Zdravím :-) a podruhé se hlásím s dotazem ohledně drnčení co se mi ozývá z motoru v prostoru alternátoru, ten to nedělá je po repasy, ale je to někde tam co je jeho náhon ty ozubená kola co jsou za spojkou a tak, samozřejmě že se to rozléhá a může to být od jinud. Když je motor v tahu tak jen ševelí :-) ale jhak začnu brzdit motorem tak to dělá rachot jako když se melou zuby v převodovce, podobný zvuk, nejhorší při ubrání plynu a kolem 2 tis. otáček, ale jak malonko dostanu motor do tahu tak to ustane. Nemá někdo podobnou zkušenost? Od rozvodů to asi není, řetěz je v před.části a tam je krásně ticho. Třeba volnoběžka od startéru? Nevím Dělá to i na stojánku po přidání plynu a následném klesání otáček se to rozdrnčí a asi pod 2 tis.ot zase přestane, je to děsivej zvuk hlevně při jizdě a brždění z kopce lidi čuměj jak blázni :-) Díky za rady nebo zkušenost. Motor má 132 tis. Km
sniper76 přiložený následující obrázek:
Rozmontovat, prohlidnout...ty gumy mezi altikem a unasecem mas taky novy? muze byt rozsypany sponovak rozvodovyho retezu a trochu se to haada, pak este loziska v tom mezikuse jak je volnobezka, hlavne to jehlovy v motoru.dyby byly v kelu samotna volnobezka tak ti to nebude startovat...musi se to proste rozhodit.co tam lijes za olej ?
Kupredu spatki ni krok...
Ahoj, díky za rady :-) ty gumy jsem nové nedával, můžu to zkusit ale víc si myslím že to bude v tom mezikuse protože je to přesně to místo z kterého se to ,,mletí" ozývá :-/ Nevíš jestli se dájí ta ložiska sehnat normálně ve spcec. prodejně koupit nebo objednat a nebo to musí být objednáno u BMW ? Zatím ještě budu jezdit ale brzy to rozhodím a uvidím. Už jsem měnil spojku tak si to zopakuju :-) Jo a olej tam mám 20 w 50 ten co tam má být.
Upravil sniper76 dne 16.10.2014 10:50
Ty loziska sou tam obycejny i to jehlovy v bloku co je v nem volnobezka.zkus tam nalit 10w40, melo by se to zklidnit hlavne za studena...co ale popisujes ze ti to rachta i za tepla takna to olej vliv moc mit nebude.
Kupredu spatki ni krok...