině může dojít i jinak než bouráním, třeba přehřátím apod.
No tak dle mého Milan reagoval spíše na ty bláboly liboraGS a ne na tebe. Nesmíš si hned vše brát tak osobně.
liborGS napsal:
BMW je ta největší sračka mezi motocykly co znám a co jsem za svých 35 let ježdění nepoznal! BMW = Budeš mít velké výdaje! a to platí doslovně! Konstruktéři BMW jsou ti největší darmošlapové a darmožrouti, kteří si nezaslouží ani hrstku rýže, za to, co produkují!!! Neznám horší značku!...snad jen něco z Indie! Všechny modely mají problémy se špónováky rozvodového řetězu! Všechny modely mají problémy s únikem oleje, nekvalitní vodní pumpou, elektoronikou...zapomněl jsem na něco??? Každá součástka na BMW jde do kopru po pár tisících kilometrech!!! Zlatý Japonec...tam se kromě opotřebení spojky nekazí vůbec nic!
Svařovat válec...to zní spíše jako UFO! Připrav si velký ranec peněz na opravu, protože podle slov "dvorního zásobovače náhradními díly Ježka" se tyto díly od začátku letošního roku zdražily 3x ! Gratuluji vedení BMW...vyrobit sračku...prodat ji za půl mega a pak si každých deset tisíc kilometrů inkasovat dalších cca 10 tis za opravu! Pánové motorkáři...při vší úctě...nejste tak trochu na hlavu...že takové mrdky kupujete?????????????????????
P.S. psáno při zdravém rozumu...taky motorkář....
A teď tu o Karkulce prosím....
P.S.... to, že jsi motorkář, nevypovídá nic o zdravém rozumu. Ale dávám palec nahoru za největší žvást týdne. Sesadil jsi našeho prezideta na druhé místo.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
namork1 napsal:
Tak jsem bohužel zjistil kde je příčina v prolínání oleje při delší jízdě někde za levým válcem r1100gs. V místě kde na válec dosedá hlava, vzadu u šachty řetězu je malá trhlinka postupující až k druhému žebru od kraje. Poradí někdo kde na jižní moravě nechat válec zavařit?
Ještě bych měl dotaz jak asi k takové prasklině může dojít? Motorka je celkově velice zachovalá, s malým nájezdem (doloženo), jen je trochu "pomuchlaná" nádrž na levé straně což by i odpovídalo ale když jsem zkoumal blíže válec + hlavu + víko tak je beze stop pádu. Výrobní číslo ventilového víka je 1340 236.9 a 1340 235.9, po sobě jdoucí tak předpokládám že se jedná o originály. Stejně je to i u krytů svíček. Nebo se ve značení pletu. Díky za rady.
když nezavaříš, kup si novej jetej na e-bay... je to kolem 50ti Éček a přežije zas většinu japonskejch plastom*dek.
Třeba zde na prodej: http://www.ebay.d...53e6e70b96H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
servisak napsal:
To je zase vystek . To ze jsi koupil past na ktere se muselo delat snad uplne vse nedela z Bmw jak ty pises mrdku...
A jejda, tady si to zase někdo bere moc osobně. To co jsem napsal jsem samozřejmě nemyslel paušálně na veškeré BMW ale konkrétně na ten můj "smolnej" kus. A to že je to past na které se dělalo úplně vše jsi zjistil jak? Ty jsi ji viděl? Myslím že ne.
Spíš mě zajímá jestli k takové prasklině může dojít i jinak než bouráním, třeba přehřátím apod.
No tak dle mého Milan reagoval spíše na ty bláboly liboraGS a ne na tebe. Nesmíš si hned vše brát tak osobně.
ano bylo to na liborags
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
To je zase vystek . To ze jsi koupil past na ktere se muselo delat snad uplne vse nedela z Bmw jak ty pises mrdku...
A jejda, tady si to zase někdo bere moc osobně. To co jsem napsal jsem samozřejmě nemyslel paušálně na veškeré BMW ale konkrétně na ten můj "smolnej" kus. A to že je to past na které se dělalo úplně vše jsi zjistil jak? Ty jsi ji viděl? Myslím že ne.
Spíš mě zajímá jestli k takové prasklině může dojít i jinak než bouráním, třeba přehřátím apod.
No tak dle mého Milan reagoval spíše na ty bláboly liboraGS a ne na tebe. Nesmíš si hned vše brát tak osobně.
liborGS napsal:
BMW je ta největší sračka mezi motocykly co znám a co jsem za svých 35 let ježdění nepoznal! BMW = Budeš mít velké výdaje! a to platí doslovně! Konstruktéři BMW jsou ti největší darmošlapové a darmožrouti, kteří si nezaslouží ani hrstku rýže, za to, co produkují!!! Neznám horší značku!...snad jen něco z Indie! Všechny modely mají problémy se špónováky rozvodového řetězu! Všechny modely mají problémy s únikem oleje, nekvalitní vodní pumpou, elektoronikou...zapomněl jsem na něco??? Každá součástka na BMW jde do kopru po pár tisících kilometrech!!! Zlatý Japonec...tam se kromě opotřebení spojky nekazí vůbec nic!
Svařovat válec...to zní spíše jako UFO! Připrav si velký ranec peněz na opravu, protože podle slov "dvorního zásobovače náhradními díly Ježka" se tyto díly od začátku letošního roku zdražily 3x ! Gratuluji vedení BMW...vyrobit sračku...prodat ji za půl mega a pak si každých deset tisíc kilometrů inkasovat dalších cca 10 tis za opravu! Pánové motorkáři...při vší úctě...nejste tak trochu na hlavu...že takové mrdky kupujete?????????????????????
P.S. psáno při zdravém rozumu...taky motorkář....
Ty budeš velkej znalec BMW Japonce Biga DR 800 sem preventivně půlil před každou delší jízdou, třikrát měnil cívky zapalování, řídící jednotka šla do háje,nebrzdilo to, nejelo..... Legendární Afrika 750 xrv, vysypaná klec ložiska spojkový hřídele, vodešel pottlak v karburátoru, vodešel regulátor napětí, do baterky šlo 36V, takže sem rád, že mi nebouchla pod prdelí atd,atd. Nejezdim kolem komína...... Na tom podle tebe ZNALCE motorek nespolehlivim BMW sem najel 45000km s vopravdu brutálníma závadama. Prask mi drát v zadnim kole a vodešla gunička spojkovýho válečku. Cena 200kč? Nemusel sem štyrykrát měnit řetězovou sadu, za kolik ????? Názory chytráků-****ů mě vždycky pobaví
Jizda na moto a lítání na padáku je nejlepší sex
liborGS napsal:
BMW je ta největší sračka mezi motocykly co znám a co jsem za svých 35 let ježdění nepoznal! BMW = Budeš mít velké výdaje! a to platí doslovně! Konstruktéři BMW jsou ti největší darmošlapové a darmožrouti, kteří si nezaslouží ani hrstku rýže, za to, co produkují!!! Neznám horší značku!...snad jen něco z Indie! Všechny modely mají problémy se špónováky rozvodového řetězu! Všechny modely mají problémy s únikem oleje, nekvalitní vodní pumpou, elektoronikou...zapomněl jsem na něco??? Každá součástka na BMW jde do kopru po pár tisících kilometrech!!! Zlatý Japonec...tam se kromě opotřebení spojky nekazí vůbec nic!
Svařovat válec...to zní spíše jako UFO! Připrav si velký ranec peněz na opravu, protože podle slov "dvorního zásobovače náhradními díly Ježka" se tyto díly od začátku letošního roku zdražily 3x ! Gratuluji vedení BMW...vyrobit sračku...prodat ji za půl mega a pak si každých deset tisíc kilometrů inkasovat dalších cca 10 tis za opravu! Pánové motorkáři...při vší úctě...nejste tak trochu na hlavu...že takové mrdky kupujete?????????????????????
P.S. psáno při zdravém rozumu...taky motorkář....
liborGS napsal:
BMW je ta největší sračka mezi motocykly co znám a co jsem za svých 35 let ježdění nepoznal! BMW = Budeš mít velké výdaje! a to platí doslovně! Konstruktéři BMW jsou ti největší darmošlapové a darmožrouti, kteří si nezaslouží ani hrstku rýže, za to, co produkují!!! Neznám horší značku!...snad jen něco z Indie! Všechny modely mají problémy se špónováky rozvodového řetězu! Všechny modely mají problémy s únikem oleje, nekvalitní vodní pumpou, elektoronikou...zapomněl jsem na něco??? Každá součástka na BMW jde do kopru po pár tisících kilometrech!!! Zlatý Japonec...tam se kromě opotřebení spojky nekazí vůbec nic!
Svařovat válec...to zní spíše jako UFO! Připrav si velký ranec peněz na opravu, protože podle slov "dvorního zásobovače náhradními díly Ježka" se tyto díly od začátku letošního roku zdražily 3x ! Gratuluji vedení BMW...vyrobit sračku...prodat ji za půl mega a pak si každých deset tisíc kilometrů inkasovat dalších cca 10 tis za opravu! Pánové motorkáři...při vší úctě...nejste tak trochu na hlavu...že takové mrdky kupujete?????????????????????
P.S. psáno při zdravém rozumu...taky motorkář....
No vidíš. a já na tý sračce1100 najel osobně 160.000Km a pak na druhý 1150 110000Km. A máš pravdu. Měnil jsem žárovky. Co 50 tisíc mi nějaká praskla :-( Taková ludra zavšivená. Japonce jsem si měl koupit. A bylo by to...
Ten troll mě po ránu pěkně pobavil. Už se na něj vykašlete, jen se šklebí
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz