Můj vysoce subjektivní názor: měl jsem možnost pár desitek km na starším modelu, co už měl něco za sebou a potom na nové předváděčce, taky cca 50 km. Dojmy podobné. Nechtělo se tomu do zatáček, topilo to a navzdory deklarovanému výkonu mi to připadalo nějaké chcíplé, Přišlo mi, jako bych seděl obkročmo na dlouhé lavici s kolečkama. Potom jsem jedno odpoledne zkoušel Kawasaki GTR 1400 a to bolo iné kafe! Obratná, ovladatelná, ochotná v zatáčkách a šla moc hezky za plynem. A přitom stejný velký parník, jako FJR. Skoro jsem podlehl a koupil si jí (hledal jsem náhradu za XJR1300). Jedinou "nevýhodu" pro mne měly oba modely stejnou - vůbec na mně nefoukalo, připadal jsem si na nich jak ve skleníku. Proto jsem si nakonec pořídil velké GS - tady vím, že jedu na motorce. Hezky na mne fouká, do xichtu mi bourají hmyzové, nemám zapařený koule a povozím se s tím i na rozmlácených okreskách. Ale pokud bych měl na výběr mezi FJR a GTR, neváhám ani chvilku a jdu do GTR.
Nedá mi to a musím zareagovat. Když jsem si na FJR poprvé sedl, byl jsem překvapen, jak mi pěkně sedla do ruky. Po rozjezdu jsem ucítil nezkrotný zátah,příjemný posez a po šlápnutí na brzdy zjištění, že fungují na výbornou, je ovšem důležité podotknout, že nesmíte zapomenout a pořád počítat s váhou stroje!! Na plégo jsem pořídil přídavný deflektor - jsem vyšší a tovární plexi mi nestačilo ani při vyjetí na maximum. Milé je i to, že nemusíš pořád řadit, pětka je použitelná již od 70 km. S tím zatáčením jsem měl ze začátku také problém, byl jsem dlouhý v zatáčkách a pořád se mi motorka měla snahu rovnat, ale to jen do té doby, než mi kolega řekl, kde dělám chybu. Celé to bylo pouze ve mně. Začal jsem více přemýšlet o nájezdu a rychlosti do zatáčky, o protisměrném zatáčení a používání plynu a najednou jsem zjistil, že je to super stroj. Spotřeba při běžné jízdě ve dvou cca 4,7l, při roztažené kapotě a funkčním plégu na tebe vůbec nefouká,dáš tam během chvilky 3 kufry - máš náklaďák, za minutu je z toho sundáš a obratem máš supersport s neuvěřitelným krouťákem. S tím topením to zase neni tak strašné, mám model 06 a že bych na tom v létě umíral teplem to rozhodně neni pravda, ba naopak mi přijde po ránu a navečer celkem fajn, když zvednu úplně plégo a přitisknu ji k sobě Takže za mě není FJR rozhodně špatnou volbou.