po přečtení diskuse o náhradních dílech na dlouhé cesty pro 1200GS, kde se to hemží samými EWS, regulátory, klapkami, snímači a podobnými sprostými slovy mě napadá co má smysl vozit u 11ky?
Běžné nářadí, torxy, imbusy, něco abych sundal obě kola, vyměnil svíčku, to je mi jasné...
Vozíte ale něco navíc? Něco co odchází, popřípadě nějaké další nářadí?
Na 1100 moc torxu nenajdes. Pokud planujes daleke cesty tak asi Hall, cerpadlo , mozna snimac klapky a alespon velke lozisko a gufero na koncovej prevod.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Remen mozna taky ale ten by se nechal sehnat i v miste. Na tehle dalekych cestach neni problem s vymenou dilu ale s jejich sehnanim nebo dopravou do mista.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
No jestli nevíš co ti ještě vydrží zadní tlumič, tak doporučuju vyrobit z pláště auto pneumatiky dvě "podkovy - účka" do pružiny pro případ vytečení zadního tlumiče. Jde s tím potom v pohodě dojet. Mě to potkalo v Albánii a nebylo to příjemné. Ale vysrat se ti může fakt všechno
KTM LC8 Adventure https://www.youtu...WjP3kIj_fw